PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-konfuzan-izricaj-naravno-izaziva-nnrw NN 129/1999

• Naime, t. 1. Odluke glasi: »Odgoj i obrazovanje učenika srednjih škola - pripadnika (...) u dijelu koji nije u svezi s njihovom nacionalnom pripadnošću provodi se prema planovima i programima u opsegu i sadržaju propisanom za srednje školstvo u Republici Hrvatskoj.«.


Stranica 1999-12-129-2044 NN 129/1999

• Analiza upućuje na to da je riječ o pogrešnoj interpretaciji podnositelja prijedloga kada tvrdi da propis kaže »samo prema posebnim programima«, dok u izvornom tekstu stoji »i prema posebnim programima« i time se nadovezuje na sadržaj teksta prethodne točke.


Internet NN 129/1999

• Moguće je jedino pretpostaviti da se ovim propisom željelo reći kako se pripadnici manjina obrazuju ili na svom jeziku ili na hrvatskom jeziku u dijelu koji se odnosi na prirodnu skupinu predmeta (jer je tako propisano za srednje školstvo u Republici Hr


Internet stranice NN 129/1999

• Iz navedenog proizlazi samo jedan zaključak, a taj je da nikako ne može biti dobra norma o čijem se značenju i svrsi može i mora špekulirati pa je stoga i u ovom slučaju, po stajalištu Suda, nužno pokretanje ustavnosudskog postupka i njezino ukidanje.


Internet stranice NN 129/1999
• Donositelj Naputka ne navodi u preambuli u odnosu na koje zakonske propise se Naputak donosi, ali se može reći da se o prenošenju sadržaja zakonskih propisa, kako to tvrdi podnositelj, doista može raditi samo u dijelu Naputka koji se odnosi na zapošljavanje hrvatskih, odnosno stranih državljana u školama, što je ovdje nebitno (a i nejasno je koji su razlozi da se odredbe o tako različitim temama kao što su broj učenika i kriteriji zapošljavanja nastavnika nalaze u okviru istog akta).

Internet stranice NN 129/1999
• Neosporno je, međutim, da MPŠ točkom 2. alinejom 2. Naputka donosi sasvim novi propis.

Internet stranice NN 129/1999 • Imajući u vidu općepoznate činjenice o stanju naseljenosti i nataliteta na područjima na kojima živi pretežni dio talijanske manjine u Republici Hrvatskoj, ne može se reći da odredba o minimalnom broju od 10 učenika uvažava lokalne prilike. Osim toga, kao što je već rečeno, Republika Hrvatska se je obvezala na poštivanje stečenih prava pripadnika manjina, a vidljivo je da ovdje osporavani Naputak stavlja pripadnike manjina u nepovoljniji položaj od dosadašnjeg.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 129/1999 • Prikupljeni podaci pokazuju da se takav pristup ne prakticira i da razredni odjeli i sa znatno manjim brojem učenika funkcioniraju pa tako ima razreda sa samo 2 do 4 učenika. Neosporna nužnost racionalizacije nameće jedino to da se, u slučajevima kada je to neizbježno i po pedagoško-didaktičkim kriterijima moguće, razredi spajaju, odnosno formiraju kombinirana razredna odjeljenja. Čak i takvi razredi, prema jednom od pribavljenih podataka, u pojedinim slučajevima imaju ukupno manje od 10 učenika.
Poslovne stranice NN 129/1999 • No, unatoč navedenom, ne bi se moglo sa sigurnošću tvrditi da praksa nadležnih tijela ne bi mogla krenuti i u drugom smjeru. Stoga je, kao i u slučaju problema davanja prethodne suglasnosti MPŠ, i ovdje potrebno imati u vidu Zakon iz 1979., koji je, kako je već rečeno, i dalje na snazi, a koji propisuje kriterij »uvjeta na određenom području«. U tom je smislu osporavani Naputak protivan i Ustavu i Ugovoru s TR, a njegova bi dosljedna provedba nedvojbeno proizvela značajnu povredu, pa i negaciju stečenih prava manjine.
Pregledi NN 129/1999 • Sve izneseno oblikovalo je stajalište Ustavnog suda Republike Hrvatske o potrebi pokretanja ustavnosudskog postupka i donošenja odluke o ukidanju osporavanih propisa.
Glasnik NN 129/1999 • Ovaj Sud je također ocijenio, suprotno podnesenom prijedlogu, da ne postoje razlozi u smislu odredbe čl. 54. st. 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske za poništavanje osporavanih propisa, rukovodeći se pritom ocjenom o težini povrede Ustava i zakona, utemeljenom, pored ostalog, na činjenici da osporavani propisi nisu do sada proizveli pravnih posljedica. Interes, pak, pravne sigurnosti upućuje na potrebu izbjegavanja nastanka pravnih praznina te je Sud i u tom smislu ocijenio svrsishodnim donošenje odluke kao u točki I. izreke, a sukladno smislu odredbe čl. 53. stavka 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Novo NN 129/1999 • Prijedlog podnositelja za donošenje odluke o privremenoj obustavi izvršenja osporavane Odluke iz točke I./1. izreke ovaj Sud nije razmatrao iz razloga nepostojanja pravnih posljedica, kao i stoga što je o navedenom donio meritornu odluku.
Poslovi NN 130/1999 • Na temelju članka 30. Zakona o izborima zastupnika u Hrvatski državni sabor (»Narodne novine«, br. 116/99.), Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 5. studenoga 1999., donio je
Poticaji NN 130/1999 • O POSTUPANJU HRVATSKE RADIOTELEVIZIJE TIJEKOM IZBORNE PROMIDŽBE
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 44/04, Broj 61/05, Broj 62/05, Broj 90/08, Broj 1/09, Broj 75/09


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled