PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-2-ako-organizacija-ima-iguy NN 38/2001

• 1. Sljedeće točke 2. i 3. imaju namjenu pružiti nekoliko primjera o tome kako se Organizacija može ustrojiti. Iz toga slijedi da se Organizacija može ustrojiti za upravljanje koristeći model koji se razlikuje od onog opisanog uz uvjet da se jasno odredi osoba odnosno osobe odgovorne prema 9 A-JAR-147.35 (a).


Stranica 2001-04-38-667 NN 38/2001

• 3. Preporuča se da manja Organizacija kombinira neke ili sve pozicije navedene u točki 2., uz uvjet da nadležnom tijelu dokaže da se usprkos ograničenom osposobljavanju mogu realno obaviti sve funkcije. Općenito, manja organizacija je ona koja je sposobna omogućiti izobrazbu do najviše 50 polaznika.


Internet NN 38/2001

• 4. Kad Organizacija dobije ovlaštenje na temelju drugog JAR standarda koji sadrži neke slične funkcije tada se takve funkcije mogu kombinirati.


Internet stranice NN 38/2001

• JAA Obrazac 4 treba ispuniti osoba (osobe) utvrđene prema 9 A-JAR-147.35(a), koji se podnosi nadležnom tijelu na prihvaćanje.


Internet stranice NN 38/2001
• 2. Stalno zaposleno osoblje može se koristiti i za druge dužnosti između semestara.

Internet stranice NN 38/2001
• 1. Onaj tko nema prethodno dokazano uspješno iskustvo u samostalnom podučavanju, ne smije podučavati, osim pod nadzorom iskusnog instruktora do postizanja zadovoljavajućeg stupnja osposobljenosti u podučavanju. Zadovoljavajući stupanj osposobljenosti u podučavanju znači posjedovanje dovoljno znanja o pojedinom predmetu koji se podučava i sposobnost prenošenja znanja marljivom polazniku tako da se tražena razina znanja prema JAR-66 može postići u okviru granica školovanja iz pojedinog predmeta. Preporuča se da potencijalni instruktori prođu tečaj iz tehnika podučavanja.

Internet stranice NN 38/2001 • 2. Kada državna obrazovna ustanova kvalificira tehničke instruktore prema nacionalnom standardu nadležno tijelo može prihvatiti takve kvalifikacije na temelju točke 1.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 38/2001 • Postupak treba omogućiti ne manje od 35 sati obnavljanja znanja instruktora/ispitivača svaka 24 mjeseca te treba pokazati za svakog instruktora/ispitivača kad je obnavljanje znanja planirano i kad se održalo. Tih 35 sati može se podijeliti tijekom 24 mjeseca u više dijelova te može uključivati aktivnosti kao što je nazočnost na odgovarajućim predavanjima i seminarima.
Poslovne stranice NN 38/2001 • 1. Sintetična nastavna pomagala su radni modeli nekog sustava ili komponente i uključuju kompjutorske simulacije.
Pregledi NN 38/2001 • 2. Smatra se da je sintetično nastavno pomagalo korisno za složene sustave i za vježbu u rješavanju problema.
Glasnik NN 38/2001 • 2. Odabir zrakoplovnih motora, dijelova zrakoplova i avionska oprema mora biti primjerena obzirom na određeni predmetni moduli ili podmodul prema JAR-66 koji se podučava. Na primjer, za avionsko osposobljavanje u podkategoriji B2 bio bi potreban, uz drugu opremu, pristup barem jednoj vrsti instaliranih autopilotskih i upravljačkih sustava, tako da polaznici u radnom okružju mogu promatrati i tako potpunije razumjeti održavanje i funkcioniranje sustava.
Novo NN 38/2001 • 3. Pristup se može tumačiti u svezi s uvjetima za opremu u 9 A-JAR-147.30(d) u tome što postoji sporazum sa organizacijom za održavanje prema JAR-145 o pristupu takvim dijelovima, itd.
Poslovi NN 38/2001 • 1. Primarni cilj sustava kakvoće je omogućavanje Organizaciji da dokaže mogućnost uspješnog osposobljavnja polaznika te ispunjavanja uvjeta sukladno JAR-147.
Poticaji NN 38/2001 • 2. Postoje dva elementa u sustavu kakvoće, a to su neovisne audit procedure i nadzor uprave Organizacije te sustav praćenja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 88/02, Broj 97/09, Broj 17/92, Broj 84/99, Broj 43/06, Broj 20/94


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled