PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/2001 • Računa se da je za kompletiranje započete izgradnje ovih cesta, kao i otvaranje u pravcu srednje Dalmacije potrebno izgraditi još oko 750 km, čime bi se dobila zaokružena mreža cesta visoke razine usluga od oko 1.330 km. Ako bi nastavili sa dinamikom izgradnje koja je vrijedila zadnjih 30 godina bilo bi nam potrebno za dovršenje ovih 750 km točno 50 godina. Uz poseban napor i osmišljenu razvojnu politiku, mišljenja smo da je taj rok moguće objektivno smanjiti za četiri do pet puta, tj. na daljnjih deset ili maksimalno na petnaest godina.
NN 19/2001 • a) Građene su dionice i objekti u kapacitetima koji nisu usklađeni s prometom (Maslenički most, tunel Sv. Rok, dionica autoceste Varaždin – Goričan, dionica autoceste Orehovica – Kikovica, dionica autoceste Velika Kopanica – Županja)
NN 19/2001 • b) Gradnja pojedinih dionica i objekata nije usklađena s tehničko-tehnološkim i prometnim optimumom tako da je gradnja trajala neopravdano dugo (npr. gradnja 12 km dionice Solin-Klis trajala je preko 10 godina, a objektivno ju je tehnički bilo moguće završiti za 2 do 3 godine) što je rezultiralo zaleđivanjem sredstava na duži rok.
NN 19/2001 • c) Dovršene su pojedine dionice i objekti koje se ne mogu pustiti u promet, tako da su zaleđena sredstva (npr. dionice brze ceste Buje-Nova Vas dužine 6,5 km dovršena još 1994. godine bez mogućnosti puštanja u promet).
NN 19/2001 • e) Započinjalo se s izgradnjom, a da u isto vrijeme nije zatvorena financijska konstrukcija.
NN 19/2001 • f) Odluke o velikim projektima nisu donošene na osnovi prethodno izrađenih studija opravdanosti i na osnovi usuglašenih planova, već pojedinačno za pojedini projekt van konteksta cjeline problema cesta.
NN 19/2001 • Kako bi se ova negativna strana dosadašnje realizacije gradnje cesta i objekata visoke razine usluga u budućnosti izbjegla, nužno je:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/2001 • – za izgradnju novih autocesta i ostalih objekata sa naplatom,
NN 19/2001 • b) da je osnovni kriterij za utvrđivanje prioriteta izgradnje postojeća razina i prognoza budućeg prometa,
NN 19/2001 • c) da su precizno kvantificirani razvojni faktori koji će inicirati novi promet tamo gdje prometna potražnja ne udovoljava osnovnim zahtjevima za početak izgradnje,
NN 19/2001 • e) prije početka gradnje zatvoriti financijsku konstrukciju sa točno utvrđenim i osiguranim izvorima sredstava,
NN 19/2001 • f) prije početka gradnje utvrditi optimalan rok i dinamiku gradnje i na taj način spriječiti dosadašnju praksu neopravdanog zaleđivanja financijskih sredstava na duži rok.
NN 19/2001 • a) Ciljevi ukupnog razvitka Republike Hrvatske i njenoga međunarodnog povezivanja,
NN 19/2001 • b) Ciljevi prometnog razvitka u funkciji objedinjavanja hrvatskog prostora,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 92/05, Broj 152/08,
Broj 140/05, Broj 54/96,
Broj 103/96, Broj 69/99
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA