PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-dana-7-listopada-2004-jtsr NN 162/2004

• Postupak se ponovo vodi pred Općinskim sudom u Velikoj Gorici kao sudom prvog stupnja.


Stranica 2004-11-162-2846 NN 162/2004

• Svatko ima pravo da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud (...) u razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama (...).


Internet NN 162/2004

• (1) Ustavni sud će pokrenuti postupak po ustavnoj tužbi i prije no što je iscrpljen pravni put, u slučaju kad o pravima i obvezama stranke (...) nije u razumnom roku odlučio sud (...).


Internet stranice NN 162/2004

• (2) U odluci kojom usvaja ustavnu tužbu zbog nedonošenja akta u razumnom roku iz stavka 1. ovoga članka, Ustavni sud će nadležnom sudu odrediti rok za donošenje akta kojim će taj sud meritorno odlučiti o pravima i obvezama (...) podnositelja. Rok za donošenje akta počinje teći idućeg dana od dana objave odluke Ustavnog suda u »Narodnim novinama«.


Internet stranice NN 162/2004
• 4. Svoju odluku Ustavni sud obrazlaže sljedećim utvrđenjima:

Internet stranice NN 162/2004
• Prvostupanjski parnični postupak započeo je 16. travnja 1998. godine tužbom podnositelja Općinskom sudu u Velikoj Gorici radi ispunjenja ugovora i isplate kamate.

Internet stranice NN 162/2004 • Ustavna tužba podnijeta je 5. srpnja 2004. godine, a do toga dana postupak nije pravomoćno okončan, pa Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe postupak trajao ukupno šest (6) godina, dva (2) mjeseca i devetnaest (19) dana.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 162/2004 • 4.3. PONAŠANJE PODNOSITELJA USTAVNE TUŽBE (TUŽITELJA U PARNIČNOM POSTUPKU)
Poslovne stranice NN 162/2004 • Podnositelj ustavne tužbe kao tužitelj u parničnom postupku nije pridonio duljini postupka.
Pregledi NN 162/2004 • 5. Ustavni sud utvrđuje da se predmet vodi u trajanju duljem od šest godina do podnošenja ustavne tužbe. Posebno se napominje da je od dostave predmeta žalbenom sudu na odluku 10. veljače 2000. godine pa do donošenja odluke po žalbi protiv te presude 7. listopada 2004. godine proteklo četiri godine, sedam mjeseci i dvadeset sedam dana. Imajući u vidu ukupnu duljinu postupka, te okolnost da se postupak u jednom dijelu i nadalje vodi pred sudom prvog stupnja, Ustavni sud utvrđuje da je povrijeđeno pravo podnositelja na suđenje u razumnom roku, zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
Glasnik NN 162/2004 • 6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
Novo NN 162/2004 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
Poslovi NN 162/2004 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Mrkonjić, Emilija Rajić i Vice Vukojević, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi K. S. iz Z., kojeg zastupa S. N.-P. u S., na sjednici održanoj 4. studenoga 2004. godine, jednoglasno je donio
Poticaji NN 162/2004 • II. Općinski sud u Samoboru dužan je donijeti odluku u predmetu koji se vodi pred tim sudom pod brojem: P-114/88 u najkraćem mogućem roku, ali ne duljem od osam (8) mjeseci, računajući od prvog idućeg dana nakon dana objave ove odluke u »Narodnim novinama«.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 38/09, Broj 25/92, Broj 107/95, Broj 20/06, Broj 109/07, Broj 74/92


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled