PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-5-sprecavanju-sirenja-ratnih-bxqr NN 33/2002

• Na temelju takvih strategijskih opredjeljenja definiraju se precizniji zahtjevi za funkcionalnim sposobnostima Oružanih snaga Republike Hrvatske. One moraju biti organizacijski fleksibilne i raspolagati odgovarajućim manevarskim sposobnostima, udarnom moći, sposobnošću dugotrajnog održavanja u borbi te učinkovitom logističkom potporom. Također, trebaju biti prilagodljive različitim zadaćama u svim vrstama i na svim razinama lokalnoga oružanog sukoba, od manjih protu-terorističkih djelovanja, do složenih združenih operacija u koncentriranom borbenom rasporedu i u združenom djelovanju sve tri grane. Iako defenzivne po namjeni, Oružane snage Republike Hrvatske moraju raspolagati i sposobnostima za prelazak na aktivna manevarska djelovanja u sklopu strategijske defenzive ili ofenzive. Iskustva iz Domovinskog rata posebno naglašavaju potrebu razvijanja sposobnosti samostalnog i izdvojenog djelovanja manjih dijelova oružanih snaga u uvjetima operacija s disperziranim borbenim rasporedom.


Stranica 2002-03-33-708 NN 33/2002

• – izviđanje i nadgledanje u svim astronomskim i meteorološkim uvjetima (neprekidno 24 sata),


Internet NN 33/2002

• – obranu državnog prostora od suvremenih borbenih sustava za napad sa zemlje, iz zraka i s mora, radi sprječavanja većih ljudskih gubitaka i razaranja materijalnih dobara,


Internet stranice NN 33/2002

• – učinkoviti strategijski udar po vitalnim elementima strategijskog postroja agresorovih snaga i vojnoj infrastrukturi, bez obzira na njihovu trenutnu lokaciju,


Internet stranice NN 33/2002
• Oružane snage Republike Hrvatske sudjelovat će u mirovnim i humanitarnim operacijama u okviru multilateralnih snaga odgovornih UN-u i OSCE-u te NATO-u i EU. Sudjelovanje u tim misijama predstavljat će hrvatski doprinos izgradnji međunarodnog mira i stabilnosti, a s druge strane, njene oružane snage stjecat će važna operativna iskustva te doprinositi razvijanju zajedničkih organizacijskih i operativnih standarda.

Internet stranice NN 33/2002
• Za uspješno sudjelovanje u tim aktivnostima razvit će se odgovarajući upravljački i zapovjedni elementi koji će se moći uključiti u odlučivanje, planiranje i implementaciju zajedničkih odluka, kao i odgovarajuće educirane, obučene, uvježbane, opremljene i logistički podržane postrojbe koje će na terenu realizirati potrebne mirovne ili humanitarne aktivnosti. Republika Hrvatska će u narednom razdoblju razviti odgovarajuće sposobnosti oružanih snaga za sudjelovanje u tim aktivnostima do razine primjerene našim objektivnim mogućnostima. To podrazumijeva pažljive analize i racionalno planiranje resursa, usklađeno s procjenama o prirodi i efektima pojedinih vrsta aranžmana, a posebno usklađeno s ciljevima i interesima Republike Hrvatske za sudjelovanjem.

Internet stranice NN 33/2002 • Aktivnostima međunarodne vojne suradnje ostvaruje se transparentnost obrambenih potencijala i jača međusobno razumijevanje i povjerenje, što je značajan doprinos međunarodnoj stabilnosti i miru. Isto tako, kroz te aktivnosti razvijaju se partnerski i prijateljski odnosi s pojedinim državama. Stoga će Republika Hrvatska još intenzivnije pristupiti takvim aktivnostima, posebno u odnosu na susjedne države, te euroatlantske sigurnosne i obrambene organizacije i njihove pojedine članice. Sposobnosti za provedbu ovih aktivnosti moraju dostići razinu koja osigurava uvjerljivost hrvatskih opredjeljenja za doprinos međusobnom povjerenju i razvoj pouzdanog partnerstva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 33/2002 • 5.1.2.4. Sposobnosti za pomoć institucijama i stanovništvu u zemlji
Poslovne stranice NN 33/2002 • Kao država s ograničenim resursima, Republika Hrvatska traži optimalna i ekonomična sigurnosna i obrambena rješenja. U pojedinim situacijama pojačanih ugrožavanja nacionalne i građanske sigurnosti, potrebno je svojevrsno sinergističko djelovanje policijskih, vojnih i drugih snaga, ali i izbjegavanje nepotrebnog udvostručenja sposobnosti i snaga. Cjelokupni obrambeni potencijali, a posebno oružane snage sa svojom organizacijom, znanjima, vještinama i raspoloživim sredstvima, moraju biti na raspolaganju društvu i organizacijama za djelovanje u kriznim situacijama, u slučajevima kada potrebe za pomoći, spašavanjem i drugim intervencijama nadilaze njihove mogućnosti. Za oružane snage to, prije svega, znači osposobljenost za pružanje pomoći i potpore redovnim institucijama za zaštitu i spašavanje u nesrećama u zemlji katastrofalnih razmjera unutar države.
Pregledi NN 33/2002 • Razina sposobnosti Oružanih snaga Republike Hrvatske za ovu vrstu aktivnosti treba biti takva da, zajedno s drugim institucijama, može osigurati primjereno vlastito reagiranje na sve vrste unutarnjih kriznih situacija. Na taj način se ovisnost o pomoći drugih država svodi samo na ekstremno zahtjevne situacije. U narednom razdoblju, dijelovi Oružanih snaga Republike Hrvatske uključit će se u većem obujmu u aktivnosti pripreme za djelovanje u različitim kriznim situacijama. Isto tako, provest će se odgovarajuće usklađivanje s Ministarstvom unutarnjih poslova u pogledu razrade modela angažiranja postrojbi Oružanih snaga Republike Hrvatske u aktivnostima civilne zaštite i spašavanja, nadzora državne granice na moru i kopnu, te suprotstavljanja terorističkim aktivnostima, organiziranom kriminalu i ilegalnoj trgovini drogom. U tom smislu, uvest će se dodatni programi obuke postrojbi i proširiti programi opremanja odgovarajućim borbenim sredstvima i opremom. U okviru svakoga regionalnog područja Republike Hrvatske ustrojit će se, opremiti i osposobiti primjereni kontingent oružanih snaga, s odgovarajućom opremom i logističkom potporom za ove vrste zadaća. Ove pripreme prilagodit će se uvjetima terena i sigurnosnoj problematici koja prevladava na pojedinim područjima.
Glasnik NN 33/2002 • Parametri na temelju kojih se dimenzioniraju i strukturiraju operativne sposobnosti svakoga pojedinog nositelja civilne obrane različiti su. Nositelji na funkcionalnom području priprema tijela državne vlasti provode posebne pripreme samo za funkcioniranje u ratnim uvjetima. Oni osiguravaju dostatnu razinu operativnih sposobnosti potrebnih za održavanje kontinuiteta funkcija vlasti na svim razinama u uvjetima rata. Pritom se oslanjaju na propise, materijalna sredstva te druge potencijale kojima se koriste u obavljanju redovnih djelatnosti dok posebnim planovima uređuju dodatno angažiranje objekata i osoblja.
Novo NN 33/2002 • Nositelji na funkcionalnom području priprema gospodarstva i društvenih djelatnosti svoje operativne sposobnosti razvijaju i pripremaju u rasponu od onih potrebnih za djelovanje u slučaju rata, do sposobnosti za djelovanje u uvjetima različitih vrsta kriznih situacija. Kao osnova planiranja dostatnih sposobnosti uzimaju se:
Poslovi NN 33/2002 • 4) posebni zahtjevi i ugovori o namjenskoj proizvodnji ili pružanju usluga za potrebe Oružanih snaga Republike Hrvatske,
Poticaji NN 33/2002 • 5) posebni zahtjevi iz Plana obrane Republike Hrvatske, planova obrane nadležnih tijela državne uprave i područne (regionalne) samouprave, te
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 75/95, Broj 4/07, Broj 37/09, Broj 154/02, Broj 49/92, Broj 139/08


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled