PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-gost-je-odgovoran-za-svmd NN 16/1995

• 46.Gostu nije dopušteno u ugostiteljski objekt unositi lakozapaljivi i eksplozivni materijal, materijal jaka i neugodna mirisa i sl.


Stranica 1995-03-16-302 NN 16/1995

• Utvrdi li liječnik da se gost razbolio od neke zarazne bolesti i da njegova bolest ugrožava zdravlje drugih osoba, ugostitelj može raskinuti ugovor, pri čemu je dužan prema tome gostu biti pažljiv i pomoći mu koliko je potrebno.


Internet NN 16/1995

• 48. Ako gost umre, ugostitelj je dužan o tome odmah obavijestiti nadležne organe i obitelj umrloga, te komisijski popisati imovinu što ju je gost sa sobom imao i prijaviti je nadležnim organima.


Internet stranice NN 16/1995

• 49.Ugostitelj će bez odgode predati gostu pošiljke što su za njega stigle (pisma, poruke, brzojave i sl.).


Internet stranice NN 16/1995
• Ne postupi li ugostitelj prema odredbi stavka 1. i 2. ove uzance odgovara gostu za nastalu štetu.

Internet stranice NN 16/1995
• 50.Ugostitelj je dužan gostu dostaviti ili uručiti stvari zaboravljene u ugostiteljskom objektu.

Internet stranice NN 16/1995 • Ugostitelj je dužan gosta obavijestiti da su te stvari nađene i zatražiti upute o načinu njihove dostave. Troškove dostave snosi gost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 16/1995 • 51.Ugostitelj odgovara za nestanak ili oštećenje stvari gosta prema zakonu i ovim uzancama.
Poslovne stranice NN 16/1995 • 52.Stvarima što ih je gost donio u ugostiteljski objekt smatraju se:
Pregledi NN 16/1995 • stvari koje se nalaze u objektu za vrijeme kad gost raspolaže smještajem,
Glasnik NN 16/1995 • 53.Ugostitelj je dužan primiti na čuvanje vrijednosne papire, novac i druge vrijedne stvari gosta. Međutim, on može odbiti primiti na čuvanje stvari koje su, u usporedbi s mogućnostima i kategorijom objekta, prevelike vrijednosti.
Novo NN 16/1995 • 54.Ugostitelj ima pravo pregledati stvari što ih gost daje na čuvanje.
Poslovi NN 16/1995 • 55.Za stvari primljene na čuvanje ugostitelj izdaje pismenu potvrdu. Ako se stvari čuvaju u posebnim sefovima, ugostitelj je dužan gostu predati ključ.
Poticaji NN 16/1995 • Stvari predane na čuvanje može podignuti gost ili osoba koju on ovlasti uz uvjet da vrati potvrdu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 46/94, Broj 21/90, Broj 58/07, Broj 125/09, Broj 15/93, Broj 54/05


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled