PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 59/1992 • Dnevni red sjednice Zastupničkog doma utvrđuje se, u pravilu, na početku sjednice.
NN 59/1992 • Ako u prijedlog dnevnog reda nije unesen predmet koji je predložio ovlašteni predlagatelj na način predviđen ovim poslovnikom, a predlagatelj ostane pri svome prijedlogu, o prijedlogu se odlučuje bez rasprave.
NN 59/1992 • Predmet koji predsjednik nije uvrstio u dnevni red, a Dom ga je odbio uvrstiti u dnevni red na izričiti zahtjev predlagatelja, ne može biti ponovno predložen prije proteka roka od tri mjeseca od dana kada ga je Zastupnički dom odbio uvrstiti u dnevni red sjednice.
NN 59/1992 • Prijedlog zakona koji je odbijen na sjednici ne može biti ponovno uvršten u dnevni red sjednice u roku iz prethodnog stavka.
NN 59/1992 • Nakon donošenja odluka iz prethodnog stavka ovoga članka, predsjednik Doma daje na usvajanje dnevni red u cjelini.
NN 59/1992 • Kada predlagatelj čiji je prijedlog zakona, odnosno konačni prijedlog zakona unesen u prijedlog dnevnog reda, odnosno nakon što je dnevni red utvrđen, odustane od svoga prijedloga, na prijedlog najmanje 5 zastupnika Dom donosi odluku da navedeni prijedlog ostaje u dnevnom redu ili ovome slučaju zastupnici koji su taj prijedlog podnijeli smatraju se u daljnjem postupku predlagateljima zakona.
NN 59/1992 • Iznimno od odredbe prethodnog stavka ovoga članka, ako je predlagatelj bila Vlada. a odustala je od svog prijedloga tijekom prvog čitanja zakona ili tijekom odlučivanja o zakonu koji je po hitnom postupku uvršten u dnevni red, taj prijedlog zakona zastupnici ne mogu preuzeti kao svoj prijedlog.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 59/1992 • Sjednici Zastupničkog doma predsjeda predsjednik Zastupničkog doma. a u njegovoj odsutnosti ili spriječenosti jedan od potpredsjednika Zastupničkog doma.
NN 59/1992 • U radu sjednice, kao gosti, mogu prisustvovati svi oni koje je pozvao predsjednik Zastupničkog doma.
NN 59/1992 • Na sjednici može održati govor i strani državnik kao gost, na poziv predsjednika Zastupničkog doma.
NN 59/1992 • Prijave za govor primaju se čim se otvori rasprava i mogu se prijavljivati najkasnije do jedan sat nakon početka rasprave. U raspravi se govori, u pravilu, s govornice. S mjesta se može govoriti samo ako to dozvoljavaju tehnički uvjeti da govornika svi čuju i da njegove riječi mogu biti zabilježene. Govornika može opomenuti na red ili prekinuti u govoru samo predsjednik Zastupničkog doma.
NN 59/1992 • Predsjednik Zastupničkog doma brine se da govornik ne bude ometan ili spriječen u svom govoru.
NN 59/1992 • Zastupniku koji želi govoriti o povredi poslovnika ili o povredi utvrđenoga dnevnog reda predsjednik daje riječ čim je ovaj zatraži. Govor toga zastupnika ne može trajati dulje od tri minute. Predsjednik je dužan poslije iznesenog prigovora dati objašnjenje o povredi poslovnika, odnosno utvrđenoga dnevnog reda. Ako zastupnik nije zadovoljan danim objašnjenjem, o tom se odlučuje na sjednici bez rasprave.
NN 59/1992 • Ako zastupnik zatraži riječ da bi ispravio navod za koji drži da je netočno izložen i koji je bio povod nesporazuma ili koji zahtijeva objašnjenje, predsjednik će mu dati riječ čim završi govor onoga koji je to izazvao. Zastupnik se u svom govoru mora ograničiti na ispravak, odnosno na objašnjenje, a njegov govor ne može trajati dulje od dvije minute.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 109/03, Broj 138/09,
Broj 55/00, Broj 147/08,
Broj 48/00, Broj 128/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE