PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2001 • Glede pojma “odgovorni rukovoditelj”, kad se organizacija odobri sukladno jednom ili više JAR koji uvjetuju postavljanje odgovornog rukovoditelja i ako je utvrđeni odgovorni rukovoditelj nadležan za cijelu organizaciju, tada takav rukovoditelj treba biti ista osoba za sve relevantne JAR odredbe. Kad je organizacija podijeljena u odjele s odvojenom odgovornošću od kojih jedan ima dozvolu prema JAR-147, tada taj odjel za osposobljavanje u održavanju može imati svojeg vlastitog odgovornog rukovoditelja ako takav rukovoditelj udovolji mjerilu definicije JAR.
NN 38/2001 • 1. Nadležno tijelo države koja je punopravna članica JAA treba priznati ovlaštenje koje daje drugo nadležno tijelo države punopravne članice JAA sukladno Ciparskom sporazumu (Cyprus Arrangement) iz 1990, a za članice Europske zajednice također Propis 3922/91 (Regulation). Zbog toga je potrebno razlikovati ovlaštenja koja izdaje nadležno tijelo države punopravne članice JAA, koja su priznata i ovlaštenja koja izdaje nadležno tijelo države kandidata za članicu JAA, a koja nisu priznata. Također treba napomenuti da nadležno tijelo države punopravne članice JAA može izdati ovlaštenje Organizaciji smještenoj u državi koja je kandidat za članicu JAA sukladno JAR-147.15(c) što će priznati nadležna tijela drugih država punopravnih članova JAA.
NN 38/2001 • 2. Sjedište JAA izdaje popis ovlaštenih Organizacija prema JAR-147, priznatih od nadležnih tijela država punopravnih članica JAA, a pod nazivom “JAR-147 Popis ovlaštenih organizacija”.
NN 38/2001 • 3. Da bi neka Organizacija dobila ovlaštenje prema JAR-147.15(b) kao Organizacija smještena unutar država punopravnih članica JAA rukovodstvo prema JAR-147.35(a) mora biti smješteno u državama koje su punopravne članice JAA. Ako je rukovodstvo sukladno JAR-147.30(a) smješteno u više država punopravnih članica JAA, ovlaštenje će izdati nadležno tijelo države punopravne članice JAA u kojoj se nalazi odgovorni rukovoditelj. Iz toga također slijedi da, ako je rukovodstvo sukladno JAR 147.35(a) smješteno izvan država punopravnih članica JAA, primjenjuje se JAR-147.15(c). Međutim treba napomenuti da takva Organizacija može koristiti “nacionalnu” upravljačku strukturu radi udovoljavanja JAR-147.35(a) umjesto “međunarodne” upravljačke strukture takve Organizacije u kojem slučaju se primjenjuje JAR-147.15(b).
NN 38/2001 • Kako bi nadležno tijelo utvrdilo da li postoji potreba, ono će tražiti od potencijalnog podnositelja zahtjeva da pruži dokaze ovlaštene organizacije za održavanje prema JAR-145 koju je odobrilo nadležno tijelo punopravne članice JAA da ta organizacija želi koristiti objekte potencijalnog podnositelja zahtjeva za osposobljavanje zrakoplovno-tehničkog osoblja. Ti dokazi trebaju biti u obliku pisma odnosno pisama organizacije koja se nalazi u državi punopravnoj članici JAA koja objašnjavaju razloge za tu potrebu. Prije nego prihvati takav zahtjev, nadležno tijelo pridržava pravo provjere da je ta potreba utemeljena.
NN 38/2001 • 1. Glavni razlog nadležnog tijela države punopravne članice JAA za prihvaćanje neke Organizacije na temelju ovlaštenja koje je izdalo nadležno tijelo države koja nije punopravna članica JAA, je osigurati učinkovito korištenje svojih kadrova. Zbog toga slijedi da će nadležno tijelo države punopravne članice JAA pokušati primijeniti ovu metodu u svakoj državi koja ima veći broj Organizacija, a koje koristi zrakoplovstvo (zrakoplovna industrija ili operatori) država punopravnih članica JAA.
NN 38/2001 • 2. Politika nadležnog tijela države punopravne članice JAA glede prihvaćanja organizacije na temelju ovlaštenja koje je izdalo nadležno tijelo države koja nije punopravna članica JAA, je osigurati sukladnost s JAR-147.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2001 • a. usporedbom odgovarajućih propisa u osposobljavanju kadrova u održavanju i radnih postupaka nadležnog tijela države koja nije punopravna članica JAA s JAR-147 i JAA Materijal za upravnu provedbu i upute, sekcija dva – Održavanje, dio dva – Postupci određivanja razlika i uspostavljanje dodanih uvjeta vezanih za te razlike;
NN 38/2001 • b. provjerom da li nadležno tijela države koja nije punopravna članica JAA surađuje s nadležnim tijelom države koja je punopravna članica JAA tako da obavljaju i izvještavaju o redovnim kontrolama i posebnim ispitivanjima organizacije i standarda osposobljavanja;
NN 38/2001 • c. provjerom da prihvaćena Organizacija udovoljava dodatnim uvjetima utvrđenim u točki (a) te da nadležno tijelo države koja nije punopravna članica JAA izvještava o svim neudovoljavanjima koja bi mogla dovesti do obustave ili opoziva prihvaćanja prema JAR-147;
NN 38/2001 • 3. bez obzira na stavke (1) i (2) kad takva Organizacija ima objekte smještene u državi punopravnoj članici JAA, bit će potrebno ovlaštenje sukladno s JAR-147-15(b).
NN 38/2001 • 1. Maksimalni broj polaznika obuhvaćenih u predavanjima tijekom osposobljavanja je 28 u svakoj učionici.
NN 38/2001 • Maksimalni broj polaznika obuhvaćenih praktičnim osposobljavanjem tijekom osposobljavanja smije biti najviše 15 po nastavniku ili ocjenjivaču.
NN 38/2001 • 1. Za odobreni program osnovnog osposobljavanja potrebno je osigurati pristup kopijama svih JAR odredbi i nacionalne zakonske regulative iz područja zrakoplovstva, primjera tipičnih priručnika za održavanje zrakoplova i servisnih biltena, direktiva za plovidbenost, dokumenata o zrakoplovima i uređajima, dokumentacije o prenošenju prava, priručnika za postupke i programe održavanja zrakoplova. Osim JAR odredbi i nacionalnih zrakoplovnih propisa, ostatak dokumentacije treba predstavljati tipične primjere za veće i manje zrakoplove i obuhvaćati zrakoplove i helikoptere, kako je primjereno. Avionička dokumentacija treba obuhvaćati reprezentativni opseg dostupne opreme. Svu dokumentaciju potrebno je redovito pregledavati i obnavljati.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 40/06, Broj 16/05,
Broj 136/03, Broj 27/96,
Broj 144/05, Broj 26/93
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA