PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-16-na-zahtjev-potrosaca-qbqy NN 16/1995

• 17. U informiranju potrošača trgovac ne smije koristiti ime, znak, skraćeni naziv drugog trgovca, odnosno koristiti njegov poslovni ugled. Trgovac je dužan da se u informiranju pridržava načela iz ovih uzanci, bez obzira na način, medij, vrijeme ili mjesto informiranja.


Stranica 1995-03-16-301 NN 16/1995

• 19. U prodaji proizvoda trajnije uporabne vrijednosti trgovac je dužan obavijestiti potrošača o osiguravanju rezervnih dijelova, priključnih aparata i servisiranja za taj proizvod.


Internet NN 16/1995

• 20. Trgovac koji se prodajom robe odriče dobiti u korist neke humanitarne akcije, ne smije potrošača dovesti u zabludu o iznosu koji će izdvojiti u tu namjenu. 2. Očigledno prikazivanje robe


Internet stranice NN 16/1995

• 21. Trgovac osigurava potrošaču očigledno prikazivanje robe i u procesu prodaje, i to: 1) prilikom prodaje robe u originalnom pakovanju proizvođača na oglednom primjerku robe, 2) prilikom prodaje robe u originalnom pakovanju na konkretnom primjerku prodane robe, kada se očiglednim prikazivanjem robe dokazuje i ispravnost predmeta Posebna je obveza trgovca da potrošaču osigura upute i objašnjenja za tehničko i funkcionalno korištenje. 3. Poticanje prodaje


Internet stranice NN 16/1995
• 23. Trgovac koji u prodaji u svojoj prodavaonici koristi poticaje za prodaju robe, dužan je sve potrošače obavijestiti na način uobičajen za potrošače, bez obzira tko je organizator takvih oblika poticaja prodaje.

Internet stranice NN 16/1995
• 24. Suprotno je dobrom poslovnom običaju poticanje prodaje robe potrošačima organiziranjem nagradnih igara ili drugih igara na sreću, bez obzira tko je organizator takvih oblika poticaja prodaje

Internet stranice NN 16/1995 • 25. Slanje kataloga, cjenika i drugih obavijesti te oglasi objavljeni u tisku, lecima, na radiju, televiziji ili na koji drugi način nisu ponuda za sklapanje ugovora, nego samo poziv da se učini ponuda pod objavljenim uvjetima. 4. Organiziranje iznošenja novih proizvoda na tržište
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 16/1995 • 27. Izlaganje robe na prodajnom mjestu s naznakom cijene, smatra se kao ponuda u trgovini na malo.
Poslovne stranice NN 16/1995 • 28. Roba izložena u izlogu mora u svim osobinama odgovarati robi koja se prodaje u prodajnom prostoru. Izložena roba izuzeta iz prodaje mora se na robi vidljivo označiti (izložbeni uzorak). Trgovac ne smije izlagati robu bolje kakvoće, a prodavati robu slablje kakvoće po cijeni istaknutoj na izloženoj robi. Trgovac ne smije stavljati robu bolje kakvoće iznad robe slablje kakvoće radi prikrivanja osobina robe. 6 Anketiranje potrošača
Pregledi NN 16/1995 • 29. Trgovac može anketirati potrošača, uz njegov pristanak samo u svoju poslovnu svrhu, radi istraživanja tržišta gravitacijskog područja ili za znanstvene, odnosno statističke svrhe.
Glasnik NN 16/1995 • 32. Kakvoća usluga koje obavlja trgovac, osim prodaje robe, mora odgovarati kakvoći usluga koje pružaju specijalizirani davaoci tih usluga.
Novo NN 16/1995 • 33. Trgovac će poduzeti sve potrebne radnje da bi se sačuvale osobine kakvoće robe namijenjene prodaji, osobito robi s ograničenim rokom upotrebe. 34. Trgovac je odgovoran da roba pakirana u originalnoj ambalaži proizvođača u cijelosti odgovara obilježjima navedenim u deklaraciji na ambalaži, naročito u kakvoći i količini.
Poslovi NN 16/1995 • 36. U prodaji robe koja ima ograničeno vrijeme upotrebe, trgovac mora stalno provjeravati kakvoću, odnosno rok trajanja, te izdvajati i povući iz prometa proizvode kojima je istekao rok upotrebe, odnosno u kojih je vidljivo smanjenje kakvoće. Trgovac koji ne izvrši svoju obvezu glede kakvoće robe iz st.1. ove uzance, dužan je potrošaču omogućiti da u kupnji izabere kvalitetnije primjerke robe.
Poticaji NN 16/1995 • 37. Organizirani potrošači i njihove organizacije mogu u skladu s propisima i u suradnji s ovlaštenim specijaliziranim ustanovama organizirati provjeru kakvoće proizvoda, a rezultate provjere objaviti svojim potrošačima.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 79/07, Broj 23/09, Broj 80/00, Broj 41/94, Broj 173/03, Broj 25/90


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled