PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 16/1995 • 39. Roba u iz.logu može biti izložena samo uz naznaku cijene Na zahtjev potrošača trgovac je dužan prodati i posljednji primjerak robe i ako je roba izložena u izlogu Ako bi se uzimanjem robe iz izloga remetio njegov izgled ili bi se za vrijeme vađenja robe štetilo drugim potrošačima, trgovac može privremeno odbiti prodaju, uz obvezu da kupcu objasni razloge odbijanja i da potrošaču navede vrijeme u kojem može robu kup
NN 16/1995 • 41. Trgovac nije dužan iz izloga prodati proizvod koji nije predmet poslovanja prodavaonice nego ako služi izgledu samog izloga, njegovoj deklaraciji, aranžiranju i sl. 3. Prodaja robe po narudžbi
NN 16/1995 • 42. Robu svakodnevne potrošnje (kruh, mlijeko, mliječni proizvodi, meso i dr.) individualno potrošači mogu naručiti unaprijed za određeno razdoblje Prodaju tako naručene robe pobliže ugovorom uređuju trgovac i potrošač. 4. Prodaja automatom
NN 16/1995 • 43. Trgovac koji prodaje robu pomoću automata dužan je pratiti i osigurati:spravno funkcioniranje automata. U slučaju neispravnosti automata, trgovac je dužan istaknuti obavijest na automatu. 5. Prodaja starih stvari
NN 16/1995 • 45. Trgovac koji obavlja prodaju otpadne robe ne može u istom prostoru prodavati i novu ispravnu robu. 6. Količina robe
NN 16/1995 • 46. Trgovac je dužan potrošaču prodati točnu količinu robe označenu na originalnoj ambalaži dobavljača Trgovac je dužan potrošaču prodati traženu količinu robe do granica uobičajenog minimuma pojedinačnog pakovanja u prometu određene vrste robe.
NN 16/1995 • 47. Trgovac je dužan da na pogodan način omogući potrošaču. 1. Kontrolu točnosti količine kupljene robe osobnim očitavanjem prilikom mjerenja, ili ponovnim utvrđivanjem odgovarajućim sredstvima za mjerenje koja se upotrebljavaju u prodajnom prostoru, ili stavljajući na raspolaganje odgovarajućih kontrolnih mjerila 2. Kontrolu ispravnosti naplaćene cijene, koja se provjerava cijenom označenom na robi ili vidno istaknutom cijenom na robi ili provjerom u blagajni točnosti naplaćene kupovne cijene vrijednosno po svim stavkama kupljene robe i u ukupnom zbroju 7. Dopunska roba i pribor
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 16/1995 • 49. Posebnim uvjetima prodaje smatraju se rasprodaja robe, prodaja robe s nedostacima i prodaja robe po reklamnoj, akcijskoj ili sniženoj cijeni. Trgovac svojim uvjetima poslovanja uređuje posebne uvjete prodaje. 2. Potpuna i djelomična rasprodaja
NN 16/1995 • 50. Rasprodaja robe je potpuna ili djelomična. Potpuna rasprodaja robe obavlja se u slučaju prestanka poslovanja trgovca, prestanka poslovanja u prodajnom objektu, zbog napuštanja obavljanja trgovine na malo, predmetnog asortimana ili obnavljanja poslovnih pr Djelomična rasprodaja robe obavlja se u slučaju napuštanja prodaje određene robe iz predmeta poslovanja trgovca. Trgovac ne smije dovoditi potrošače u zabludu oglašavajući rasprodaje prividnim sniženjem cijena. Sniženom cijenom robe u rasprodaji smatra se ona koja je ispod nabavne cijene.
NN 16/1995 • 51. Trgovac je dužan da rasprodaju robe fizički i prostorno izdvoji od prodaje ostale robe da unaprijed odredi trajanje rasprodaje, i da na robi istakne podatke o ranijoj i novoj cijeni.
NN 16/1995 • 53. Trgovac je dužan da prodaju robe s nedostacima (oštečena, prljava i sl.) fizički i prostorno izdvoji od prodaje ispravne robe iste vrste. Roba iz st. 1. ove uzance može se prodati i u trgovini specijaliziranoj za takvu robu.
NN 16/1995 • 54. Trgovac je dužan na svakom primjerku robe s nedostacima vidljivo obilježiti nedostatak i razmjerno gubitku vrijednosti robe utvrditi prodajnu cijenu. Trgovac je dužan provesti sličan postupak i u prodaji desortiranih i nepotpunih kompleta, prodaje ostataka robe kao i demodirane robe. 4. Reklamna, akcijska i snižena cijena
NN 16/1995 • 56. Akcijska prodaja je prodaja određene količine robe jednog proizvođača u određenovrijeme na određenom mjestu po cijeni koja je niža od cijene istog proizvoda u prodaji. Akcijska prodaja se vidno unaprijed oglašava, a roba se prostorno i količinski odvaja i posebno obilježava.
NN 16/1995 • 57. Trgovac može obavljati prodaju robe po sniženim cijenama, i to: 1) robu kojoj je sezona protekla ili je na kraju vremena sezone, 2) demodiranu robu i robu s nedostacima, 3) prigodnu sajamsku prodaju u okviru sajamske priredbe, 4) stalnu prodaju po sniženim cijenama u specijaliziranim prodavaonicama, bez obzira na razloge sniženja cijena, i 5) prodaju robe za zimnicu. Prodaju robe po sniženim cijenama uređuje trgovac svojim uvjetima poslovanja i o njima na prikladan način unaprijed obavještava potrošače.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 50/09, Broj 76/09,
Broj 30/02, Broj 17/09,
Broj 55/09, Broj 68/06
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI