PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 22/2003 • Cijeneći kretanja i stvarne prilike na pojedinim emitivnim tržištima (izvanredne okolnosti, programi od posebnog interesa za Hrvatsku), Ministarstvo turizma može, sukladno općem interesu turizma utvrđivati i drugačije uvjete subvencioniranja na osnovi pojedinačnih zahtjeva organizatora.
NN 22/2003 • II. OBUHVAT SUBVENCIONIRANIH PODRUČJA I RAZDOBLJE SUBVENCIONIRANJA
NN 22/2003 • Subvencija se primjenjuje za sve Programe navedene u Općim uvjetima i realizirane polaske u razdoblju:
NN 22/2003 • a) predsezone (1. siječnja do 31. svibnja 2003.) za cijelo područje Hrvatske,
NN 22/2003 • – za zračne charter lance, tj. programe u istu zračnu luku koji traju najmanje 24 tjedna boravka grupa turista bez prekida s najmanje jednim dolaskom svakih deset (10) dana u istu zrakoplovnu luku;
NN 22/2003 • Pod charter lancem podrazumijeva se jedan zrakoplov/let koji od početka do završetka programa ima ugovorenu i nepromjenjivu dinamiku dolazaka na jednu zračnu luku (najmanje jedan dolazak svakih 10 dana). Pod charter lancem se ne podrazumijevaju dodatni letovi tijekom realizacije programa u isti ili drugi dan.
NN 22/2003 • – za željezničke charter programe vlakom koji traju najmanje 20 tjedana bez prekida s najmanje jednim dolaskom svakih deset (10) dana u istu željezničku postaju;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 22/2003 • Subvencija se može ostvariti samo za posebno zakupljeni autobus za programe prema općim i posebnim uvjetima navedenim u točkama I. i II. ovog Naputka u sljedećim iznosima:
NN 22/2003 • Subvencija se ostvaruje u cijelosti ako je popunjenost autobusa najmanje 65 %. U slučaju da je popunjenost autobusa manja od propisane, ukupan iznos subvencije umanjuje se onoliko posto koliko je popunjenost manja od tražene.
NN 22/2003 • Dostavne vožnje, prazne vožnje do mjesta polaska grupe i vožnje za vrijeme boravka u destinaciji se ne priznaju. Priznaje se najkraća relacija od mjesta polaska do odredišta grupe. Najkraća relacija utvrđuje se prema računalnoj aplikaciji Microsoft AutoRoute 2002. Za svaku grupu putnika (tj. autobus) priznaje se samo jedna povratna vožnja na najkraćoj relaciji.
NN 22/2003 • Subvencija se ne može ostvariti za autobusne transfere od zračnih luka do smještajnog objekta.
NN 22/2003 • Za autobuse koji za dio puta umjesto cestovnog pravca koriste, dužobalne brodske odnosno trajektne linije, umjesto priznavanja dijela troškova trajekta, priznavat će se najkraći cestovni pravac za autobus do krajnjeg odredišta. U slučaju da trajekt koriste samo putnici, priznavat će se najkraća kilometraža do luke ukrcaja putnika i 25% cijene obične karte za putnike, bez doplate za kabine.
NN 22/2003 • – međunarodne vožnje iz Italije prema Hrvatskoj koje mogu biti jedini ili dio kombiniranog prijevoza,
NN 22/2003 • – vožnje kopno – otoci – kopno ili otok – otok kao dio trans-fera u kombiniranom prijevozu sa zrakoplovom, autobusom ili vlakom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 3/06, Broj 66/01,
Broj 139/02, Broj 10/06,
Broj 150/03, Broj 59/05
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA