PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-glavni-signali-moraju-biti-ehbl NN 84/1994

• Putovi proklizavanja mogu se međusobno sjeći, dodirivati ili preklapati.


Stranica 1994-11-84-1459 NN 84/1994

• Signalni znakovi glavnog signala moraju biti predsignalizirani, osim ulaznih signala na prugama II. reda i izlaznih signala kojima se signaliziraju izlazne vožnje s kolosijeka po kojem nije moguća ili nije dopuštena prolazna vožnja.


Internet NN 84/1994

• Predsignaliziranje signalnih znakova glavnog signala mora se obavljati signalnim znakovima posebnog predsignala ili prethodnog glavnog signala (u daljnjem tekstu "predsignal"). Predsignaliziranje prostornog signala automatskog pružnog bloka mora se obavljati signalnim znakovima prethodnog glavnog signala.


Internet stranice NN 84/1994

• Glavni signal mora biti u tehničkoj ovisnosti s predsignalom, tako da signalni znakovi glavnog signala budu predsignalizirani odgovarajućim signalnim znakovima predsignala i da dopuštena vožnja može biti predsignalizirana samo ako je dopuštena glavnlm signalom.


Internet stranice NN 84/1994
• Od signalne oznake o približavanju glavnom signalu bez predsignala do glavnog signala dopuštena brzina ne smije biti veća od 50 km/h.

Internet stranice NN 84/1994
• Razmak između susjednih glavnih signala kojima se regulira vožnja uzastopnih vlakova, i razmak između glavnog signala i predsignala, ne smije biti kraći od duljine zaustavnog puta.

Internet stranice NN 84/1994 • Razmak između glavnog signala i predsignala ne smije biti dulji od 3 duljine zaustavnog puta, ali ne više od 3 km.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/1994 • Vožnja po kraku skretnice u voznom putu mora biti osigurana zaštitnom skretnicom od mogućih opasnih vožnji po kraku te skretnice koji nije u voznom putu (bočna zaštita):
Poslovne stranice NN 84/1994 • 1. u kolodvorima, ako je dopuštena brzina veća od 160 km/h,
Pregledi NN 84/1994 • 3. na mjestu prijelaza s jednokolosiječne na dvokolosiječnu prugu,
Glasnik NN 84/1994 • U kolodvorima uključenim u daljinsko upravljanje prometom (telekomanda), bočna zaštita od mogućih opasnih vožnji po kolosijecima koji nisu uključeni u daljinsko upravljanje mora biti osigurana zaštitnim skretnicama ili iskliznicama.
Novo NN 84/1994 • Skretnice u voznom putu moraju biti u tehničkoj ovisnosti sa zaštitnim skretnicama odnosno iskliznicama, tako da se položajem zaštitnih skretnica odnosno iskliznica onemoguće opasne bočne vožnje.
Poslovi NN 84/1994 • 1. na glavnim kolosijecima na magistralnoj pruzi, a na pruzi I i II reda ako je preko skretnica uz jezičak dopuštena brzina veća od 50 km/h,
Poticaji NN 84/1994 • 2. na mjestu priključivanja industrijskog kolosijeka na otvorenoj pruzi, ako je izvedena sa glavnim signalom,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 18/07, Broj 56/06, Broj 73/09, Broj 40/99, Broj 84/07, Broj 124/07


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled