PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-2-hpt-ne-odgovara-pbhh NN 53/1994

• 1. kada je do gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, ili prekoraćenja roka za prijenos i uručenje pošiljke, došlo uslijed stvarnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti ni izbjeći ili otkloniti (viša sila),


Stranica 1994-07-53-950 NN 53/1994

• 3. kada primatelj ili druga ovlaštena osoba primi pošiljku bez pritužbe u smislu članka 32. stavka 3. ovoga Zakona,


Internet NN 53/1994

• 4. kada se radi o pošiljkama čiji je sadržaj zabranjen prema članku 26. ovoga Zakona,


Internet stranice NN 53/1994

• 5. kada je šteta nastala uslijed toga što pošiljatelj nije pakirao pošiljku na način propisan Pravilnikom o uslugama ili se nije koristio odgovarajućom uslugom u skladu s odredbama ovoga Zakona i Pravilnika o uslugama.


Internet stranice NN 53/1994
• (2) Pošiljatelj je odgovoran za sve štete što ih je njegova pošiljka uzrokovala ostalim pošiljkama, uređajima i prijevoznim sredstvima HPT-a, te za ozljede ili smrt njegovih djelatnika i drugih osoba ako je to nastupilo zbog

Internet stranice NN 53/1994
• 1. toga što je pošiljka sadržavala predmete čiji je promet zakonom zabranjen,

Internet stranice NN 53/1994 • 2. nepridržavanja posebnih zakonskih uvjeta za promet određenih predmeta koji su bili u njegovoj pošiljci,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 53/1994 • (1) Potraživanje naknade štete i druga potraživanja iz ugovora o obavljanjkl usluga korisnik usluga ili druga ovlaštena osoba može ostvariti podnošenjem zahtjeva HPT-u u pismenom obliku, na način predviden Pravilnikom o uslugama ili podnošenjem tužbe sudu, ako I-iPT ne isplati to potraživanje u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.
Poslovne stranice NN 53/1994 • (2) Na potraživanje korisnika usluga ili druge ovlaštene osobe, HPT plaća zatezne kamate od darka podnošenja zahtjeva iz stavka I ovoga članka.
Pregledi NN 53/1994 • (3) Na potraživanje HPT-a, kamate teku od dana podnošenja zahtjeva korisniku usluga.
Glasnik NN 53/1994 • (2) U slučaju iz stavka 1. ovoga članka, pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može zahtijevati da mu se preda pronađena poštanska pošiljka ili dio te pošiljke uz uvjet da vrati razliku primljene naknade iz točke 1. i naknade iz točke 4. stavka 1. članka 34. ovoga Zakona, i to u roku od 15 dana od dana priopćenja da je izgubljena pošiljka ili dio pošiljke pronađen.
Novo NN 53/1994 • (3) Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba, u roku iz stavka 2. ovoga članka, ne podnese zahtjev da mu se preda pronađena poštanska pošiljka ili dio te pošiljke, HPT stjeće pravo raspolaganja pronađenom pošiljkom ili dijelom te pošiljke.
Poslovi NN 53/1994 • 1. potraživanja zbog manje ili više naplaćene cijene za usluge ili drugih troškova - za šest mjeseci,
Poticaji NN 53/1994 • 2. potraživanja za uporabu poštanskih pregradaka te druga potraživanja koja se naplaćuju u tromjesečnim ili kraćim rokovima - za jednu godinu,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 68/08, Broj 72/04, Broj 29/00, Broj 71/07, Broj 57/05, Broj 93/08


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled