PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 179/2003 • Sektor za službeničke odnose obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na radnopravna i statusna pitanja državnih službenika i namještenika te službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave, kolektivno pregovaranje, izradu nacrta prijedloga zakona i drugih propisa iz područja službeničkih odnosa, davanje stručnih mišljenja i objašnjenja o pitanjima provođenja zakona i drugih propisa iz područja službeničkih odnosa, provođenje upravnog nadzora, planiranje i razradu politike zapošljavanja u državnim tijelima, izradu planova (srednjoročnih i dugoročnih) za zapošljavanje u državnoj službi u suradnji sa Ministarstvom financija, definiranje standarda za opis radnog mjesta, osiguravanje primjene standarda opisa radnog mjesta u svim tijelima te nadzor, izradu standardnog sustava klasifikacije radnih mjesta, sustav plaća, izradu zajedničkog sustava standarda za naknade i nagrade, stručno obrađivanje pitanja vezano uz primjenu mjera nagrađivanja, utvrđivanje standarda za postupak prijema u državnu službu, raspoređivanja te razvoja sustava napredovanja u državnoj službi, vođenje središnje evidencije službenika i namještenika te obavlja i druge poslove koji se odnose na službeničke odnose.
NN 179/2003 • Odjel za pravna pitanja službeničkog sustava obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na radnopravna i statusna pitanja državnih službenika i namještenika te službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave, sustav plaća, kolektivno pregovaranje, izradu nacrta prijedloga zakona i drugih propisa iz područja službeničkih odnosa, davanje stručnih mišljenja i objašnjenja o pitanjima provođenja zakona i drugih propisa iz područja službeničkih odnosa, provođenje upravnog nadzora te obavlja i druge poslove koji se odnose na pravna pitanja službeničkog sustava.
NN 179/2003 • 2. Odjel za planiranje i upravljanje kadrovima u državnoj službi
NN 179/2003 • Odjel za planiranje i upravljanje kadrovima u državnoj službi obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na planiranje i razradu politike zapošljavanja u državnim tijelima, izradu planova (srednjoročnih i dugoročnih) za zapošljavanje u državnoj službi u suradnji sa Ministarstvom financija, definiranje standarda za opis radnog mjesta, osiguravanje primjene standarda opisa radnog mjesta u svim tijelima te nadzor, izradu standardnog sustava klasifikacije radnih mjesta, izradu zajedničkog sustava standarda za naknade i nagrade, stručno obrađivanje pitanja vezano uz primjenu mjera nagrađivanja, utvrđivanje standarda za postupak prijema u državnu službu, raspoređivanja te razvoja sustava napredovanja u državnoj službi, vođenje središnje evidencije službenika i namještenika te obavlja i druge poslove koji se odnose na službeničke odnose.
NN 179/2003 • Sektor za stručno osposobljavanje i usavršavanje obavlja poslove stalnog stručnog usavršavanja i osposobljavanja državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, surađuje s drugim tijelima državne uprave i tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u svezi definiranja strategije i mjera za razvoj kadrova i planiranja potreba za provođenjem stručnog usavršavanja i osposobljavanja službenika i namještenika, izrađuje planove za provođenje stručnog osposobljavanja i usavršavanja službenika i namještenika, surađuje sa domaćim i inozemnim institucijama i tijelima na području stalnog stručnog usavršavanja i osposobljavanja službenika i namještenika, vodi evidencije o održanim seminarima za stručno osposobljavanje i usavršavanje, izdaje povremene stručne publikacije za stručno osposobljavanje i usavršavanje te objavljivanje stručnih mišljenja u vezi primjene zakona, brine se za osiguranje sredstava i drugih uvjeta za stalno stručno usavršavanje, izrađuje program stručnog usavršavanja i osposobljavanja službenika i namještenika, osigurava provedbu stručnog usavršavanja kroz organiziranje stručnih seminara i drugih oblika stručnog usavršavanja, obavlja administrativno tehničke poslove za Državnu ispitnu komisiju te pripremu i organizaciju državnih stručnih ispita, osigurava provedbu trajnih i povremenih edukacijskih programa te obavlja i druge poslove koji se odnose na stručno osposobljavanje i usavršavanje državnih službenika i namještenika kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima.
NN 179/2003 • U sektoru za stručno osposobljavanje i usavršavanje ustrojavaju se:
NN 179/2003 • 1. Odjel za planiranje i organizaciju stručnog osposobljavanja i usavršavanja
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 179/2003 • 1. Odjel za planiranje i organizaciju stručnog osposobljavanja i usavrŠavanja
NN 179/2003 • Odjel za planiranje i organizaciju stručnog osposobljavanja i usavršavanja obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na planiranje i organizaciju stalnog stručnog usavršavanja i osposobljavanja državnih službenika i namještenika, kao i služ
NN 179/2003 • 2. Centar za stručno osposobljavanje i usavrŠavanje službenika
NN 179/2003 • Odjel za sustav državne uprave obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na sustav, ustrojstvo i razvitak državne uprave i načine povećanja učinkovitog djelovanja tijela državne uprave, racionalnost i svrhovitost njihovog ustrojstva; primjenu i izvršavanje zakona i drugih propisa koji se odnose na sustav i ustrojstvo tijela državne uprave; upravni nadzor nad zakonitošću rada i postupanja tijela državne uprave, tijela područne (regionalne) i lokalne samouprave u prenijetim poslovima, te drugih tijela koja imaju javne ovlasti; davanje stručnih mišljenja i objašnjenja o provedbi zakona i drugih propisa u vezi ustrojstva i sustava državne uprave; nadzor pravilne primjene zakona i drugih propisa u vezi ustrojstva i sustava državne uprave; izradu nacrta prijedloga zakona i drugih propisa; davanje mišljenja na nacrte zakona i drugih propisa iz drugih upravnih područja u odnosu na sustav i ustrojstvo državne uprave; pružanje stručne pomoći drugim tijelima pri izradi prijedloge propisa kojima se uređuje unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave i davanje mišljenja na iste; praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje ustrojstva državne uprave te obavlja i druge stručne poslove koji se odnose na sustav i ustrojstvo državne uprave.«
NN 179/2003 • Iza članka 64. dodaje se novi podnaslov i novi članci 64a. do 64c. koji glase:
NN 179/2003 • b) Odjel za inspekciju lokalne i područne (regionalne) samouprave
NN 179/2003 • Odjel za inspekciju državne uprave obavlja poslove upravne inspekcije u primjeni zakona i drugih propisa o ustrojstvu, djelokrugu i načinu rada tijela državne uprave i drugih državnih tijela, nadzor u provedbi zakona i drugih propisa o državnim službenicima i namještenicima, nadzor u provedbi općeg upravnog postupka, posebnih postupaka te uredskog poslovanja u tijelima državne uprave, drugim državnim tijelima i pravnim osobama s javnim ovlastima te obavlja i druge upravne i stručne poslove koji su posebnim zakonima i drugim propisima stavljeni u djelokrug upravne inspekcije.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 14/05, Broj 25/96,
Broj 43/08, Broj 26/02,
Broj 78/06, Broj 40/97
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO
CMS Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Poslovni programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Web aplikacije