PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2000 • 5.1.3 Kada posmična vrata bez položaja za djelomično zatvaranje nisu u položaju za potpuno zatvaranje, moraju se automatski otvoriti do djelomično otvorenoga položaja; putnik u vozilu mora moći lako utvrditi jesu li su vrata u djelomično otvorenu položaju.
NN 12/2000 • 5.1.5 Okovi za pričvršćivanje bočnih vrata sa šarkama različitih od preklopnih vrata moraju biti ugrađeni na prednjemu rubu vrata, računajući prema smjeru vožnje. Ako su vrata dvokrilna, taj se zahtjev odnosi na krilo vrata koje se prvo otvara, dok drugo krilo mora imati mehanizam za zabravljivanje.
NN 12/2000 • Sklop brave i pridržnika mora izdržati uzdužno opterećenje od 444 daN ako je brava u položaju za djelomično zatvaranje vrata i 1110 daN ako je brava u položaju za potpuno zatvaranje vrata (vidi sliku 2. u dopuni dodatka 3.)
NN 12/2000 • Sklop brave i pridržnika mora izdržati poprečno opterećenje od 444 daN ako je brava u položaju za djelomično zatvaranje vrata i 839 daN ako je brava u položaju za potpuno zatvaranje vrata (vidi sliku 3. u dopuni dodatka 3.)
NN 12/2000 • 5.3 Zahtjevi za komplet okova za pričvršćivanje za svaka vrata
NN 12/2000 • Komplet okova za pričvršćivanje za svaka vrata mora biti takav da može držati vrata i podnijeti uzdužno opterećenje od 1111 daN i poprečno opterećenje od 869 daN u oba smjera.
NN 12/2000 • Kod posmičnih vrata sklop vodilice kliznog kotura ili druga vrsta okova za pričvršćivanje ne smiju se razdvojiti pod djelovanjem poprečnog opterećenja od 889 daN, usmjerenog od unutra prema van, koje djeluje na nosive dijelove na suprotnim rubovima vrata (ukupno opterećenje 17,8 kN). Ispitivanje se može provesti na vozilu ili na okovima za pričvršćivanje vrata koji su ugrađeni na ispitnome stolu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2000 • 7.1. Svaka preinaka tipa vozila mora biti prijavljena mjerodavnoj ustanovi koja je homologirala taj tip vozila. Ta ustanova može tada:
NN 12/2000 • 7.1.1. ili smatrati da nije vjerojatno da će učinjene preinake imati znatne nepovoljne učinke te da u svakome slučaju tip vozila još uvijek zadovoljava zahtjeve,
NN 12/2000 • 7.1.2. ili zahtijevati daljnji izvještaj o ispitivanju od tehničke ustanove odgovorne za provedbu ispitivanja.
NN 12/2000 • 8.1. Svako vozilo homologirano prema ovomu pravilniku mora biti usklađeno s homologiranim tipom vozila s obzirom na dijelove koji mogu utjecati na značajke brava i okova za pričvršćivanje vrata ili njihovu ugradbu.
NN 12/2000 • 8.2. Radi provjere ispunjenja zahtjeva točke 8.1 mora se provesti dostatan broj provjera na slučajno obranim vozilima iz redovite proizvodnje koja imaju homologacijsku oznaku prema ovomu pravilniku.
NN 12/2000 • Ako posjednik homologacije potpuno prestane proizvoditi tip vozila homologiran u skladu s ovim pravilnikom, mora o tome obavijestiti mjerodavnu ustanovu koja je izdala homologaciju. Po primitku odgovarajuće obavijesti ta mjerodavna ustanova mora o tome obavijestiti ostale strane (države supotpisnice) Sporazuma iz 1958. godine koje primjenjuju ovaj pravilnik s pomoću obavijesnog formulara koji u donjemu dijelu ima velikim slovima navedenu napomenu »OBUSTAVLJENA PROIZVODNJA«, s ovjerom i datumom.
NN 12/2000 • Izjava koja se odnosi na izdanu homologaciju (ili odbijenu ili povučenu homologaciju, ili potpunu
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 59/00, Broj 141/98,
Broj 143/08, Broj 135/05,
Broj 54/99, Broj 9/07
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA