PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Literatura: Udžbenik iz kemije za strukovne škole, stručne knjige iz kemije, zbirke zadataka i priručnici.
NN 112/2004 • Predavanja, razgovori, pismeni rad učenika, usmena provjera znanja.
NN 112/2004 • Nastavna pomagala i uvjeti nastave: Grafofolije. Tablica periodnog sustava elemenata. Sheme i propagandni materijali.
NN 112/2004 • Nastava u razredu i specijaliziranoj kemijskoj učionici; ploča/kreda; demonstracije
NN 112/2004 • Stjecanje znanja i vještina iz psihologije rada, međuljudskih odnosa i komuniciranja zbog razvijanja svijesti o potrebi primijenjene psihologije u svakodnevnom životu i radnoj okolini.
NN 112/2004 • Upoznavanje s primjenom psihologije u djelatnosti kozmetičara. Upoznavanje s potrebnim sadržajima iz psihologije rada. Upoznavanje osnove komuniciranja, te djelotvorno komuniciranje s korisnicima usluga. Učenici, budući kozmetičari, moraju spoznati osnove psihologije rada i bit komuniciranja te prepoznati kako pozitivne tako i negativne elemente u svom komuniciranju (i svojih kolega) i biti spremni trenirati – pripremati se za svoj posao.
NN 112/2004 • 1. Opća psihologijaZnati predmet, zadaće i vrste psihologije. Znati povezanost psihologije s drugim znanostima. Usvojiti značaj psihologije za djelatnost kozmetičara. Pojam psihologije; zadaće, metode i vrste psihologije. Psihologija i druge znanosti. značaj psihologije za djelatnost kozmetičara.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • 1. Psihologija radaUpoznati osobine čovjeka koje utječu na rad: sposobnosti, znanja, vještine i motivaciju. Znati vrste sposobnosti: fizičke, psihomotoričke, senzorne i intelektualne. Poznavati opće činitelje rada, umor i nesreće na radu, izostanke s posla.Sposobnosti; pojam i uloga sposobnosti. Vrste sposobnosti. Inteligencija, znanja vještine i motivacija za rad. Opći činitelji rada (osvjetljenje, mikroklima, buka, zračenja, zagađenja, vibracije). Umor i nesreće na radu. Izostanci s posla.
NN 112/2004 • 2. Međuljudski odnosi na radu Znati pojam skupine. Poznavati odnose u skupinama i skupnu dinamiku. Usvojiti pojam rukovođenja skupinom i karakteristike vođe.Skupina; pojam i vrste. Odnosi u skupini i skupna dinamika. Rukovođenje skupinom. Vođa skupine i
NN 112/2004 • 3. KomuniciranjeUsvojiti pojam i vrste komuniciranja. Spoznati važnost komuniciranja u skupini. Znati djelotvorno komunicirati s korisnicima usluga. Pojam i vrste komuniciranja. Osnovni model komuniciranja. Važnost komuniciranja u skupini kao uvjet uspješnosti rada. Djelotvorno komuniciranje s korisnicima usluga.
NN 112/2004 • 5. Šulak, F. Petz, : Psihologija u prodaji, Š.K. Zagreb
NN 112/2004 • 11. Daniel Goleman: Emocionalna inteligencija u poslu, Mozaik, 2000.
NN 112/2004 • Nastava u razredu, video zapisi, grafofolije, ploča/kreda, katalozi, propagandni materijali, zapisi učenika, novine, časopisi i video zapisi.
NN 112/2004 • Individualni, skupni odnosno zajednički rad učenika i nastavnika. Ilustrativni primjeri (testovi/igre). Analiza video primjera. Grafofolije. Kratka kontrolna vježba i njezina analiza; Pismena provjera znanja (i pismenosti, urednosti te logičkog razmišljanja). Pismena zapažanja učenika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 25/92, Broj 39/94,
Broj 138/05, Broj 84/07,
Broj 5/05, Broj 2/09
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO