PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-naknada-se-isplacuje-iz-lurn NN 66/2004

• 5. Povredu ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku, Ustavni sud razmatra u svjetlu osobitih okolnosti svakoga pojedinog slučaja.


Stranica 2004-05-66-1432 NN 66/2004

• Parnični postupak započeo je 17. studenoga 1997. godine podnošenjem tužbe Općinskom sudu u Šibeniku. Ustavna tužba podnesena je 26. studenoga 2002. godine, a do tog dana sudski postupak u prvom stupnju nije bio okončan. Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe prvostupanjski postupak pred Općinskim sudom u Šibeniku trajao ukupno pet (5) godina i devet (9) dana.


Internet NN 66/2004

• Ustavni sud je utvrdio da je u razmatranom razdoblju, Općinski sud u Šibeniku, zakazao tri ročišta za glavnu raspravu i donio rješenje kojim se oglašava nenadležnim.


Internet stranice NN 66/2004

• Razmatrajući postupanje suda tijekom vođenja postupka, Sud je utvrdio da je razdoblje potpune nekativnosti suda trajalo od 17. studenoga 1997. godine (kada je podnijeta tužba Općinskom sudu) do 1. prosinca 1999. godine (kada je održana prva rasprava) što iznosi dvije (2) godine i trinaest (13) dana.


Internet stranice NN 66/2004
• Ustavni sud nije našao okolnosti koje bi u dosadašnjem tijeku postupka ukazivale na složenost sudskog predmeta, a koje bi opravdale dugotrajnost postupanja u tom predmetu.

Internet stranice NN 66/2004
• 6. Ustavni sud utvrđuje da postupak u predmetu, broj: P-480/02 koji se vodi pred Općinskim sudom u Šibeniku, traje preko pet godina. Dugotrajnost postupka posljedica je okolnosti koje se mogu pripisati neučinkovitom postupanju nadležnog suda. S obzirom na navedeno, a imajući u vidu značaj predmetnog parničnog postupka za podnositelja ustavne tužbe (isplata neisplaćenih mirovina), Ustavni sud utvrđuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 66/2004 • 7. Iz tih razloga, na temelju odredbi članka 63. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 66/2004 • Pri utvrđivanju visine naknade, temeljem članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, Ustavni sud uzima u obzir sve okolnosti slučaja, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
Poslovne stranice NN 66/2004 • Budući da je Ustavni sud ovlašten, temeljem članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, u svakom pojedinom slučaju odrediti i rok za donošenje sudske odluke, na visinu naknade u konkretnom slučaju utjecala je i činjenica da je Općinskom sudu u Šibeniku, temel
Pregledi NN 66/2004 • Iznos pravične naknade, koju je podnositelj zahtijevao u ustavnoj tužbi, u dijelu koji prelazi utvrđenu svotu u točki III. izreke ove odluke, Sud je ocijenio neprimjerenim.
Glasnik NN 67/2004 • Na temelju članka 157. točka 2. i u skladu s člankom 167. Zakona o zračnom prometu (»Narodne novine«, br. 132/98), ministar mora, turizma, prometa i razvitka, donosi
Novo NN 67/2004 • Ovim Pravilnikom se propisuju posebni uvjeti kojima mora udovoljavati pravna osoba registrirana za obavljanje djelatnosti prijevoza u javnom zračnom prometu – avionima (u daljnjem tekstu zračni prijevoznik), te načinu izdavanja svjedodžbe o sposobnosti.
Poslovi NN 67/2004 • 1. svjedodžba o sposobnosti zračnog prijevoznika (air operator certificate – AOC) (u daljnjem tekstu: svjedodžba): dokument koji izdaje Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) kojim potvrđuje da zračni prijevoznik udovoljava propisanim uvjetima za obavljanje djelatnosti javnoga zračnog prometa navedene u svjedodžbi;
Poticaji NN 67/2004 • 2. plan poslovanja (business plan): detaljan opis komercijalnih aktivnosti koje zračni prijevoznik namjerava obaviti u određenom vremenskom razdoblju s posebnim naglaskom na aktivnosti u svezi s razvojem tržišta i namjeravanim ulaganjima te kako će one utjecati na njegovo financijsko i gospodarstveno poslovanje;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 52/01, Broj 147/08, Broj 13/93, Broj 121/07, Broj 74/07, Broj 116/06


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled