PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 176/2004 • 4.3.2.3. Kad proizvođač vozila dodaje kojemu homologiranu vozilu uobičajenu kućansku ili poslovnu opremu, osim opreme pokretnih komunikacija (*), koja je u skladu s Pravilnikom o elektromagnetskoj kompatibilnosti (EMC) (»Narodne novine« br. 34/00)** i ako je takva oprema ugrađena, zamijenjena ili uklonjena u skladu s preporukama proizvođača opreme i vozila, to ne obezvrjeđuje homologaciju vozila. To ne sprječava proizvođače vozila da ugrađuju komunikacijsku opremu prema odgovarajućim uputama za ugradbu koje je razradio proizvođač vozila i/ili proizvođač/proizvođači takve komunikacijske opreme. Proizvođač vozila treba osigurati dokaz (kad to zahtijeva tijelo nadležno za ispitivanje) da takvi odašiljači ne utječu negativno na radne značajke vozila. To može biti izjava da su razine snage i način ugradbe takvi da razine otpornosti na smetnje iz ovoga pravilnika osiguravaju dovoljnu zaštitu kad se radi o samome odašiljanju, tj. ne obuhvaćajući odašiljanje u sklopu ispitivanja utvrđenih u točki 6. Taj pravilnik ne daje odobrenje za uporabu nekoga komunikacijskog odašiljača kad se primjenjuju drugi zahtjevi na takvu opremu ili na njezinu uporabu. Proizvođač vozila može odbiti ugrađivanje u vozilo uobičajene kućanske ili poslovne opreme koja je u skladu s Pravilnikom o elektromagnetskoj kompatibilnosti (EMC).
NN 176/2004 • 5.1. Svaki ESA podsklop koji je sukladan homologiranu tipu prema ovom pravilniku treba nositi oznaku homologacije tipa.
NN 176/2004 • 5.2. Ta se oznaka sastoji od pravokutnika u kojemu je slovo »e«, iza kojega slijedi broj 25 (razlikovni broj za Republiku Hrvatsku).
NN 176/2004 • 5.3. Oznaka homologacije tipa mora biti postavljena na glavnome dijelu ESA podsklopa (npr. elektronička upravljačka jedinica) tako da bude jasno čitljiva i neizbrisiva.
NN 176/2004 • 5.5. Označivanje se ne zahtijeva za električke/elektroničke sustave obuhvaćene tipovima vozila koji su homologirani prema ovomu pravilniku.
NN 176/2004 • 5.6. Oznake na ESA podsklopovima prema točki 5.3. ne moraju biti vidljive kad je ESA podsklop ugrađen u vozilo.
NN 176/2004 • 6.1.1. Vozilo i njegovi električni/elektronički sustav (sustavi) ili ESA podsklopovi moraju biti tako projektirani, izgrađeni i ugrađeni da u uobičajenim uvjetima uporabe zadovoljavaju zahtjeve ovoga pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 176/2004 • 6.2.2.1. Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u prilogu IV. s razmakom vozilo/antena od 10,0 ± 0,2 m, referentne su granice zračenja 34 dB mikrovolta/m (50 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 34 do 45 dB mikrovolta/m (od 50 do 180 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u dodatku 1. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu 400 do 1000 MHz granica je stalna na 45 dB mikrovolta/m (180 mikrovolta/m).
NN 176/2004 • 6.2.2.2. Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u prilogu IV. s razmakom vozilo/antena od 3,0 ± 0,05 m, referentne granice zračenja su 44 dB mikrovolta/m (160 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 44 do 55 dB mikrovolta/m (od 160 do 562 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u dodatku 2. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 55 dB mikrovolta/m (562 mikrovolta/m).
NN 176/2004 • 6.2.2.3. Na vozilu predstavniku određenoga tipa izmjerene vrijednosti izražene u dB mikrovolta/m (mikrovolta/m) moraju biti najmanje 2,0 dB (20.%) ispod referentnih granica.
NN 176/2004 • 6.3.2.1. Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u prilogu V. s razmakom vozilo/antena od 10,0 ± 0,2 m, referentne su granice zračenja 24 dB mikrovolta/m (16 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 24 do 35 dB mikrovolta/m (od 15 do 56 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u dodatku 3. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 35 dB mikrovolta/m (180 mikrovolta/m).
NN 176/2004 • 6.3.2.2. Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u prilogu V. s razmakom vozilo/antena od 3,0 ± 0,05 m, referentne granice zračenja su 34 dB mikrovolta/m (50 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 34 do 45 dB mikrovolta/m (od 50 do 180 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u dodatku 4. ovoga priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu 400 do 1000 MHz granica je stalna na 45 dB mikrovolta/m (180 mikrovolta/m).
NN 176/2004 • 6.3.2.4. Usprkos granicama određenim u točkama 6.3.2.1, 6.3.2.2 i 6.3.2.3 ovoga priloga, kad je tijekom početnog koraka opisana u točki 1.3 priloga V. jakost signala izmjerena na radijskoj anteni vozila manja od 20 dB mikrovolta/m (10 mikrovolti) u frekvencijskome području od 88 do 108 MHz, tada se za to vozilo treba smatrati da zadovoljava ograničenja za uskopojasne emisije i ne zahtijeva se nikakvo daljnje ispitivanje.
NN 176/2004 • 6.4. Zahtjevi za otpornost vozila na elektromagnetsko zračenje
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 83/02, Broj 63/98,
Broj 115/99, Broj 122/09,
Broj 8/96, Broj 56/09
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA