PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (6) Primatelj pošiljke prigodom preuzimanja pošiljke adresirane za poste restante plaća poštarinu propisanu Cjenikom davatelja poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (1) Plaćanja poštarine oslobođeni su sekogrami osim dopunske poštarine za zrakoplovni prijenos.
NN 151/2004 • (2) Osim u slučaju iz stavka 1. ovoga članka, poštarina se ne plaća i u slučajevima propisanim aktima Svjetske poštanske unije.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga može u unutrašnjem prometu svojim općim uvjetima propisati i druge uvjete za oslobođenje plaćanja poštarine za pojedine poštanske usluge djelomično ili u cijelosti.
NN 151/2004 • 1. kad pošiljatelj zahtijeva da mu se pošiljka vrati prije otpreme – u iznosu 80% od naplaćene poštarine;
NN 151/2004 • 2. kad se pošiljka s označenom vrijednosti ili paket vraća pošiljatelju iz carinske ispostave zbog toga što ne udovoljava uvjetima predviđenim carinskim ili deviznim propisima – u visini dijela koji ostaje kad se iznos plaćene poštarine umanji iznosom poštarine koja je određena za tu vrstu pošiljke u unutrašnjem prometu, a koja se odnosi na prijam pošiljke s označenom vrijednosti ili paketa od prijamnog ureda do carinske ispostave i povratne poštarine na adresu pošiljatelja;
NN 151/2004 • 3. kad se preporučena pismovna pošiljka vraća iz carinske ispostave u smislu točke 2. ovog stavka – u visini dijela poštarine koji ostane kad se iznos plaćene poštarine umanji jednostrukim iznosom poštarine za preporučenu pismovnu pošiljku u unutrašnjem prometu;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • 5. kad usluga nije obavljena ili je djelomično obavljena vraća se iznos naplaćene poštarine u cijelosti ili onaj dio poštarine za dio usluge koji nije obavljen.
NN 151/2004 • Pod kakvoćom obavljanja univerzalnih poštanskih usluga podrazumijevaju se mjerila kakvoće vezana za prijam, prijenos i dostavu poštanskih pošiljaka koja moraju osigurati davatelji univerzalnih poštanskih usluga korisnicima poštanskih usluga.
NN 151/2004 • 1. Mjerila za kakvoću prijama i dostave poštanskih pošiljaka
NN 151/2004 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je obavljati dostavu poštanskih pošiljaka najmanje svaki radni dan od ponedjeljka do petka na području sjedišta grada i općine, za ostala naselja najmanje svaki drugi radni dan.
NN 151/2004 • (3) Javni operator je obvezan osigurati kakvoću prijama i dostave poštanskih pošiljaka sukladno mjerilima određenim Pravilnikom o poštanskom sustavu javnog operatora i ovim Pravilnikom.
NN 151/2004 • (2) U međunarodnom poštanskom prometu s državama Europske unije davatelj poštanskih usluga treba obaviti prijenos prosječno 95% pismovnih pošiljaka u najviše tri radna dana i 97% u najviše pet radnih dana.
NN 151/2004 • (1) Davatelj poštanskih usluga obvezan je svake godine, putem neovisnog tijela, obaviti petnaestodnevno mjerenje kakvoće prijenosa poštanskih pošiljaka radi utvrđivanja postotka uručenih pošiljaka u smislu članka 35. ovog Pravilnika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 64/01, Broj 70/04,
Broj 36/95, Broj 4/91,
Broj 94/08, Broj 94/02
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA