PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-prigodom-rekonstrukcije-postojecih-kolosijeka-ccof NN 84/1994

• Odredbe članka 38. stavka 1. ovog Pravilnika ne odnose se na postojeće zaštitne signale stajališta na dvokolosiječnim prugama i zajedničkim stajalištima na usporednim prugama.


Stranica 1994-11-84-1459 NN 84/1994

• Usklađivanje postojećih pruga s odredbama članka 9. stavka 2., članka 11. stavka 1., članka 16. stavka 1. i 2., članka 23., članka 26., stavka 4., članka 30. stavka 3., članka 32., članka 33. stavka 1., članka 35. stavka 2., članka 41. stavka 1. točke 1. i 2. i članka 46. stavka 2. ovog Pravilnika mora se obaviti najkasnije prigodom prve rekonstrukcije.


Internet NN 84/1994

• Do usklađivanja s odredbama navedenim u stavku 1. ovog članka, postojeće pruge moraju udovoljavati slijedećim uvjetima:


Internet stranice NN 84/1994

• 1. postojeća dopuštena osovinska masa i masa po duljinskom metru ne smije se smanjivati (članak 9. stavak 2.)


Internet stranice NN 84/1994
• 3. razmak kolosijeka na otvorenoj pruzi ne smije biti manji od 3,80 m, a postojeći razmak od 4,00 m i manji ne smije se smanjivati (članak 16. stavak 1.),

Internet stranice NN 84/1994
• 4. razmak kolosijeka u kolodvoru ne smije biti manji od 4,00 m, a postojeći razmak od 4,50 m i manji ne smije se smanjivati (članak 16. stavak 2.),

Internet stranice NN 84/1994 • 5. kolodvori i stajališta, uz kolosijeke na kojima se vlakovi zaustavljaju radi izmjene putnika, moraju imati uređene površine (članak 23.)"
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/1994 • 7. priključivanje industrijskog kolosijeka na otvorenoj pruzi magistralne pruge, ili pruge I reda, mora biti izvede
Poslovne stranice NN 84/1994 • no sa iskliznicom na industrijskom kolosijeku. Iskliznica mora biti u tehničkoj ovisnosti s odvojnom skretnicom (članak 30. stavak 3.),
Pregledi NN 84/1994 • 8. ispred kolodvora, na duljini zaustavnog puta ispred prve ulazne skretnice, mora biti postavljena signalna oznaka o približavanju kolodvoru bez ulaznog signala, osim ako se ulazna vožnja signalizira štitnim signalom (članak 32.),
Glasnik NN 84/1994 • 10. dopuštena brzina preko odvojne skretnice priključenog industrijskog kolosijeka na magistralnim prugama i prugama i reda ne smije biti veća od 50 km/h (članak 35. stavak 2.),
Novo NN 84/1994 • 11. dopuštena brzina preko skretnice na glavnim kolosijecima ne smije uz jezičak biti veća od 50 km/h, a niz jezičak od 100 km/h (članak 41. stavak 1. točka 1 ),
Poslovi NN 84/1994 • 13. dopuštena brzina na glavnim magistralnim prugama ne smije biti veća od 160 km/h (članak 46. stavak 2.).
Poticaji NN 84/1994 • Usklađivanje postojećih magistralnih pruga s odredbama članka 44. stavka 1. ovog Pravilnika mora se obaviti u roku jedne godine od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 5/07, Broj 179/03, Broj 70/05, Broj 41/09, Broj 23/02, Broj 7/07


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled