PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/1998 • 5.1. Retrovizori ugrađeni na vozilo moraju biti klase L i homologirani prema ovoj naredbi.
NN 141/1998 • 6. Broj, položaj i namještanje retrovizora moraju udovoljavati zahtjevima točaka 16.2. do 16.4. Pravilnika ECE R 81.00.
NN 141/1998 • 7. Ispitivanje u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima pravilnika broj 81 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu koji je stupio na snagu 1. ožujka 1989.,2 koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958
NN 141/1998 • 8. Pravilnik ECE R 81.00 dostupan je u izvorniku u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
NN 141/1998 • 10. Provjera sukladnosti vozila s zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
NN 141/1998 • 11. Ova naredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se:
NN 141/1998 • - od 1. travnja 1999. za sva vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 141/1998 • O HOMOLOGACIJI VOZILA S OBZIROM NA OGRANIČENJE NJIHOVE NAJVEĆE BRZINE I UGRADNJU URE?AJA ZA OGRANIČENJE BRZINE HOMOLOGIRANOG TIPA TE URE?AJA ZA OGRANIČENJE BRZINE
NN 141/1998 • 1. Vozila kategorija M3, N2 i N3 te njihovi uređaji za ograničenje brzine moraju biti homologirani sukladno ovoj naredbi.
NN 141/1998 • 2. Svrha ove naredbe jest ograničiti na propisanu vrijednost najveću cestovnu brzinu teških vozila za prijevoz tereta i putnika. To se postiže s pomoću uređaja za ograničenje brzine (u daljnjem tekstu: SLD uređaj) ili funkcije ograničavanja brzine u sklopu sustava vozila, čija je glavna funkcija upravljanje napajanjem motora gorivom.
NN 141/1998 • b) Ugradnju na vozila kategorija M3, N2 i N3 SLD uređaja koji su tipno homologirani sukladno ovoj naredbi. (Dio II. Pravilnika ECE R 89.00.)
NN 141/1998 • c) SLD uređaji koji su namijenjeni za ugradnju na vozila kategorija M3, N2 i N3. (Dio III. Pravilnika ECE R 89.00.)
NN 141/1998 • 4.2. Posebice, SLD uređaj za vozilo mora biti tako konstruiran, izrađen i ugrađen da je osigurana otpornost na utjecaj korozije i starenja čemu uređaj može biti izložen, kao i zaštitu od zlouporabnih operacija u skladu s točkom 4.6.
NN 141/1998 • 4.2.1. Granična vrijednost se, ni u jednom slučaju, ne smije moći povećati ili isključiti privremeno ili stalno na vozilu u uporabi. Tu nenarušivost postavljene granične vrijednosti mora se dokazati ovlaštenom laboratoriju s dokumentacijom za ispitivanje slijeda mogućih neispravnosti prema kojem će sustav biti cjelovito ispitan. Ispitivanje treba pokazati, uzimajući u obzir različita stanja postavljena sustavom, posljedice promjena ulaznih ili izlaznih stanja na funkcioniranje, mogućnosti postizanja tih promjena zbog neispravnosti ili namjernim kvarom, kao i mogućnosti njihove pojave. Razina ispitivanja uvijek će biti do prve neispravnosti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 1/01, Broj 64/08,
Broj 54/05, Broj 93/94,
Broj 74/94, Broj 53/91
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA