PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 21/1990 • Predlagač zakona posebno je dužan izjasniti se o mišljenjima i prijedlozima iznesenim u javnoj raspravi, koja smatra neprihvatljivim i navesti razloge zbog čega.
NN 21/1990 • Ako vijeće ocijeni da je većina sudionika u javnoj raspravi izrazila svoje neslaganje s prijedlogom za donošenje zakona, prijedlog će se skinuti s dnevnog reda, osim ako se radi o pitanju za čije uređivanje postoji stvarna i neodgodiva potreba ili ako bi odlaganje zakonskog uređivanja tih pitanja imalo štetne posljedice za interese društva. U tim slučajevima vijeća Sabora mogu donijeti zakon o privremenim mjerama s rokom važenja najduže šest mjeseci.
NN 21/1990 • O pitanjima, za koja je iznošenje na javnu raspravu obavezno, vijeće donosi odlukom većinom ukupnog broja svojih članova utvrđenog ustavom.
NN 21/1990 • g)Sudjelovanje drugih vijeća, uz nadležna, u donošenju zakona i drugih akata
NN 21/1990 • Svaki član vijeća Sabora ili njegovo radno tijelo mogu predložiti vijeću da uzme u raspravu prijedlog za donošenje zakona ili prijedlog zakona u čijem donošenju to vijeće ne sudjeluje, ili da raspravi druga pitanja iz djelokruga drugih vijeća radi davanja mišljenja i prijedloga nadležnom vijeću. Takav se prijedlog s potrebnirn obrazloženjem podnosi predsjedniku vijeća, a može se iznijeti i na sjednici vijeća.
NN 21/1990 • Ako je prijedlog podnesen predsjedniku vijeća, on je dužan unijeti ga u prijedlog dnevnog reda.
NN 21/1990 • Prijedlog da razmotri prijedlog za donošenje zakona odnosno prijedlog zakona i da o tome izrazi svoje mišljenje može svakom vijeću Sabora uputiti i vijeće Sabora nadležno za donošenje tog zakona.,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 21/1990 • Nadležno vijeće Sabora neće odlućivati o prijedlozima iz stava 1. ovoga člana prije nego bude upoznato s mišljenjem, primjedbama i prijedlozima odnosno sa stavom vijeća koje nije nadležno za donošenje tih akata.
NN 21/1990 • Pošto razmotri prijedlog za donošenje zakona odnosno prijedloga zakona, vijeće koje nije nadležno za njegovo donošenje, zaključkom utvrđuje svoj stav.
NN 21/1990 • O stavu vijeća predsjednik obavještava predsjednika nadležnog vijeća. Istovremeno ga obavještava i o predstavniku vijeća koji će na sjednici nadležnog vijeća i usmeno izložiti zauzete stavove i vijeća.
NN 21/1990 • Zakon ili drugi akt što ga ravnopravno donose vijeća Sabora smatra se donijetim kad ga vijeća izglasaju u istovjetnom tekstu.
NN 21/1990 • Predsjednici vijeća Sabora međusobno se obavještavaju o stavovima koje su vijeća zauzela odnosno o odlukama koje su donijela prilikom rasprave o prijedlogu za donošenje zakona ili o prijedlogu zakona.
NN 21/1990 • Postupak usuglašavanja stavova o osnovnim pitanjima koje treba urediti zakonom provodi se samo ako nadležno vijeće na prijedlog matičnog radnog tijela zaključi da je taj postupak neophodno provesti.
NN 21/1990 • Postupak usuglašavanja stavova povjerava se zajedničkoj komisiji, sastavljenoj od jednakog broja članova vijeća, koje biraju vijeća.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 183/04, Broj 22/06,
Broj 91/96, Broj 12/06,
Broj 109/05, Broj 30/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE