PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 27/2004 • »Ako dođe do sukoba nadležnosti između tijela zakonodavne i izvršne ili sudbene vlasti, zato što određeno tijelo zakonodavne, izvršne ili sudbene vlasti odbija nadležnost u istom predmetu, zahtjev za rješavanje sukoba nadležnosti može se podnijeti po pravomoćnosti odluke suda, odnosno konačnosti odluke tijela izvršne vlasti ili odgovarajuće odluke zakonodavnog tijela, koje je prvo odlučilo o svojoj nadležnosti.
NN 27/2004 • Zahtjev se podnosi u roku od 30 dana od dana nastupa pravomoćnosti odluke suda, od dana nastupa konačnosti odluke tijela izvršne vlasti, odnosno od dana donošenja odgovarajuće odluke zakonodavnog tijela iz stavka 1. ovoga članka, kojom se drugo tijelo državne vlasti oglasilo nenadležnim«.
NN 27/2004 • Iz spomenutih odredbi Ustavnog zakona slijedi da je za postojanje negativnog sukoba nadležnosti potrebno da tijela zakonodavne, izvršne ili sudbene vlasti posebnim odlukama utvrde svoju nenadležnost za rješavanje istog predmeta.
NN 27/2004 • Ovo stajalište Ustavni sud Republike Hrvatske izrazio je u rješenju broj: U-IV-269/2002 od 20. ožujka 2002. godine.
NN 27/2004 • 5. U skladu s iznijetim, budući da je za donošenje odluke Ustavnog suda Republike Hrvatske, u svezi negativnog sukoba nadležnosti, potrebno postojanje odluka kojima se tijela zakonodavne, izvršne ili sudbene vlasti oglašavaju nenadležnima za postupanje u istom predmetu, Ustavni sud Republike Hrvatske je utvrdio da u konkretnom slučaju nisu ispunjene pretpostavke propisane odredbom članka 82. stavka 1. Ustavnog zakona.
NN 27/2004 • 6. Uslijed utvrđenja o nedopuštenosti podnositeljevog zahtjeva, Ustavni sud Republike Hrvatske je na temelju članka 32. Ustavnog zakona riješio kao u točki I. izreke.
NN 27/2004 • 7. Rješenje iz točke II. izreke obrazloženja temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 28/2004 • O IMENOVANJU PREDSJEDNICE I ČLANOVA POVJERENSTVA ZA PRAĆENJE PROVEDBE NACIONALNOG PROGRAMA ZA ROME
NN 28/2004 • 1. Imenuje se JADRANKA KOSOR, dipl. iur., potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti, predsjednicom Povjerenstva za praćenje provedbe Nacionalnog programa za Rome, po položaju.
NN 28/2004 • 2. Za članove Povjerenstva za praćenje provedbe Nacionalnog programa za Rome, imenuju se:
NN 28/2004 • O POSTUPKU UTVR?IVANJA ODGOVORNOSTI ZA ŠTETU I NAKNADI ŠTETE
NN 28/2004 • Ovim pravilnikom uređuje se postupak utvrđivanja odgovornosti za štetu i naknadu štete koju pripadnici Oružanih snaga Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Oružane snage) počine u svezi s obavljanjem službe.
NN 28/2004 • Štetnik je dužan nadoknaditi štetu koju je u svezi s obavljanjem službe nanio Republici Hrvatskoj namjerno ili krajnjom nepažnjom.
NN 28/2004 • Štetnik za štetu počinjenu u svezi s obavljanjem službe odgovara po odredbama Zakona ovog pravilnika i općih propisa o naknadi štete.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 38/91, Broj 54/03,
Broj 112/04, Broj 119/07,
Broj 4/91, Broj 1/06
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO