PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-2-mjerenje-kakvoce-prijenosa-wfwu NN 151/2004

• (1) Davatelj poštanskih usluga obvezan je putem sredstava javnog priopćavanja ili na drugi odgovarajući način (Internet i sl.) objaviti godišnje podatke o kakvoći prijenosa poštanskih pošiljaka iz članka 35. ovog Pravilnika, te podatke o ukupnom broju primljenih pritužbi i broju riješenih pritužbi u roku propisanom Zakonom o pošti.


Stranica 2004-10-151-2628 NN 151/2004

• (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je započeti mjeriti kakvoću obavljanja univerzalnih poštanskih usluga propisanu člancima 35. do 37. ovog Pravilnika, najkasnije od 1. siječnja 2006. godine.


Internet NN 151/2004

• 4. Rokovi za uručenje poštanskih pošiljaka i isplatu brzojavnih uputnica


Internet stranice NN 151/2004

• (1) Pod rokom uručenja poštanskih pošiljaka podrazumijeva se vrijeme od prijama poštanske pošiljke do uručenja primatelju. Vrijeme prijama poštanske pošiljke utvrđuje se na temelju otiska žiga davatelja poštanskih usluga na potvrdi o primitku pošiljke, odnosno na pošiljci kada se ne izdaje potvrda o primitku pošiljke.


Internet stranice NN 151/2004
• 1. poštanske pošiljke primljene na području sjedišta grada adresirane za primatelja na području istog ili sjedištu drugog grada u roku od:

Internet stranice NN 151/2004
• – jednog radnog dana za EMS pošiljke i prioritetne pošiljke;

Internet stranice NN 151/2004 • 3. za poštanske pošiljke adresirane za primatelje na otocima, za koje ne postoje pravodobne i redovite prometne veze, rokovi prijenosa iz točke 1. i 2. ovog stavka produžuju se za jedan dan.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 151/2004 • 3. vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje davatelja poštanskih usluga;
Poslovne stranice NN 151/2004 • 4. neradni dani i dani kada se ne obavlja dostava poštanskih pošiljaka.
Pregledi NN 151/2004 • (4) Ako je pošiljka primljena poslije zadnje otpreme pošiljaka iz ureda davatelja poštanskih usluga rokovi se produžuju za jedan dan.
Glasnik NN 151/2004 • 1. brzojavne uputnice primljene na području sjedišta grada, koje su adresirane za primatelja na području istog ili sjedištu drugoga grada u roku od:
Novo NN 151/2004 • 2. vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja;
Poslovi NN 151/2004 • (7) Rokovi iz stavka 5. ovog članka ne odnose se na brzojavne uputnice koje se, uz suglasnost pošiljatelja, isplaćuju redovitom poštanskom dostavom, te na brzojavne uputnice adresirane na poste restante.
Poticaji NN 151/2004 • (8) Davatelj poštanskih usluga može s korisnicima koji predaju veći broj poštanskih pošiljaka ugovoriti s pošiljateljem posebne rokove za uručenje poštanskih pošiljaka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 119/01, Broj 155/05, Broj 94/04, Broj 77/04, Broj 27/91, Broj 29/94


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled