PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-56-odredbe-o-odgovornosti-uqib NN 16/1995

• 57.Ugostitelj odovara za nestanak ili oštećenje automobila gosta ostavljenog u garaži ili na čuvanom parkiralištu ugostitelja. On odgovara i za stvari u zaključanom automobilu ostavljenom u garaži ili na čuvanom parkiralištu.


Stranica 1995-03-16-302 NN 16/1995

• 58.Ugostitelj ima pravo raskinuti ugovor i prestati pružati usluge gostu ako gost:


Internet NN 16/1995

• grubo krši ove uzance ili odredbe o kućnom redu, osobito ako svojim ponašanjem ometa boravak drugih gostiju,


Internet stranice NN 16/1995

• ne plati račun za obavljene usluge nakon sedam dana boravka,


Internet stranice NN 16/1995
• Osim raskida ugovora ugostitelj u slučaju iz točke 1) i 2) stavka 1. ove uzance ima pravo i na naknadu štete od gosta.

Internet stranice NN 16/1995
• 59.Gost može raskinuti ugovor i napustiti ugostiteljski objekt ako ugostitelj ne udovoljava ugovorenim obvezama, a posebno ako grubo krši ove uzance i odredbe o kućnom redu.

Internet stranice NN 16/1995 • U tom slučaju gost ima pravo na naknadu štete od ugostitelja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 16/1995 • U slučaju iz stavka 1. ove uzance gost je dužan bez odgode obavijestiti ugostitelja o odustanku odnosno raskidu ugovora i razlozima za to. Ako o tome ne obavijesti ugostitelja, dužan je ugostitelju naknaditi štetu kao za nepravodobni otkaz ugovora (uz. 16).
Poslovne stranice NN 16/1995 • 61. Ako se sobe za iznajmljivanje iznajmljuju pod uvjetima ugovora o hotelskim uslugama, na odnose između ugostitelja i gosta odnosno naručitelja, primjenjuju se uzance o ugovorima o hotelskim uslugama.
Pregledi NN 16/1995 • 62. Putnička agencija može, kao naručitelj usluge( u nastavku teksta «naručitelj») sklopiti ugovor o hotelskim uslugama u korist individualnog gosta ili skupine gostiju.
Glasnik NN 16/1995 • Zatraži li naručitelj u zahtjevu za rezervaciju da mu ugostitelj ponudi cijenu, ugovor o hotelskim uslugama smatrat će se sklopljenim kada ugosdtitelj primi od naručitelja prihvat ponuđene cijene. Naručitelj će bez odlaganja obavijestiti ugostitelja o prihvatu ili odbijanju prihvata ponuđene cijene.
Novo NN 16/1995 • 64.Ugostitelj može tražiti od naručitelja plaćanje predujma ili rezervacijske pristojbe kao uvjet za nastanak ugovora.
Poslovi NN 16/1995 • Ugostitelj će pismeno potrditi naručitelju primitak predujma ili rezervacijske pristojbe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 72 sata.
Poticaji NN 16/1995 • 65.Kao dokument (ispravu) za rezervaciju naručitelj može upotrijebiti turističku uputnicu (vaučer).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 53/99, Broj 112/04, Broj 3/02, Broj 31/95, Broj 116/93, Broj 108/05


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled