PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (8) Ako se uručenje pismena ne obavlja državnom tijelu ili pravnoj osobi, radnik davatelja poštanskih usluga će od osobe kojoj pismeno uručuje, a koju osobno ne poznaje, zatražiti da dokaže svoj identitet na način propisan člankom 53. ovog Pravilnika.
NN 151/2004 • (1) Pismeno u omotnici bijele boje se uručuje osobno primatelju, zakonskom zastupniku ili opunomoćeniku, a ako se primatelj ne zatekne u stanu, pismeno se može uručiti nekom od punoljetnih članova domaćinstva, koji je dužan pismeno primiti.
NN 151/2004 • (2) Ako se pismeno u omotnici bijele boje ne može uručiti osobama navedenim u stavku 1. ovog članka pismeno se može uručiti kućepazitelju ili susjedu, ako oni na to pristanu.
NN 151/2004 • (3) Ako se pismeno u omotnici bijele boje uručuje na radnom mjestu primatelja, a primatelj se tu ne zatekne, pismeno se može uručiti osobi ovlaštenoj za preuzimanje pošiljaka, koja je dužna primiti pismeno, odnosno punoljetnoj osobi koja radi na istom mjestu, ako ona pristane primiti pismeno.
NN 151/2004 • (5) Ako se pismeno u omotnici bijele boje ne može uručiti, primatelju se ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke u poslovnoj prostoriji, odnosno stanu ili kućnom kovčežiću. Obavijest o prispijeću pošiljke mora sadržavati podatke o tome gdje, u kojem vremenu i roku primatelj može pismeno preuzeti u poslovnim prostorijama davatelja poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (6) Pismeno koje primatelj ne preuzme u prostorijama davatelja poštanskih usluga, u roku pet radnih dana, vraća se pošiljatelju. Rok počinje teći narednog dana od dana ostavljanja obavijesti o prispijeću pošiljke.
NN 151/2004 • (1) Pismeno u omotnici plave boje se, u prvom pokušaju dostave uručuje osobno primatelju, zakonskom zastupniku ili opunomoćeniku. Ako se pismeno ne može uručiti, primatelju se ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke koja mora sadržavati naputak primatelju da određenog dana i sata bude u svom stanu ili poslovnoj prostoriji, zbog uručenja pismena u drugom pokušaju dostave, odnosno naputak o mogućnosti uručenja pismena u poslovnim prostorijama davatelja poštanskih usluga između dvije dostave.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • (1) Dostavnica je potvrda pošiljatelju pismena o pravovaljanoj obavljenoj dostavi koju je davatelj poštanskih usluga nakon pravovaljano obavljenog uručenja pismena dužan odmah vratiti pošiljatelju. Dostavnicu potpisuje primatelj ili osoba kojoj je pismeno uručeno i radnik davatelja poštanskih usluga koji je obavio uručenje pismena. Primatelj ili osoba kojoj je pismeno uručeno, na dostavnici ispisuje dan i mjesec primitka slovima, a godinu brojkama.
NN 151/2004 • (2) Kada se pismeno uručuje pravnoj osobi, državnom tijelu ili fizičkoj osobi koja obavlja registriranu djelatnost primatelj je obvezan uz potpis na dostavnici staviti svoj pečat ili štambilj. Ako primatelj ne stavi pečat ili štambilj, radnik davatelja poštanskih usluga je dužan, na dostavnici naznačiti zašto nije to učinjeno (opunomoćenik, pečat nedostupan i sl.).
NN 151/2004 • (3) Kada pismeno nije uručeno osobno primatelju radnik davatelja poštanskih usluga na dostavnici mora čitljivo naznačiti ime i prezime osobe kojoj je pismeno uručeno te naznačiti odnos prema primatelju (opunomoćenik, brat, supruga, susjed...).
NN 151/2004 • (5) Ako primatelj odbije potpisati dostavnicu ili ispisati nadnevak uručenja, radnik davatelja poštanskih usluga će to zabilježiti na dostavnici i ispisati nadnevak uručenja slovima, te staviti svoj potpis, a pismeno će uručiti primatelju.
NN 151/2004 • (6) Ako je za pismeno ostavljena obavijest o prispijeću pošiljke radnik davatelja poštanskih usluga dužan je na dostavnici, pored potvrde o primitku pismena, naznačiti da je prethodila pisana obavijest. Na dostavnicu je potrebno staviti i ostale važne obavijesti namijenjene pošiljatelju pismena (nadnevak pokušaja dostave, možebitna nova adresa primatelja, primatelj odsutan na dulji rok i sl.) koje je radnik davatelja poštanskih usluga dužan ovjeriti svojim potpisom.
NN 151/2004 • 6. Postupak prigodom odbijanja primitka pismena i vraćanja pismena
NN 151/2004 • (1) Kada primatelj, odnosno punoljetni član njegova domaćinstva, odnosno ovlaštena osoba ili radnik državnog tijela i pravne osobe bez zakonitog razloga odbije primiti pismeno, radnik davatelja poštanskih usluga će ga ostaviti u stanu ili prostorijama u kojima se dostava obavlja ili pismeno staviti na vrata stana ili prostorije ili drugom odgovarajućem mjestu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 76/99, Broj 119/05,
Broj 28/03, Broj 117/08,
Broj 91/94, Broj 51/91
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA
CMS Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Poslovni programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Web aplikacije