PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 28/2004 • Tržišta na kojima HHI iznosi između 1.000 i 1.800 smatraju se umjereno koncentriranima, a ona na kojima iznosi preko 1.800 bodova, visoko koncentriranima.
NN 28/2004 • Nakon provedbe predmetne koncentracije Konzum d.d. preuzeo je tržišni udjel poduzetnika Japetić d.d., dok su udjeli drugih poduzetnika prisutnih na mjerodavnom tržištu ostali nepromijenjeni, što je prikazano u Tablici 2.
NN 28/2004 • U prosincu 2003., Konzum d.d. je otvorio novu prodavaonicu, Super Konzum u Jastrebarskom.
NN 28/2004 • Struktura mjerodavnog trŽIŠta gradova Jastrebarsko i Karlovac i jugozapadnog dijela grada Zagreba nakon provedbe koncentracije
NN 28/2004 • Konzum d.d. na mjerodavnom je tržištu, nakon provedbe koncentracije, povećao tržišni udjel, te isti sada iznosi 8,07 posto. Međutim, i s ovim povećanjem tržišnog udjela nije došlo do promjene u poretku prva četiri poduzetnika na mjerodavnom tržištu, a za pretpostaviti je da će povećanje tržišnog udjela Konzuma d.d. doprinijeti većoj konkurenciji između poduzetnika na ovom tržištu.
NN 28/2004 • Kako je navedeno, nakon provedbe koncentracije ne dolazi do promjene pokazatelja koncentracije (CR 2) za prva dva, niti (CR4) za prva četiri poduzetnika, međutim, HHI se nakon koncentracije, zbog smanjivanja broja tržišnih takmaca na tom tržištu, povećao i iznosi 1.946,03, što i dalje upućuje na visoko koncentrirano tržište.
NN 28/2004 • Izvješće Uprave kojim se koncentracija pravno i gospodarski obrazlaže
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 28/2004 • Prema obrazloženju poduzetnika Konzum d.d., predmetna je koncentracija, sa stanovišta interesa potrošača, provedena radi unaprjeđenja distribucije robe, odnosno skraćivanja tijekova distribucije robe te poboljšanja opskrbe tržišta i proširenja asortimana u maloprodaji i veleprodaji. To će se postići objedinjavanjem nabave roba putem suvremenog distribucijskog centra Konzuma d.d. u Zagrebu, te daljnjim tehnološkim razvitkom distribucije. Na taj način kupci će imati kvalitetniju i bržu uslugu, uz pogodnosti snižavanja cijena proizvoda.
NN 28/2004 • Konzum d.d. dalje navodi da će se okrupnjavanjem poduzetnika čija je djelatnost trgovina na malo mješovitom robom pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, povećati natjecateljska snaga Konzuma d.d., te će se na taj način stvorit
NN 28/2004 • Naposljetku, prema mišljenju Konzuma d.d. jačanje tog poduzetnika na mjerodavnom tržištu povećava snagu cjelokupne hrvatske prehrambene industrije, s obzirom da u svojim prodavaonicama isti prodaje oko 70 posto proizvoda hrvatskih proizvođača.
NN 28/2004 • Provedom ove koncentracije ne stvara se novi ili jača vladajući položaj stjecatelja, poduzetnika Konzum d.d. na mjerodavnom tržištu. Konzum d.d. samo preuzima tržišni udjel poduzetnika Japetić d.d., koji je u godini koja prethodi godini koncentracije iznosio 6,29 posto, te će tržišni udjel Konzuma d.d., nakon provedbe koncentracije, iznosi 8,07 posto.
NN 28/2004 • Po ocjeni Vijeća, takav tržišni udjel stjecatelja na mjerodavnom tržištu neće utjecati na sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja.
NN 28/2004 • S obzirom na navedeno predmetnu je koncentraciju Vijeće, u smislu odredbe članka 26. ZZTN, ocijenilo dopuštenom, kako je odlučeno u točki I. izreke ovoga rješenja.
NN 28/2004 • Iako Konzum d.d. nema na mjerodavnom tržištu, u konkretnom slučaju, kao i na regionalnim razinama (županije), vladajući položaj, u smislu odredbe članka 15. stavak 3. ZZTN, odnosno isti nema 40 posto udjela na istom, Agencija je, analizom podataka utvrdila da provedbom ove koncentracije položaj tog poduzetnika jača na nacionalnoj razini. Prema ukupno ostvarenom prihodu u 2002. godini Konzum d.d. ima udjel od 29,25 posto.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 84/05, Broj 34/08,
Broj 34/90, Broj 155/09,
Broj 8/08, Broj 40/07
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO