PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/2002 • 2.4 Napomene koje služe pojašnjavanju a ne čine dio teksta AMC ili IEM navedene su manjim slovima.
NN 5/2002 • PRIHVATLJIVI NAČINI USUGLAŠENJA I MATERIJAL ZA TUMAČENJE/POJAŠNJENJE (AMC I IEM)
NN 5/2002 • 1 Ovlaštenja i kvalifikacije koji su sukladni 9 A-JAR 66.1(d), (e) ili (f) ili su priznati kako bi se dopustilo daljnje korištenje prethodno stečenih povlastica koje ne udovoljavaju zahtjevima 9 A-JAR-66 u potpunosti. Takve prethodno stečene povlastice mogu se i dalje koristiti bez ikakve promjene u opsegu ili ograničenjima koji su određeni nacionalnim zračnim propisima prije 9 A-JAR-66.(pre 9 A-JAR-66 ). Treba napomenuti da imaoci ovih potvrda o ovlaštenju i kvalifikaciji izdanih od strane nadležnog tijela mogu prenositi ova prava između 9 A-JAR-145 ovlaštenih organizacija za održavanje unutar države punopravne članice JAA, ali treba napomenuti da 9 A-JAR 66.1 (g) zahtijeva da takvo ovlaštenje ili kvalifikacija bude zamijenjena 9 A-JAR 66 dozvolom za održavanje zrakoplova za vrijeme naznačenoga vremenskoga perioda.
NN 5/2002 • 2 U slučaju kada ovlašteno osoblje koje je kvalificirano sukladno 9 A-JAR-66.1(d) ili (e) želi pridodati dodatne tipove zrakoplova i/ili zadatke, koje 9 A-JAR-66.1 (f) dopušta, postojećim osnovnim kategorijama ili podkategorijama, mogu se primijeniti zahtjevi navedeni u nacionalnim zračnim propisima prije 9 A-JAR-66 koji se odnose na kvalifikaciju potrebnu za tip i/ili zadatak
NN 5/2002 • 4. Kvalifikacije koje su određene odredbama članaka 9 A-JAR-66.1(d) ili (e) se razlikuju kod različitih nadležnih tijela što je uvjetovano različitim sustavima kvalifikacija koji su ranije bili korišteni. Potrebni ispiti u članku 3 gore navedenima stoga mogu varirati od jednog do drugog nadležnog tijela.
NN 5/2002 • 6 Osoblje koje posjeduje nacionalne kvalifikacije prije prihvaćanja 9 A-JAR-66 sukladno 9 A-JAR-66.1 (d) ili (e) i koje želi prenijeti takvu kvalifikaciju u 9 A-JAR-66 dozvolu za održavanje zrakoplova bez ograničenja navedenih u članku (5) morat će položiti ispit za svaki 9 A-JAR-66 predmet za koji nadležno tijelo smatra da nije obuhvaćen nacionalnom kvalifikacijom prije prihvaćanja 9 A-JAR-66 u svezi odgovarajuće tražene kategorije ili podkategorije.
NN 5/2002 • Osoblje za izdavanje Potvrda bi trebalo posjedovati opće znanje jezika koji se koristi u 9 A-JAR-145 ovlaštenoj organizaciji za održavanje uključujući i poznavanje uobičajenih aeronautičkih izraza u jeziku. Razina znanja bi trebala biti takva da kandidat može:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 5/2002 • – pisati tehničke bilješke i bilješke o bilo kojoj dokumentaciji o održavanju koji će biti razumljivi onima s kojima su obično dužni komunicirati;
NN 5/2002 • – razgovarati na takvoj razini koja će spriječiti bilo kakve nesporazume pri korišenju povlastica vlastite autorizacije.
NN 5/2002 • 3 U svim slučajevima razina razumijevanja mora biti sukladna razini dobivene autorizacije.
NN 5/2002 • 2 Sljedeća zvanja prikazana pored oznake kategorije imaju za cilj lakše razumijevanje funkcije:
NN 5/2002 • Zvanja koja usvaja nadležno tijelo mogu se razlikovati od onih navedenih ovisno od zvanja korištenih u jeziku države za gore navedene funkcije ali oznake A, B1, B2 i C su neophodne po 9 A-JAR-66.20.
NN 5/2002 • 4 Zadaci koje 9 A-JAR-66.20 (b) dopušta i koji trebaju biti potvrđeni na temelju ovlaštenja kategorije A kao dio manjeg planiranog održavanja ili popravka jednostavnoga kvara moraju biti sukladni navedenima u 9 A-JAR-145 i prihvaćeni od strane nadležnog tijela. 9 A-JAR-145 sadrži tipični primjer popisa ovih zadataka.
NN 5/2002 • 5 U svrhu kategorije A, manje planirano linijsko održavanje podrazumijeva svaku manju provjeru do ali ne uključujući A provjeru gdje funkcionalne provjere mogu izvoditi članovi zrakoplovne posade kako bi se jamčila sigurnost sustava. U slučaju kada tip zrakoplova nije provjeravan po programu održavanja utemeljenome na A/B/C/D principu provjere, manje planirano linijsko održavanje podrazumijeva sve manje provjere do i uključujući i tjednu provjeru ili njoj jednaku provjeru.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 59/04, Broj 97/09,
Broj 80/08, Broj 125/06,
Broj 136/08, Broj 44/97
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA