PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-4-ako-su-svojim-qddq NN 49/1999

• 5. ako dadu svečanu izjavu da žele biti uvršteni u pričuvni sastav oružane sile samostalne i suverene hrvatske države.


Stranica 1999-05-49-938 NN 49/1999

• Molbi za priznanje vojnog čina potrebno je priložiti odgovarajuće potvrde, te preporuke dvojice djelatnih ili pričuvnih časnika hrvatske vojske.


Internet NN 49/1999

• Molbu za priznanje vojnog čina posmrtno podnose djeca, odnosno unuci pripadnika hrvatskog domobranstva, hrvatskih antifašističkih partizanskih snaga ili JNA.


Internet stranice NN 49/1999

• Molbe se podnose Ministarstvu obrane, a putem Ureda za obranu, koje će utvrditi ispunjavanje uvjeta prije donošenja Odluke Predsjednika Republike Hrvatske i Vrhovnog zapovjednika oružanih snaga.


Internet stranice NN 49/1999
• Na temelju članka 9. Zakona o izvlaštenju (»Narodne novine«, br. 9/94 i 35/94), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 13. svibnja 1999. godine, donijela

Internet stranice NN 49/1999
• Izgradnja međunarodnog cestovnog graničnog prijelaza Vinjani Donji - Gorica, u k. o. Vinjani, u interesu je Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 49/1999 • Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 49/1999 • - rješenje Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-11574/1993-8 od 22. prosinca 1994. godine.
Poslovne stranice NN 49/1999 • II. Predmet se vraća Upravnom sudu Republike Hrvatske na ponovni postupak.
Pregledi NN 49/1999 • Postupak za kontrolu pretvorbe u spomenutom poduzeću inicirao je podnositelj kao djelatnik i dioničar poduzeća, nezadovoljan, kako navodi, brojnim nezakonitostima u pretvorbi, a osobito smanjenjem mogućnosti upisa i kupnje dionica poduzeća, do čega je došlo stoga što su pojedini rukovoditelji pokazali interes za upis dionica tek po isteku rokova, što je rezultiralo interesom većim od raspoloživog kapitala i smanjenjem broja raspoloživih dionica po dioničaru.
Glasnik NN 49/1999 • Podnositeljeva tužba u upravnom sporu odbačena je s obrazloženjem da čl. 45a. Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća sadrži odredbe o kontroli pretvorbe nakon izdavanja suglasnosti na namjeravanu pretvorbu pa da je to samo po sebi vrsta izvanrednog pravnog sredstva koje nije predviđeno Zakonom o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91, nastavno: ZUP). Stoga da akt kojeg Fond donosi u kontroli pretvorbe predstavlja akt sui generis, koji nije upravni akt iz čl. 6. ZUP-a i koji, kao takav, nije podložan upravnosudskoj kontroli.
Novo NN 49/1999 • Podnositelj smatra da mu je na opisani način povrijeđeno pravo na jednakost zajamčeno odredbom čl. 14. Ustava Republike Hrvatske, dok se iz konteksta ustavne tužbe može izvesti zaključak da ukazuje i na povredu odredaba čl. 19. stavka 2. Ustava (o zajamčenju sudske kontrole zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela s javnim ovlastima). Stoga predlaže ukidanje rješenja Upravnog suda Republike Hrvatske, kao i rješenja Hrvatskog fonda za privatizaciju.
Poslovi NN 49/1999 • U konkretnom je slučaju sporno pitanje da li je akt Hrvatskog fonda za privatizaciju, koji se donosi u postupku kontrole provođenja pretvorbe poduzeća nakon izdate suglasnosti na namjeravanu pretvorbu, po svojoj pravnoj prirodi upravni akt tj. akt protiv kojeg bi bilo dopušteno pokrenuti upravni spor.
Poticaji NN 49/1999 • Odredbom čl. 12. stavka 4. Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća definirana je pravna priroda akata koje Hrvatski fond za privatizaciju donosi u ranijoj fazi privatizacijskog procesa. To su rješenje o suglasnosti za provođenje namjeravane pretvorbe (stavak 1. istog članka) odnosno rješenje o zabrani provođenja namjeravane pretvorbe (stavak 2. istog članka). Ova se rješenja donose na temelju ocjene podnesenog prijedloga koji predstavlja sveobuhvatni plan buduće privatizacije određenog pravnog subjekta. Spomenutom odredbom stavka 4. izričito je propisano da su tako donesena rješenja konačna i da je protiv njih moguće pokrenuti upravni spor, što je sukladno ustavnom jamstvu sudske kontrole pojedinačnih akata državne uprave odnosno tijela koja imaju javne ovlasti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 71/99, Broj 3/05, Broj 2/99, Broj 5/93, Broj 109/00, Broj 46/08


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled