PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1994 • Visina gornjeg ruba bočne ukrcajno-iskrcajne rampe (u daljnjem tekstu "rampa"), ako se vrata teretnih vagona otvaraju prema van, ne smije biti veća od 1,10 m iznad GRT.
NN 84/1994 • Ostale bočne rampe mogu imati visinu gornjeg ruba najviše 1,20 m iznad GRT, osim rampi uz glavne kolosijeke.
NN 84/1994 • Prigodom određivanja visine gornjeg ruba bočne rampe mora se uzeti u obzir i nadvišenje kolosijeka.
NN 84/1994 • Udaljenost ruba bočne rampe od osi kolosijeka određuje se ovisno o slobodnom profilu, polumjeru vodoravnog luka i visini gornjeg ruba bočne rampe iznad GRT.
NN 84/1994 • Ako se pruga priključuje na otvorenoj pruzi, priključenje mora biti izvedeno sa zaštitnim kolosijekom i osigurano glavnim signalima na pruzi.
NN 84/1994 • Ako se industrijski kolosijek priključuje na otvorenoj pruzi, priključivanje industrijskog kolosijeka na magistralnoj pruzi i pruzi I reda, a za dopuštenu brzinu preko odvojene skretnice veću od 50 km/h i na pruzi II reda, mora biti izvedeno sa zaštitnim kolosijekom i osigurano glavnim signalima na pruzi.
NN 84/1994 • Priključivanje industrijskog kolosijeka na otvorenoj pruzi pruge II reda bez zaštitnog kolosijeka ako dopuštena brzina preko odvojne skretnice nije veća od 50 km/h, mora biti izvedeno sa iskliznicom na industrijskom kolosijeku. Odvojna skretnica i iskliznica moraju biti u međusobnoj tehničkoj ovisnosti, tako da je vožnja na pruzi iskliznicom osigurana od opasnih vožnji s industrijskog kolosijeka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1994 • Signale na pruzi mogu zamijeniti odgovarajući pokazivači u upravljačnici željezničkih vozila, kojima se signalizira način i uvjeti vožnje na pruzi, ako su po svom značenju izjednačeni sa signalnim znakovima signala na pruzi.
NN 84/1994 • Ulazna vožnja u kolodvor mora biti osigurana ulaznim signalom.
NN 84/1994 • Izlazna vožnja iz kolodvora na magistralnoj pruzi, a na pruzi I i II reda ako je dopuštena brzina na pruzi veća od 100 km/h, mora biti osigurana izlaznim signalom.
NN 84/1994 • Izlazni signali, ako je dopuštena brzina na pruzi veća od 100 km/h, moraju biti ugrađeni uz svaki kolodvorski kolosijek po kojem je dopuštena izlazna vožnja.
NN 84/1994 • Vožnja u blokovni prostorni odsjek mora biti osigurana glavnim signalom.
NN 84/1994 • Prolazna vožnja preko odvojne skretnice priključene pruge, skretnice na mjestu prijelaza s jednokolosiječne na dvokolosiječnu prugu i skretnice na mjestu prijelaza s jednog kolosijeka na drugi kolosijek na otvorenoj pruzi dvokolosiječne pruge, mora biti osigurana glavnim signalom na pruzi.
NN 84/1994 • Prolazna vožnja preko odvojne skretnice priključenog industrijskog kolosijeka na magistralnoj pruzi i pruzi I reda, a na pruzi II reda ako je dopuštena brzina preko odvojne skretnice veća od 50 km/h, mora biti osigurana glavnim signalom na pruzi.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 14/07, Broj 134/07,
Broj 136/03, Broj 36/02,
Broj 9/96, Broj 127/00
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI