PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/2001 • Ovakvim će se pristupom djelatnosti održavanja cesta osigurati bolji materijalni položaj, racionalniji ustroj subjekata u čijoj je nadležnosti održavanje cesta, kvalitetnija kadrovska ekipiranost i opremljenost suvremenim sredstvima za održavanje.
NN 19/2001 • U ovom planskom razdoblju predviđa se uložiti u redovno održavanje mreže državnih, županijskih i lokalnih cesta 3.450 mln kn, u pojačano održavanje (program betterment, obnova objekata i pojačano održavanje županijskih i lokalnih cesta) 1.205 mln kuna, dakle ukupno u održavanje 4.655. mln kn.
NN 19/2001 • ulaganja U ODRŽAVANJE cestA u razdoblju od 2001. do 2004. godine
NN 19/2001 • Iz tabelarnog priloga proizlazi da bi se za redovno održavanje mreže državnih, županijskih i lokalnih cesta osiguralo godišnje oko 65% sredstava utvrđenih standardom, što u odnosu na sadašnje stanje znači znatno poboljšanje.
NN 19/2001 • Predviđeni odnosi ulaganja u redovno i izvanredno održavanje državnih, županijskih i lokalnih cesta, danih u tabelarnom dijelu, trebaju se zadržati i činiti će osnovicu u utvrđivanju godišnjih programa održavanja Hrvatske uprave za ceste (odnosno nakon preoblikovanja društva »Hrvatske ceste« d.o.o.) i županijskih uprava za ceste.
NN 19/2001 • Sve zahtjevnija prometna potražnja, porast motorizacije i ukupnog cestovnog prometa, zahtjevi za sigurnijim, bržim i udobnijim prometom, nameću pored održavanja potrebu kontinuiranih zahvata, na modernizaciji i rekonstrukciji pojedinih najkritičnijih dionica i objekata na postojećoj mreži javnih cesta. Ispravljanjem tehničkih elemenata, rekonstrukcijom krivina i raskrižja, dogradnjom trećih traka, izgradnjom zaobilaznima mjesta i većih gradova, dolazimo do znatnog dizanja kvalitete odvijanja cestovnog prometa na postojećoj mreži cesta.
NN 19/2001 • Svakodnevna praksa nas upućuje na potrebu maksimalno racionalnog pristupa, gdje sa rješavanjem kritičkih dionica i objekata uz minimalno poboljšanje tehničkih elemenata na postojećoj mreži cesta, odgađamo za neko vrijeme potrebu izgradnje novih skupih dionica autocesta i drugih objekata visoke razine usluga. Na žalost i na ovom području, kao i kod održavanja, u dosadašnjem razvoju nije se vodilo dovoljno računa o zahvatima ove vrste, tako da imamo danas čitav niz projekata koji čekaju na dovršenje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/2001 • U skladu s osnovnim proporcijama predviđenim Strategijom prometnog razvitka Republike Hrvatske za modernizaciju i rekonstrukciju postojeće mreže cesta u razdoblju od 2001. do 2004. godine potrebno je izdvajati 2.985 milijuna kuna.
NN 19/2001 • Jedan od osnovnih preduvjeta za ostvarenje uspješne gospodarske politike na području cestovne infrastrukture leži u ostvarenju ravnoteže između održavanja, modernizacije i rekonstrukcije postojeće mreže cesta i gradnje novih autocesta, poluautocesta i brzih cesta.
NN 19/2001 • U ovom planskom razdoblju od 2001. do 2004. godine planira se uložiti u rekonstrukciju ove mreže cesta ukupno 2.985 mln kn. Od toga na program gradnje i rekonstrukcije brzih cesta 1.440 mln kn, na program poboljšanja-betterment, rekonstrukcije i prelaganja 1.285 mln kn i na razvojne pripreme 260 mln kn.
NN 19/2001 • Hrvatska danas raspolaže s ukupno 593 km cesta visoke razine usluga, od čega na autoceste otpada 417 km, na poluautoceste 72 km i na brze ceste 104 km. Sa izgradnjom ovih cesta se započelo 1970. godine, a prva dionica autoceste dovršena je na relaciji Zagreb-Karlovac 1972 godine. Uzmemo li u obzir da je 593 km ovih cesta Hrvatska gradila zadnjih 30 godina proizlazi da je prosječno godišnje građeno oko 15 km.
NN 19/2001 • Autocesta na pravcu Rijeka-Zagreb nije građena u kontinuitetu, izgrađene su dionice autoceste od Zagreba do Karlovca i od Orehovice do Kikovice još sedamdesetih godina, da bi se nešto kasnije izgradila dionica poluautoceste od Kikovice do Oštrovice, a nastavak izgradnje poluautoceste do Kupjaka započet je i dovršen devedesetih godina. Danas imamo u izgradnji dionicu od 60 km gotovo na cijeloj trasi od Karlovca preko Vrbovskog do Kupjaka.
NN 19/2001 • Autocesta na potezu Zagreb-Varaždin-Goričan izgrađena je od 1990. godine do danas na dionicama od Zagreba do Brezničkog Huma i od Varaždina do Goričana, preostalo je za dovršiti 23 km najteže dionice od Brezničkog Huma do Varaždina.
NN 19/2001 • Autocesta od Zagreba do Krapine dovršena je, a preostalo je za dovršiti drugi krak (poluautocestu) na dionici Jankomir-Zaprešić i autocestu na dionici od Krapine do Macelja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 105/01, Broj 68/07,
Broj 31/99, Broj 85/07,
Broj 61/04, Broj 54/03
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA