PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2000 • 2. članu posade tijekom vremena spremnosti stoji na raspolaganju mirna prostorija s mogućnošću spavanja, a vrijeme spremnosti pritom iznosi manje od 2 sata, osim ako se vrijeme spremnosti nastavlja na dnevni odmor.
NN 68/2000 • (2) Vrijeme spremnosti, tijekom kojeg član posade ima mogućnost odmora u krevetu u vlastitom stanu ili odgovarajućem smještaju, operator zrakoplova može uračunati u dnevni odmor.
NN 68/2000 • (3) Vrijeme prijevoza prema odredbama članka 4. stavak 3. ovoga Pravilnika, nije dnevni odmor.
NN 68/2000 • (1) Operator zrakoplova mora voditi tekuće zapise o radnom vremenu i dnevnom odmoru članova letačke posade na provjerljiv i pregledan način. Zapisi se moraju čuvati najmanje 2 godine.
NN 68/2000 • (3) Produljenja dopuštenih vremena prema odredbama ovog Pravilnika se moraju jasno naznačiti ili posebno prikazati.
NN 68/2000 • (4) Operator zrakoplova mora voditi i tekuće zapise o drugim vremenima koja nisu radno vrijeme i vrijeme dnevnog odmora, ako je na temelju vremena koja su navedena u zapisima moguća provjera dopuštenog radnog vremena i odmora prema odredbama ovog Pravilnika.
NN 68/2000 • (5) Ako je član posade zaposlen kod više operatora zrakoplova, dužan je svakog operatora izvješćivati o svim vremenima, o čemu operatori moraju voditi zapise.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 68/2000 • (2) Najdulje radno vrijeme između dva dnevna odmora svakog člana posade iznosi 10 sati.
NN 68/2000 • (3) Unutar 7 uzastopnih dana dopušteno je četiri puta produljiti radno vrijeme iz stavka 2. ovoga članka, u trajanju do 4 sata, pri čemu zbroj produljenja ne smije biti veći od 8 sati. Vremensko razdoblje od 7 uzastopnih dana počinje u 00.00 sati UTC prvog dana i završava u 24.00 sata UTC sedmog dana.
NN 68/2000 • (4) Ako pilot zrakoplova tijekom radnog vremena iz stavka 2. ovoga članka, djeluje u potpunosti ili djelomično bez drugog pilota zrakoplova, odredbe stavka 3. ovoga članka, ne primijenjuju se.
NN 68/2000 • 1. za 1 sat ako radno vrijeme traje više od 2, a manje od 4 sata,
NN 68/2000 • (6) Umanjeno vrijeme produljenja prema stavku 5. ovoga članka, mora se skratiti
NN 68/2000 • (1) Kada radno vrijeme sačinjavaju dvije obaveze, koje dijeli određeni prekid, o kojem su članovi posade zrakoplova prethodno bili obaviješteni, operator zrakoplova može dozvoljeno planirano radno vrijeme iz članka 8. stavak 2. ovoga Pravilnika, odgovarajuće produžiti u skladu s tablicom, uzimajući pri tome u obzir uvjete određene u stavku 2., 3. i 4. ovoga članka.
NN 68/2000 • (2) Operator zrakoplova mora osigurati da radno vrijeme prije i nakon prekida ne prelazi 10 sati, i da zbroj radnih vremena, koji je produžen u skladu s tablicom, ne prelazi 20 sati uzimajući u obzir sve obavezne prekide.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 132/06, Broj 21/98,
Broj 42/04, Broj 108/01,
Broj 88/09, Broj 130/09
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA