PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Znati odrediti i objasniti jezične pojave na odabranim primjerima.
NN 136/2003 • Protumačiti književnoteorijske pojmove i njihovu stilsku vrijednost.
NN 136/2003 • Prepoznati vrstu proznog djela i njegova temeljna obilježja.
NN 136/2003 • Imenovati i protumačiti na pročitanom tekstu navedene pojmove.
NN 136/2003 • - čitanje tekstova pisanih različitim stilovima (književnoumjetnički, znanstveni, novinski, administrativni).
NN 136/2003 • Primijeniti u usmenom i pisanom izražavanju pravila navedenih oblika i načina komunikacije.
NN 136/2003 • Imenovati vrste stilova, obrazložiti njihove osobitosti na pročitanom ili napisanom tekstu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Nastavni predmet HRVATSKI JEZIK obuhvaća četiri nastavna područja:
NN 136/2003 • Nastavna su područja samostalne cjeline koje se čvrsto povezuju u nastavni predmet prema načelima unutarnjeg suodnosa. Raspored odgojno – obrazovnih sadržaja u nastavnom planu i programu za osnovno školovanje odraslih u Republici Hrvatskoj usporedan je
NN 136/2003 • Sadržajna složenost hrvatskoga jezika kao školskog predmeta uzrokuje raslojavanje didaktike:
NN 136/2003 • Moguće su i kombinacije sustava. Nastavni su sadržaji za osnovno školovanje odraslih u Republici Hrvatskoj odabrani i raspoređeni prema predviđenom prihvaćenom nastavnom planu za hrvatski jezik.
NN 136/2003 • - pastel, akvarel, tempera, freska, enkaustika, ulje, mozaik i vitraj
NN 136/2003 • Metode i načine rada: obvezan je pristup likovnim djelima preko reprodukcija ili originala /jedan posjet izložbi/. Vrlo je važan aktivan pristup u radu, primjerice analizom ili vježbama. Svrha ovog pristupa je osvještavanje za gledanje, uočavanje i razlikovanje likovnih djela.
NN 136/2003 • Razvijati muzikalni senzibilitet polaznika uz pomoć glazbene umjetnosti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 133/07, Broj 81/99,
Broj 2/02, Broj 161/04,
Broj 137/09, Broj 2/98
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO