PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 35/2000 • Na dan stupanja na snagu ove odluke prestaje vrijediti Odluka o stalnim svotama za obračunavanje i plaćanje doprinosa osoba osiguranih u određenim okolnostima za slučaj invalidnosti i tjelesnog oštećenja zbog ozljede na radu ili profesionalne bolesti (»Narodne novine«, broj 1/99).
NN 35/2000 • Na temelju članka 141. točke 2. Zakona o mirovinskom osiguranju (»Narodne novine«, broj 102/98), članka 19. točke 1. i članka 20. točke 10. Statuta Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (»Narodne novine«, broj 163/98), Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, na sjednici održanoj 28. ožujka 2000. donosi
NN 35/2000 • O NAJNIŽOJ NAKNADI ZA OBRAČUNAVANJE I PLAĆANJE DOPRINOSA I ZA OSTVARIVANJE PRAVA IZ MIROVINSKOG OSIGURANJA OSIGURANIKA KOJI SU NA BOLOVANJU, PORODILJNOM DOPUSTU I DOPUSTU RADI NJEGE DJETETA S TEŽIM SMETNJAMA U RAZVOJU
NN 35/2000 • Najniža naknada (iskazana u neto svoti) za obračunavanje i plaćanje doprinosa i za ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja osiguranika koji su na bolovanju, porodiljnom dopustu i dopustu radi njege djeteta s težim smetnjama u razvoju iznosi 1.107,00 kn.
NN 35/2000 • Doprinos za mirovinsko osiguranje obračunava se i plaća prema zakonom utvrđenoj stopi doprinosa za mirovinsko osiguranje.
NN 35/2000 • Na dan stupanja na snagu ove odluke prestaje vrijediti Odluka o najnižoj naknadi za obračunavanje i plaćanje doprinosa i za ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja (»Narodne novine«, broj 1/99).
NN 35/2000 • Ova odluka stupa na snagu sljedećeg dana nakon objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. travnja 2000.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 35/2000 • 3. Predmet se vraća Državnom sudbenom vijeću na ponovni postupak radi raspravljanja i glasovanja o kandidatu - podnositeljici ustavne tužbe S. M. na temelju liste kandidata ministra pravosuđa od 17. svibnja 1996. godine i u okviru uvjeta propisanih oglasom Ministarstva pravosuđa Republike Hrvatske, koji je objavljen u »Narodnim novinama«, broj 15/96 od 23. veljače 1996. godine.
NN 35/2000 • Obrazlažući povrede navedenih ustavnih prava, podnositeljica ističe da se pobijana odluka ne temelji na odredbama Zakona o sudovima. To iz razloga što je Državno sudbeno vijeće (dalje: DSV) propustilo provesti valjanu raspravu o njenim stručnim, moralnim i drugim kvalitetama te njen uspješan rad kao suca u proteklih 12 godina, zatim doprinos u radu za vrijeme rata, a u prilog čega su postojali pisani dokazi te mišljenje predsjednice Općinskog suda u O.
NN 35/2000 • Ustavna tužba je temeljem odredbi članka 55. tada važećeg Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 29/94) dostavljena na očitovanje DSV-u, od kojega je ujedno pribavljen i spis u predmetu imenovanja sudaca Općinskog suda u O.
NN 35/2000 • Glede konkretnih navoda iz ustavne tužbe, u bitnome je ukazano na odredbe članka 6. Poslovnika Državnog sudbenog vijeća (»Narodne novine«, broj 85/94 i 11/95), kojima je propisano da se odluke donose većinom glasova nazočnih članova DSV-a, a da podnositeljica ustavne tužbe nije imenovana iz razloga što nije dobila potrebitu većinu glasova (samo jedan glas »za«). Još je dodano kako prema odredbi članka 8. Zakona o Državnom sudbenom vijeću (»Narodne novine«, broj 58/93 i 49/99), predsjednik ili član DSV-a ne smije biti pozvan na odgovornost za izraženo mišljenje ili glasovanje. Kako temeljem navedenog DSV smatra da podnositeljici ustavne tužbe nisu povrijeđena ustavna prava, predloženo je da se ustavna tužba odbaci kao nedopuštena, odnosno odbije kao neosnovana.
NN 35/2000 • U provedenom postupku razmotreni su i analizirani navodi i prijedlozi iz ustavne tužbe te očitovanja DSV-a, te je izvršen uvid u isprave spisa DSV-a koje se odnose na označeni postupak imenovanja.
NN 35/2000 • DSV je državno tijelo čije su ovlasti u djelokrugu sudbene vlasti određene Ustavom i zakonom. Stoga je i odluka DSV-a o imenovanju sudaca, a protiv koje nije propisana druga pravna zaštita, odluka tijela državne vlasti o kojoj ovaj Sud odlučuje u postupku ustavnosudske zaštite ustavnih prava. Iako odluka DSV-a pripada krugu tzv. akata vladanja, ona je istodobno i pravno vezani akt državnog tijela koje je u postupku imenovanja vezano postupovnim pravilima, te kao i svi ostali akti vladanja bilo kojeg državnog tijela podliježe ocjeni ustavnosti i zakonitosti sa stajališta ustavnosti i zakonitosti postupka i načina donošenja.
NN 35/2000 • Osim toga, kroz ustroj posebnog državnog tijela u okviru sudbene vlasti, sastavljenog od istaknutih pravnika, s ovlaštenjem da imenuje i razrješava suce i državne odvjetnike te da odlučuje o njihovoj disciplinskoj odgovornosti (članak 121. stavak 1. Ustava, članak 12. Zakona o Državnom sudbenom vijeću), naglašeno je, kako načelo neovisnosti sudbene vlasti u okviru ukupne trodiobe vlasti, tako i ideja da istaknuti pravosudni djelatnici i drugi pripadnici pravničke struke, kompetentno i neovisno o drugim državnim tijelima i na temelju pravila struke odlučuju o imenovanju i razrješenju pravosudnih djelatnika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 38/00, Broj 140/05,
Broj 114/08, Broj 3/96,
Broj 42/09, Broj 78/01
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA