PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1992 • Ako je na jedan članak prijedloga zakona podneseno više amandmana, najprije se glasuje o amandmanu koji najviše odstupa od predloženog rješenja, i po tom kriteriju dalje o ostalim amandmanima.
NN 17/1992 • Iznimno, zakon se može donijeti po hitnom postupku, samo ako je to nužno radi sprečavanja ili otklanjanja većih poremečaja u gospodarstvu ili dok to zahtijevaju interesi narodne obrane ili druge izvanredne i neodgodive potrebe Republike.
NN 17/1992 • Uz prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se prijedlog zakona.
NN 17/1992 • U hitnom postupku ne primjenjuju se odredbe ovoga Poslovnika što se odnose na rokove koji su propisani za pojedine radnje u postupku donošenja zakona.
NN 17/1992 • O prijedlogu da se zakon donese po hitnom postupku odlućuje se kao u prethodnom pitanju, većinom ukupnog broja zastupnika. O tom prijedlogu odlučuje se kod utvrđivanja dnevnog reda.
NN 17/1992 • Ako prijedlog za donošenje zakona po hitnom postupku nije podnijela Vlada, predsjednik Sabora zatražit će od Vlade mišljenje o tom prijedlogu.
NN 17/1992 • Ako se prihvati prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku, prije rasprave o prijedlogu zakona, prijedlog zakona razmatraju nadležna radna tijela i Zakonodavno-pravna komisija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1992 • U postupku s amandmanima iz stavka 1. ovoga članka primjenjuju se odredbe ovoga Poslovnika koje se odnose na amandmane na prijedloge zakona koji se donose po redovnom postupku.
NN 17/1992 • B. Postupak za davanje autentičnog tumačenja Ustava i zakona
NN 17/1992 • Pravo predlagati da se izda autentićno tumaćenje Ustava ima Predsjednik Republike, predsjednik Sabora, radna tijela Sabora, 30 zastupnika Sabora, Vlada Republike Hrvatske i Ustavni sud Republike Hrvatske.
NN 17/1992 • Pravo predlagati da izda autentično tumačenje zakona ima svaki ovtašteni predlagatelj zakona te Vrhovni sud Republike Hrvatske; Upravni sud Hrvatske, republički javni tužitelj i republički javni pravobranitelj.
NN 17/1992 • Inicijativu za davanje autentičnog tumačenja Ustava i zakona mogu pokretati građani i njihove organizacije i udruženja.
NN 17/1992 • Predsjednik Sabora upućuje prijedlog za davanje autentičnog tumačenja zakona Zskonodavno-pravnoj komisiji i Vladi, ako ona nije podnositeljica prijedloga da se izda autentično tumačenje zakona.
NN 17/1992 • Inicijativu za davanje autentičnog tumačenja zakona predsjednik Sabora upućuje Zakonodavno-pravnoj komisiji i matičonm radnom tijelu radi ocjene da li je inicijativa osnovana.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 204/03, Broj 19/90,
Broj 1/96, Broj 7/06,
Broj 133/05, Broj 42/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE