PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-5-s-obzirom-na-otlg NN 7/2003

• S druge strane, nekorištenje prava na podnošenje žalbe ili na pokretanje upravnog spora po proteku zakonskih rokova za donošenje rješenja u upravnom postupku, pada na teret stranke.


Stranica 2003-01-7-105 NN 7/2003

• 6. Međutim, u podnesenoj ustavnoj tužbi podnositelji su upućivali na činjenicu da u konkretnom slučaju u razumnom roku nisu postupala tijela državne uprave, na koja se obveza iz članka 29. stavka 1. Ustava ne odnosi. Također, u ustavnoj tužbi nisu bile navedene ustavnopravne relevantne činjenice na temelju kojih bi ovaj Sud mogao procijeniti je li u spornoj pravnoj situaciji, zbog nepostupanja nadležnog tijela sudbene vlasti, došlo do povrede ustavnih prava podnositelja.


Internet NN 7/2003

• S obzirom na činjenicu da ustavna tužba podnositelja nije bila sastavljena na način koji je omogućavao odlučivanje o biti stvari, Sud je dopisom od 20. rujna 2002. godine pozvao podnositelje naznačiti nadnevak i podnijeti dokaz o podnošenju tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske, te navesti sve procesne radnje koje su tijekom upravnosudskog postupka učinjene. Nadalje, podnositelji su pozvani naznačiti radnje koje su poduzimali radi ostvarivanja svog zahtjeva, a poglavito označiti vremensko razdoblje potpune neaktivnosti nadležnog tijela sudbene vlasti.


Internet stranice NN 7/2003

• U navedenom dopisu podnositelji su upozoreni i na posljedice propuštanja postupanja po nalogu Suda propisane odredbom članka 19. stavka 4. Ustavnog zakona.


Internet stranice NN 7/2003
• Sukladno odredbi članka 19. stavka 2. Ustavnog zakona nepotpuni podnesci vraćaju se podnositelju radi dopune. Odredbom članka 19. stavka 4. Ustavnog zakona propisano je da će se podneseni podnesak smatrati povučenim ako ne bude vraćen Ustavnom sudu u određenom roku, a ako bude vraćen bez ispravka, odnosno dopune, odbacit će se.

Internet stranice NN 7/2003
• 8. U svom pravodobno dostavljenom odgovoru od 28. listopada 2002. godine podnositelji nisu postupili sukladno traženju ovog Suda. Umjesto ustavnopravno relevantnih činjenica koje bi se odnosile na trajanje postupka pred nadležnim tijelom sudbene vlasti, podnositelji i nadalje temelje podnesenu ustavnu tužbu na duljini trajanja upravnog postupka. Cijene da su u konkretnom slučaju iscrpili sva učinkovita pravna sredstva, ističući svoju prosudbu o neučinkovitosti upravnosudskog postupka kao instituta provođenja kontrole zakonitosti akata državne uprave.

Internet stranice NN 7/2003 • 9. S obzirom na činjenicu da ustavna tužba podnositelja i nakon dostavljene dopune nije sastavljena na način koji bi omogućavao odlučivanje o biti stvari, Sud je na temelju odredbe članka 19. stavka 4. u vezi s odredbama članka 72. Ustavnog zakona, riješio kao u točki I. Izreke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 7/2003 • 10. Donoseći ovo rješenje Sud je imao u vidu i činjenicu da je sporna pravna situacija već bila predmet ustavnosudskog postupka, pri čemu je ustavna tužba podnositelja odbijena kao neosnovana, odlukom donesenom u predmetu vođenom pod poslovnim brojem: U-III-1272/2000, od 19. travnja 2001. godine. Ujedno je Sud cijenio i okolnost da je iz samih navoda podnositelja razvidno da je od naznačenog podnošenja tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske (15. rujna 2000. godine), pa do podnošenja ustavne tužbe (16. veljače 2002. godine) prošla jedna (1) godina pet (5) mjeseci i jedan (1) dan, što se u konkretnom slučaju ne može smatrati nerazumno dugim postupanjem nadležnog suda.
Poslovne stranice NN 7/2003 • Na temelju članka 29. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000 i 117/2001), a u vezi sa člancima 87. i 90. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, br. 33/2001 i 60/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 9. siječnja 2003. godine donijela
Pregledi NN 7/2003 • O IZMJENI UREDBE O MJERILIMA ZA NAKNADU ZA RAD ODNOSNO PLAĆU POVJERENIKA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE
Glasnik NN 7/2003 • Osnovica za obračun naknade za rad odnosno plaće povjerenika utvrđuje se u visini osnovice za obračun plaće državnih službenika i namještenika.
Novo NN 7/2003 • Koeficijenti za izračun naknade za rad odnosno plaće povjerenika utvrđuju se prema veličini jedinice lokalne odnosno područne (regionalne) samouprave i to za:
Poslovi NN 7/2003 • Na temelju Zaključka Vlade Republike Hrvatske klasa: 214-01/02-01/04; urbroj: 5030109-02-4 od 12. prosinca 2002. godine i sukladno odredbama članka 28. Zakona o izvršavanju državnog proračuna za 2003. godinu (»Narodne novine«, br. 154/02) te sukladno odredbama članka 7. stavak 1. i 2. Zakona o kreditnim poslovima s inozemstvom (»Narodne novine«, br. 43/96), Ministarstvo financija Republike Hrvatske donijelo je
Poticaji NN 7/2003 • O DAVANJU SUGLASNOSTI NA UVJETE ZADUŽENJA U INOZEMSTVU ZA NABAVU PROTUPOŽARNOG ZRAKOPLOVA CL-415
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 8/02, Broj 142/03, Broj 150/05, Broj 124/02, Broj 87/08, Broj 6/02


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled