PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 47/1992 • Iza teksta: "Račun drugih depozita 697" dodaje se tekst: "Račun depozita za osnivačke pologe 698".
NN 47/1992 • Na temelju članka 9. i 41. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma ("Narodne novine", broj 27/91) Glavni turistički sabor po prethodnoj suglasnosti ministra turizma na sjednici održanoj 30. lipnja, 1992. godine donosi
NN 47/1992 • Hrvatska turistićka zajednica je nacionalna turistička organizacija.
NN 47/1992 • Hrvatska turistička zajednica je pravna osoba s pravima, obvezama i odgovornostima koje su utvrđene zakonom i ovim statutom.
NN 47/1992 • Sjedište Hrvatske turističke zajednice je u Zagrebu. Hrvatska turistička zajednica ima svoj pečat i žig okruglog oblika s tekstom "HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA ZAGREB", a u sredini znak "CROATIA" 20mm širine.
NN 47/1992 • Znak: CROATIA S TRI PUNA CRVENA POLJA. Logo: CROATIA sa slovima oblikovanim po uzoru na zapise sa starohrvatskih spomenika.
NN 47/1992 • Znak i logotip "Croatia" definirani su u "Grafičkom priručniku za upotrebu zaštitnog znaka hrvatskog turizma".
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 47/1992 • Turističke zajednice općina, turističke zajednice regija i Turistička zajednica grada Zagreba članovi su Hrvatske turističke zajednice.
NN 47/1992 • Osobe koje imaju posebne zasluge za razvoj i promicanje turizma mogu biti počasni članovi Hrvatske turističke zajednice.
NN 47/1992 • Hrvatska turistička zajednica, kao nacionalna turistička organizacija, stvara i promiće identitet i ugled hrvatskog turizma, planira i provodi zajedničku strategiju i koncepciju njegove promocije. predlaže i izvodi promotivne aktivnosti u zemlji i inozemstvu koje su od zajedničkog interesa za sve subjekte u turizmu te podiže razinu kvalitete cjelokupne turističke ponude Hrvatske.
NN 47/1992 • - prati kretanja na turističkim tržištima i djelotvornost promotivnih aktivnosti u cjelini i pojedinih propagandnih akcija, te predlaže i poduzima odgovarajuče mjere i aktivnosti;
NN 47/1992 • - koordinira i usklađuje inicijative i aktivnosti različitih subjekata u turizmu:
NN 47/1992 • - organizira hrvatski turistički informacijski sustav sukladno informacijskom sustavu Hrvatske i europskim standardima;
NN 47/1992 • - obavlja opću turističku informativnu službu, prikuplja i sređuje sve vrste turističkih informacija i stavlja ih na raspolaganje javnosti;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 71/03, Broj 55/04,
Broj 30/08, Broj 93/04,
Broj 112/04, Broj 58/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE