PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 28/2004 • Uvidom u konsolidirano godišnje izvješće Agrokor koncerna d.d., Agencija je utvrdila da je Konzum d.d., kao prijavitelj predmetne koncentracije, u 2002. godini, kao godini koja prethodi nastanku koncentracije ostvario ukupan prihod u Republici Hrvatskoj iznosu od 4.104.997.815,00 kuna.
NN 28/2004 • Ukupan prihod Agrokor koncerna d.d., u 2002. je godini, iznosio 6.706.661.000,00 kuna.
NN 28/2004 • U istoj je godini poduzetnik Japetić d.d. na području Republike Hrvatske ostvario ukupan prihod u iznosu od 110.140.583,12 kuna.
NN 28/2004 • Slijedom iznijetoga, nesporno je da su istodobno ispunjeni uvjeti za obveznu prijavu koncentracije, iz članka 22. stavak 4. i stavak 5. ZZTN, odnosno, ukupan prihod svih poduzetnika sudionika koncentracije, ostvaren prodajom robe i/ili usluga na svjetskom tržištu iznosi najmanje jednu milijardu kuna, u financijskoj godini koja je prethodila koncentraciji, s time da je ukupan prihod svakog od najmanje dva sudionika koncentracije, ostvaren prodajom robe i/ili usluga u Republici Hrvatskoj, u istom razdoblju, iznosi najmanje 100.000.000,00 kuna.
NN 28/2004 • Riječ je o tržištu na kojem oba sudionika koncentracije ostvaruju najveći dio ukupnog prihoda.
NN 28/2004 • Zemljopisno područje na kojem djeluju sudionici koncentracije određeno je kao područje gradova Jastrebarsko i Karlovac, te jugozapadnog dijela Grada Zagreba.
NN 28/2004 • Prema kriterijima i standardima Europske zajednice, mjerodavno se tržište određuje s obzirom na vremensku udaljenosti (15 do 20 minuta) vožnje do maloprodajnog mjesta – mjesta kupnje. Na taj je način, u konkretnom slučaju, mjerodavno tržište u zemljopisnoj dimenziji određeno na lokalnoj razini.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 28/2004 • Tržišno natjecanje je navedenim sporazumom uređeno člancima 40., 69. i 70. Posljednjim je člankom, u stavku 2., između ostalog, propisano da će se svako postupanje suprotno ovom članku ocjenjivati na temelju kriterija koji proizlaze iz primjene pravila o tržišnom natjecanju u Zajednici, posebice članka 81., 82., 86. i 87. Ugovora o osnivanju Europske zajednice i instrumenata za tumačenje koje su usvojile institucije Zajednice.
NN 28/2004 • Odredbe članaka 40. i 70. SSP-a sadržajno odgovaraju odredbama članaka 27. i 35. Privremenog sporazuma o trgovinskim i s njima povezanim pitanjima između Republike Hrvatske i Europske zajednice. Navedeni je sporazum sklopljen, također, 29. listopada 200
NN 28/2004 • U 2002. godini, kao godini koja prethodi nastanku koncentracije, prema kriteriju ukupnog prihoda, na mjerodavnom je tržištu bilo prisutno 9 poduzetnika, koji su, uz udjele ostvarene na mjerodavnom tržištu prikazani u Tablici 1.
NN 28/2004 • Prije provedbe koncentracije Konzum d.d. je u Gradu Jastrebarsko imao vlastitu prodavaonicu – samoposluživanje površine 136 m2, te supermarket površine 680m2 u Karlovcu koji je vraćen vlasniku u srpnju 2002. godine.
NN 28/2004 • Struktura mjerodavnog trŽIŠta gradova Jastrebarsko i Karlovac i jugozapadnog dijela grada Zagreba prije provedbe koncentracije
NN 28/2004 • Za analizu koncentriranosti mjerodavnog tržišta Agencija je koristila Herfindahl-Hirschmanov indeks (dalje: HHI), i pokazatelj koncentriranosti, tzv. concentration ratio (CR).
NN 28/2004 • HHI je općeprihvaćeno mjerilo za izračun koncentriranosti tržišta. Izračunava se zbrajanjem kvadrata tržišnih udjela svih poduzetnika prisutnih na mjerodavnom tržištu. Ovaj indeks nije odlučujući element za donošenje odluke o dopuštenosti pojedine koncentracije, već element prve faze procjene u odnosu na sveobuhvatnu analizu koncentracije.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 104/07, Broj 142/02,
Broj 33/07, Broj 1/97,
Broj 20/00, Broj 90/05
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO