PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2000 • 1. operator zrakoplova mora odrediti ograničenja u vezi s vremenom leta, radnim vremenom članova posade zrakoplova i odrediti raspored odmora za sve članove posada zrakoplova;
NN 68/2000 • – letove planirati tako da se završe unutar dozvoljenog radnog vremena za let, uzimajući u obzir vrijeme potrebno za obavljanje radnih zadataka koji prethode letu, tijekom leta, uzimajući u obzir vrijeme provedeno na zemlji između letova, sve u vezi s vrstom pojedine operacije letenja,
NN 68/2000 • – unaprijed pripremiti i objaviti plan letenja, što omogućava da članovi posada zrakoplova budu unaprijed blagovremeno obaviješteni o radnim obvezama i odmoru;
NN 68/2000 • 3. operator zrakoplova mora jamčiti da član posade zrakoplova ne smije obavljati radne zadatke u zrakoplovu ako se ne osjeća sposoban za letenje;
NN 68/2000 • (1) Vrijeme leta (block time) je ukupno vrijeme od trenutka kada zrakoplov započne voženje na uzlijetanje vlastitom ili drugom snagom do trenutka potpunog zaustavljanja zrakoplova nakon leta.
NN 68/2000 • (2) Vrijeme leta bilo kojeg člana posade ne smije tijekom 28 uzastopnih dana prelaziti 100 sati leta.
NN 68/2000 • (3) Vrijeme leta bilo kojeg člana posade ne smije tijekom kalendarske godine prelaziti 1000 sati.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 68/2000 • 3. vrijeme za završne poslove nakon leta u najmanjem trajanju od 15 minuta,
NN 68/2000 • 4. vrijeme provedeno na sintetičkom trenažeru leta, uključujući vrijeme za pripremu i završne poslove prema točkama 1. i 3. ovoga stavka, i
NN 68/2000 • 5. vrijeme koje se prema odredbama članka 4. stavak 2., članka 5. stavak 2. i članka 13. stavak 3. rečenice 2. ovoga Pravilnika mora uračunati u radno vrijeme.
NN 68/2000 • (3) Ako se planirani početak radnog vremena izmijeni unutar kratkog roka, kao planirani početak radnog vremena vrijedi izmijenjeni početak radnog vremena, ako je član posade, pravodobno primio na znanje izmjenu prije početka planiranog radnog vremena.
NN 68/2000 • (1) Vrijeme prijevoza (dead-head time) je vrijeme koje po nalogu operatora zrakoplova član posade provodi u zrakoplovu bez obavljanja službe zbog prijevoza s aerodroma završetka prethodne letačke službe do aerodroma početka službe. Isto vrijedi kod prijevoza nekim drugim prijevoznim sredstvom.
NN 68/2000 • (1) Vrijeme spremnosti (stand-by period) je vrijeme tijekom kojeg je član posade po nalogu operatora zrakoplova spreman za obavljanje službe.
NN 68/2000 • (2) Vrijeme spremnosti se mora uračunati u radno vrijeme ako vrijeme spremnosti i radno vrijeme nisu bili prekinuti vremenom odmora prema odredbama članka 10. ovoga Pravilnika i
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 147/08, Broj 75/98,
Broj 120/06, Broj 42/09,
Broj 30/09, Broj 51/01
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA