PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1994 • Tehnička ovisnost iz stavka 1. ovog članka mora biti takva da glavni signal, ovisno o položaju skretnica, može signalizirati dopuštenu vožnju preko skretnica redovitom ili ograničenom brzinom, osim vožnje preko odvojene skretnice na industrijski kolosijek. Dopuštena vožnja smije biti signalizirana samo ako su skretnice u voznom putu u pravilnom i ispravnom položaju.
NN 84/1994 • Skretnica u voznom putu i zaštitna skretnica, koja nije u tehničkoj ovisnosti s glavnim signalom, mora biti oprem
NN 84/1994 • ljena napravom za osiguravanje i kontrolu pravilnog i ispravnog položaja skretnice pri vožnji uz jezičak (skretnička brava i sl.).
NN 84/1994 • Skretnice u voznom putu i zaštitne skretnice, koje nisu u tehničkoj ovisnosti s glavnim signalom, moraju biti opremljene skretničkim signalom za označavanje položaja skretnice (za vožnju u pravac ili skretanje) i vožnje uz ili niz jezičak.
NN 84/1994 • Glavni signali i predsignali na glavnoj magistralnoj pruzi, moraju biti opremljeni autostop uređajem. Na pomoćnim magistralnim prugama i prugama I i II reda, glavni signali i predsignali moraju biti opremljeni autostop uređajem ako je dopuštena brzina veća od 100 km/h.
NN 84/1994 • Radi gustine prometa, vrste vlakova i ostalih sigurnosnih razloga, ministar može propisati opremanje glavnih signala i predsignala autostop uređajem iako dopuštena brzina nije veća od 100 km/h.
NN 84/1994 • Mjesto na pruzi, na kojem je dopuštena brzina zbog stanja pruge privremeno smanjena, na prugama iz stavka 1. i 2. ovog članka, mora biti opremljeno autostop uređajem.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1994 • Pruga mora biti opremljena telekomunikacijskim uređajima i vezama potrebnima za sigurno obavljanje prometa.
NN 84/1994 • Glavna magistralna pruga mora biti opremljena radio-dispečerskim uređajem. Pomoćna magistralna pruga i pruga I ili II reda mora biti opremljena radio-dispečerskim uređajem ako je dopuštena brzina veća od 160 km/h.
NN 84/1994 • Telekomunikacijski uređaji kojima se obavlja sporazumijevanje o vožnji vlakova između kolodvora na magistralnim prugama ili prugama I reda, a i radio-dispečerski uređaji, moraju biti opremljeni uređajima za memoriranje (registrofon).
NN 84/1994 • Na pokusnoj dionici može se odstupiti od pojedinih odredbi ovog Pravilnika.
NN 84/1994 • Osnivanje pokusne dionice obavlja se na temelju projekta odnosno programa ispitivanja. Projektom odnosno programom ispitivanja moraju biti predviđeni uvjeti kojima mora udovoljavati pokusna dionica, odstupanja od odredbi ovog Pravilnika, organizacija, način i trajanje ispitivanja, instrumenti i uređaji koji će se rabiti tijekom ispitivanja i mjere sigurnosti prometa.
NN 84/1994 • Odredbe stavka 2., 3., i 4. ovog članka odgovarajuće se primjenjuju i na dionici pruge na kojima se obavljaju pokusne vožnje brzinom većom od dopuštene na toj dionici, ili ako željeznička vozila koja se ispituju ne udovoljavaju propisanim uvjetima za tu dionicu (osovinska masa, profil vozila, utjecaj na signalno-sigurnosne ili telekomunikacijske uređaje i sl.).
NN 84/1994 • Odredbe članka 8. stavka 2. ovog Pravilnika ne odnose se na postojeće kolosijeke u kolodvorima.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 129/09, Broj 130/99,
Broj 19/06, Broj 115/06,
Broj 35/98, Broj 10/06
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI