PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (1) Davatelj poštanskih usluga obvezan je putem sredstava javnog priopćavanja ili na drugi odgovarajući način (Internet i sl.) objaviti godišnje podatke o kakvoći prijenosa poštanskih pošiljaka iz članka 35. ovog Pravilnika, te podatke o ukupnom broju primljenih pritužbi i broju riješenih pritužbi u roku propisanom Zakonom o pošti.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je započeti mjeriti kakvoću obavljanja univerzalnih poštanskih usluga propisanu člancima 35. do 37. ovog Pravilnika, najkasnije od 1. siječnja 2006. godine.
NN 151/2004 • 4. Rokovi za uručenje poštanskih pošiljaka i isplatu brzojavnih uputnica
NN 151/2004 • (1) Pod rokom uručenja poštanskih pošiljaka podrazumijeva se vrijeme od prijama poštanske pošiljke do uručenja primatelju. Vrijeme prijama poštanske pošiljke utvrđuje se na temelju otiska žiga davatelja poštanskih usluga na potvrdi o primitku pošiljke, odnosno na pošiljci kada se ne izdaje potvrda o primitku pošiljke.
NN 151/2004 • 1. poštanske pošiljke primljene na području sjedišta grada adresirane za primatelja na području istog ili sjedištu drugog grada u roku od:
NN 151/2004 • – jednog radnog dana za EMS pošiljke i prioritetne pošiljke;
NN 151/2004 • 3. za poštanske pošiljke adresirane za primatelje na otocima, za koje ne postoje pravodobne i redovite prometne veze, rokovi prijenosa iz točke 1. i 2. ovog stavka produžuju se za jedan dan.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • 3. vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje davatelja poštanskih usluga;
NN 151/2004 • 4. neradni dani i dani kada se ne obavlja dostava poštanskih pošiljaka.
NN 151/2004 • (4) Ako je pošiljka primljena poslije zadnje otpreme pošiljaka iz ureda davatelja poštanskih usluga rokovi se produžuju za jedan dan.
NN 151/2004 • 1. brzojavne uputnice primljene na području sjedišta grada, koje su adresirane za primatelja na području istog ili sjedištu drugoga grada u roku od:
NN 151/2004 • 2. vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja;
NN 151/2004 • (7) Rokovi iz stavka 5. ovog članka ne odnose se na brzojavne uputnice koje se, uz suglasnost pošiljatelja, isplaćuju redovitom poštanskom dostavom, te na brzojavne uputnice adresirane na poste restante.
NN 151/2004 • (8) Davatelj poštanskih usluga može s korisnicima koji predaju veći broj poštanskih pošiljaka ugovoriti s pošiljateljem posebne rokove za uručenje poštanskih pošiljaka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 119/01, Broj 155/05,
Broj 94/04, Broj 77/04,
Broj 27/91, Broj 29/94
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA