PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1995 • - članak 27. kojim se iza članka 58., ispod podnaslova "Prijelazne i završne odredbe" u Zakonu o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske dodaje novi članak 58a. i članak 28.
NN 84/1995 • Ustavni sud je ocijenio da zahtjev za ocjenu ustavnosti Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o izboru zastupnika u Saboc Republike Hrvatske nije osnovan.
NN 84/1995 • U svezi s tvrdnjom o formalnoj protuustavnosti Zakona ističe se :
NN 84/1995 • Podnositelji zahtjeva u odredbi članka 28. osporenog Zakona, kojom je određeno stupanje Zakona na snagu danom objave, nalaze sadržajno dvije povrede Ustava od strane Zastupničkog doma Sabora kao donositelja Zakona ; jednu, glede ustavnih odredbi iz članka 90. Ustava o stupanju na snagu zakona, i drugu, glede odredbi članka 81. alineja 4. Ustava o pravu suspenzivnog veta.
NN 84/1995 • Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske objavljen je u "Narodnim novinama" prije stupanja na snagu, čime je postupljeno u skladu s navedenom ustavnom odredbom.
NN 84/1995 • Odredbom članka 28. osporenog Zakona nije Županijskom domu uskraćeno pravo suspenzivnog veta; kako to navode podnositelji zahtjeva.
NN 84/1995 • Prema odredbi članka 77. stavak 1. Ustava, oba doma Sabora Republike Hrvatske mogu se raspustiti odlukom većine svih zastupnika svakog doma, a to ovlaštenje domova Sabora nije vezano uz rok.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1995 • Slijedi da je nastupanjem posljedice ostvarenja ustavnog prava jednog doma Sabora, prestala mogućnost ostvarenja ustavnog prava drugog doma Sabora. Nakon raspuštanja Zastupničkog doma Sabora u skladu s odredbom članka 77. stavak 1. Ustava, više nije bila moguća primjena odredbe čianka 81. aline ja 4. Ustava o suspenzivnom vetu Županijskog doma Sabora.
NN 84/1995 • Stoga ne postoji formalna protuustavnost na koju upućuju podnositelji u zahtjevu.
NN 84/1995 • U svezi s tvrdnjama podnositelja zahtjeva o materijalnoj protuustavnosti Zakona ističe se:
NN 84/1995 • Iz tih razloga, osporena odredba članka 1. Zakona o izmjenanka i dopunama Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske, nije protivna smislu ustavnih odredbi sadrianih u stavku 2. članka 45. Ustava.
NN 84/1995 • Podnositelji zahtjeva navode da je protuustavna i odredba članka 6. stavak 1. Zakona o izmjenama i dopunama kojim je izmijenjen članak 15. stavak 1. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske na način da je rok prispijeća prijedloga Izbornoj komisiji, produžen s 12 na 14 dana.
NN 84/1995 • Zajamčena jednakost svih pored zakonom iz stavka 2. članka 14. Ustava znači da su građani jednaki u pravima i obvezama koja im određuje zakon.
NN 84/1995 • Sud ocjenjuje da razlozi, kojima podnositelji zahtjeva obrazlažu svoju tvrdnju o protuustavnosti navedene zakonske odredbe, su razlozi koji upućuju na faktičnu nejednakost, koju Ustav ne uređuje i ne jamči, i takvi razlozi nisu osnovani u pravcu pozivanja na ustavnu odredbu o jednakosti svih pred zakonom te osporena odredba članka 6. stavak 1. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske, nije povrijedila člankom 14. stavkom 2. Ustava zajamčenu jednakost građana.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 68/08, Broj 105/99,
Broj 138/08, Broj 34/06,
Broj 164/98, Broj 27/99
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI