PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-3-operator-zrakoplova-mora-fsxo NN 68/2000

• 1. odgovarajući smještaj ako prekid traje 6 sati ili više, odnosno ako traje 3 sata ili više u vremenu između 22.00 i 06.00 sati po lokalnom vremenu;


Stranica 2000-07-68-1504 NN 68/2000

• 3. da se, ako prijevoz do odgovarajućeg smještaja (i natrag) traje više od jednog sata, trajanje prijevoza koje prelazi 1 sat odbija od prekida i uračunava u ukupno radno vrijeme;


Internet NN 68/2000

• 4. da vremenska razlika između mjesta u kome započne radna obaveza i mjesta prekida ne prelazi 2 sata;


Internet stranice NN 68/2000

• 5. da najkraći odmor, koji slijedi radnom vremenu, koji je obuhvaćao i dijeljeno radno vrijeme, traje bar toliko vremena kao zbroj radnih vremena, uključivo s prekidom, osim ako je za odmor osiguran odgovarajući smještaj kad se trajanje prekida ne uračunava u odmor.


Internet stranice NN 68/2000
• (2) Nakon produljenog radnog vremena prema članku 8. stavku 3. i 7., članku 11. ili članku 13. stavak 1. ovoga Pravilnika, koje iznosi više od 11 sati, najmanji dnevni odmor se mora povećati na 12 sati, a ako iznosi više od 12 sati, najmanji dnevni odmor se mora povećati na 14 sati.

Internet stranice NN 68/2000
• (3) Svakom članu posade se mora osigurati neprekinuto vrijeme odmora u trajanju od 36 sati koje mora započeti najmanje jednom unutar svakog razdoblja od 7 uzastopnih dana. Odredba članka 8. stavak 3. rečenice 2. ovoga Pravilnika vrijedi odgovarajuće.

Internet stranice NN 68/2000 • (4) Ako između mjesta početka i završetka radnog vremena (mjesta obavljanja službe) postoji razlika od 4 ili više vremenskih zona, najmanji dnevni odmor mora se povećati na 14 sati. Nakon jedne ili više takvih službi, pri povratku u mjesto prebivališta, mora se osigurati dnevni odmor čije trajanje se izračunava množenjem broja 8 s razlikom vremenskih zona između mjesta prebivališta i mjesta obavljanja službe s najvećom razlikom vremenskih zona od mjesta prebivališta, s tim da se razlika od više od 12 vremenskih zona ne uzima u obzir. Izračunavanje razlike vremenskih zona se mora temeljiti na zimskom vremenu mjesta obavljanja službe. Odredbe ovoga stavka primjenjuju se i za izračunavanje dnevnog odmora nakon povratka u mjesto prebivališta člana posade koji nije obavljao službu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 68/2000 • (6) Operator zrakoplova mora člana posade u pisanom obliku upozoriti da za vrijeme dnevnog odmora ne obavlja djelatnosti koje su u suprotnosti sa svrhom odmora.
Poslovne stranice NN 68/2000 • (1) Ako iz nepredvidivih razloga nije moguće pridržavanje vremena prema članku 8. i 10. ovoga Pravilnika, zapovjednik zrakoplova donosi odluku o provedbi leta nakon uzimanja u obzir svih okolnosti i mišljenja odnosnih članova letačke posade.
Pregledi NN 68/2000 • (2) Kod produljenja vremena iz stavka 1. ovoga članka, ukupno vrijeme između završetka prethodnog dnevnog odmora i početka sljedećeg dnevnog odmora ne smije iznositi više od 16 sati, a kod produljenog radnog vremena prema članku 8. stavak 7. ovoga Pravilnika, ne smije iznositi više od 20 sati. Ako se letačka posada sastoji od manje od 3 člana, predvidivo produljenje dopuštenog radnog vremena prije početka leta ne smije iznositi više od 2 sata. Ako se na temelju odluke iz stavka 1. ovoga članka, služba obavlja između 01.00 i 07.00 sati zimskog mjesnog vremena aerodroma uzlijetanja, članak 8. stavak 5. ovoga Pravilnika ne primjenjuje se. Odredbe članka 8. stavak 6. ovoga Pravilnika primjenjuju se odgovarajuće.
Glasnik NN 68/2000 • (4) Ako zapovjednik zrakoplova donese odluku iz stavka 1. ovoga članka, mora je u pisanom obliku obrazložiti. Produljenje vremena prema stavku 2. ovoga članka ili skraćenje dnevnog odmora prema stavku 3. ovoga članka, za više od 1 sat operator zrakoplova mora unutar 30 dana u pisanom obliku s navodom razloga prijaviti Ministarstvu.
Novo NN 68/2000 • (5) Zapise o produljenju radnog vremena i skraćenju dnevnog odmora, operator zrakoplova mora čuvati najmanje 2 godine.
Poslovi NN 68/2000 • (1) Ako postoje važni razlozi za produljenje radnog vremena ili skraćenje dnevnog odmora, Ministarstvo može, na zahtjev dostavljen u pisanom obliku, dopustiti odstupanja od odredbi članka 8. i 10. ovoga Pravilnika. Najveće dopušteno radno vrijeme se može produljiti za najviše 2 sata. Najmanji dnevni odmor se može skratiti za najviše 1 sat. Ministarstvo može u utemeljenim pojedinačnim slučajevima dopustiti da neprekinuti dnevni odmor prema članku 10. stavak 3. ovoga Pravilnika počinje unutar razdoblja od 8 uzastopnih dana ako vrijeme leta unutar tog razdoblja nije veće od 40 sati.
Poticaji NN 68/2000 • (2) Važni razlozi za produljenje radnog vremena ili skraćenje dnevnog odmora mogu biti poglavito
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 121/02, Broj 76/02, Broj 79/09, Broj 117/03, Broj 131/07, Broj 77/01


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled