PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-roku-od-31-dana-mkgt NN 84/1995

• (4) Ako pretplatnik ne otkloni neispravnost na pretplatničkoj terminalnoj opremi u roku od 30 dana od dana kada je djeIatnik davatelja usluga u pismenom izvješću tu neispravnost utvrdio ili pretplatničku terminalnu opremu privremeno isključio iz telekomunikacijske mreže, davatelj usluga može raskinuti pretplatnički odnos prema članku 79. stavak 9. Zakona o telekomunikacijama.


Stranica 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (6) Ako djelatnik davatefja usluga prigodom pregleda ispravnosti pretplatničke terminalne instalacije i terminalne opreme ustanovi da je na telekomunikacijsku mrežu neovlašteno priključena telekomunikacijska oprema ili da je njena funkcija bitno izmijenjena, davatelj usluge može raskinuti pretplatnički odnos.


Internet NN 84/1995

• Priključenje telefonskih uređaja na dvojni priključak i promjena pozivnog broja telefona


Internet stranice NN 84/1995

• (1) Radi udovoljavanja zahtjevima za priključenje i preseIjenje pretplatničkog telefonskog uređaja, telefonski priključci pretplatnika mogu se priključiti na dvojni priključak iznimno, jedino u slučaju kada nema tehničkih mogućnosti za njihovo priključenje na izravni telefonski priključak i to privremeno do ostvarivanja tehničkih mogućnosti.


Internet stranice NN 84/1995
• (3) Davatelj usluga može promijeniti pozivni broj telefona pretplatnika uz uvjet da ga o tome izvijesti najmanje 30 dana prije promjene.

Internet stranice NN 84/1995
• (1) Davatelj usluga može pretplatničku terminalnu opremu privremeno isključiti iz telekomunikacijske mreže u slučajevima :

Internet stranice NN 84/1995 • ako se utvrdi neispravnost na pretplatničkoj instalaciji i terminalnoj opremi - do otklanjanja neispravnosti,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/1995 • ako pretplatnik u roku od 90 dana nakon nastale promjene u smislu članka 79. stavak 10. Zakona o telekomunikacijama ne podnese zahtjev za promjenu imena u naslovu - do podnošenja zahtjeva,
Poslovne stranice NN 84/1995 • ako pretplatnik ne dopusti pregled ispravnosti pretplatničke terminalne opreme - do 30 dana,
Pregledi NN 84/1995 • ako pretplatnik ili druga osoba sa svoje terminalne opreme vrijeđa ili uznemirava druge pretplatnike - do 30 dana, a nakon što to utvrdi mjerodavni sud.
Glasnik NN 84/1995 • (3) Davatelj usfuga je dužan pretplatniku na njegov zahtjev isključiti pretplatničku terminalnu opremu iz telekomunikacijske mreže za vrijeme od 1 do 3 mjeseca. Privremeno isključenje na zahtjev pretplatnika može se izvršiti jedanput godišnje.
Novo NN 84/1995 • (4) Za vrijeme privremenog isključenja pretplatničke terminalne opreme iz telekomunikacijske mreže iz stavka 2. ovog članka ne plaća se pretplata:
Poslovi NN 84/1995 • 1. ako pretplatnik ne otkloni neispravnosi na pretplatničkoj terminalnoj opremi u roku od 30 dana od dana kada je davatelj usluga tu neispravnost utvrdio ili nakon što je ta oprema privremeno isključena iz telekomunikacijske mreže;
Poticaji NN 84/1995 • 2. ako pretplatnik ne namiri svoje dugovanje iz pretplatničkog odnosa u roku od 30 dana nakon što je pretplatnička terminalna oprema privremeno isključena iz telekomunikacijske mreže;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 19/90, Broj 58/90, Broj 39/04, Broj 30/08, Broj 47/95, Broj 10/94


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled