PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (3) U slučaju kada se pismeno vraća pošiljatelju zbog toga što se nije moglo uručiti primatelju, radnik davatelja poštanskih usluga obvezan je navesti razlog zašto pismeno nije moglo biti uručeno (umro, nepoznat, odselio i slično) i to ovjeriti svojim potpisom i otiskom žiga.
NN 151/2004 • Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju, da mu je uručena sa zakašnjenjem ili usluga nije obavljena ili da nije obavljena u cijelosti može davatelju poštanskih usluga, kojemu je predao pošiljku, podnijeti pisanu pritužbu u roku šest mjeseci od dana predaje pošiljke. Pritužba zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke treba se podnijeti odmah prigodom uručenja pošiljke na način propisan člankom 67. ovog Pravilnika.
NN 151/2004 • 2. Pritužba zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke
NN 151/2004 • (1) Primatelj ili druga osoba koja je, prema odredbama ovog Pravilnika, ovlaštena za primitak pošiljaka, treba odmah, prigodom uručenja pošiljke, podnijeti pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je izjasniti se o utemeljenosti pritužbe u roku 30 dana od dana njezina podnošenja.
NN 151/2004 • 3. Pritužba zbog neuručenja ili zakašnjenja uručenja poštanske pošiljke
NN 151/2004 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može davatelju poštanskih usluga podnijeti pisanu pritužbu ako smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju ili mu nije uručena u roku propisanom odredbama ovog Pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je izjasniti se o utemeljenosti pritužbe za pošiljku u unutrašnjem prometu u roku 30 dana od dana njezina podnošenja. U međunarodnom prometu ovaj rok propisan je aktima Svjetske poštanske unije.
NN 151/2004 • 4. Pritužba zbog neobavljene ili djelomično obavljene poštanske usluge
NN 151/2004 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može podnijeti pisanu pritužbu ako smatra da usluga nije obavljena ili je djelomično obavljena.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga se mora izjasniti o utemeljenosti pritužbe iz stavka 1. ovoga članka u roku 30 dana od dana njezina podnošenja.
NN 151/2004 • VIII. POSTUPAK ZA OSTVARIVANJE NAKNADE ŠTETE I DRUGA POTRAŽIVANJA
NN 151/2004 • (2) Zahtjevu za naknadu iz stavka 1. ovoga članka, koji se odnosi na gubitak ili kašnjenje pošiljke, podnositelj obvezno prilaže odgovarajuću ispravu iz koje je vidljivo da je pošiljka izgubljena ili uručena sa zakašnjenjem, a zahtjevu koji se odnosi na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke podnositelj obvezno prilaže zapisnik o neispravnosti pošiljke.
NN 151/2004 • (3) Pravo na naknadu štete i visina naknade štete propisani su odredbama Zakona o pošti, odnosno aktima Svjetske poštanske unije za pošiljke u međunarodnom prometu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 107/95, Broj 142/98,
Broj 21/09, Broj 97/09,
Broj 77/06, Broj 30/02
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA