PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-obveza-rasporeda-radnika-koji-hfvr NN 16/2001

• Iz navedenog proizlazi da je potrebno poduzeti sve mjere kako bi se radnici koji su bili neraspoređeni – rasporedili. Tek ukoliko nema slobodnog radnog mjesta za koje radnik ispunjava uvjete u tijelu državne uprave o kojem je riječ, ili u nekom drugom tijelu državne uprave, tada mu kao neraspoređenom radniku prestaje radni odnos u smislu odredbe članka 383. u svezi s člankom 381. Zakona o upravi.


Stranica 2001-02-16-305 NN 16/2001

• Naime, rješenjem o utvrđivanju podnositelja neraspoređenim radnikom nije definitivno riješen njegov status, jer je tek nakon njegovog donošenja, predmetno tijelo uprave imalo obvezu provesti postupak radi utvrđivanja mogućnosti raspoređivanja podnositelja na neko drugo radno mjesto. Tu zakonsku obvezu tijelo uprave nije ispunilo, a što je nedvojbeno utvrđeno tijekom parničnog postupka.


Internet NN 16/2001

• 5. Navedenom revizijskom odlukom povrijeđeno je načelo jednakosti iz članka 14. stavka 2. Ustava, jer je Vrhovni sud u njezinom donošenju pogrešno protumačio odredbe Zakona o upravi koje su primijenjene u rješenjima tuženika.


Internet stranice NN 16/2001

• Naime, pogrešan je stav da je podnositelj zbog propuštanja pobijanja rješenja kojim je utvrđen neraspoređenim radnikom, izgubio pravo na dokazivanje nezakonitosti rješenja kojim mu je prestao radni odnos. Kao što je već rečeno, tek nakon donošenja rješenja kojim je podnositelj utvrđen neraspoređenim radnikom, nastala je obveza tuženika da ga pokuša rasporediti na drugo radno mjesto. Znači, u tom razdoblju između donošenja rješenja kojim je podnositelj utvrđen neraspoređenim radnikom i donošenja rješenja o otkazu radnog odnosa, postojala je obveza koju tijelo uprave nije ispunilo.


Internet stranice NN 16/2001
• Rješenje o otkazu nije samo deklaratorne naravi, već se njime utvrđuje prestanak radnog odnosa i to, u konkretnom slučaju, nakon što je prošao rok određen rješenjem od 26. rujna 1991. godine, a podnositelj ostao neraspoređen.

Internet stranice NN 16/2001
• Zbog navedenog, podnositelju je povrijeđeno i ustavno pravo na rad i slobodu rada iz članka 54. Ustava.

Internet stranice NN 16/2001 • 6. Stoga je, na temelju odredbi članaka 69. i 72. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99), odlučeno kao u izreci.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 16/2001 • – rješenje Upravnog suda Republike Hrvatske, broj Us-10794/1998-4 od 13. travnja 2000. godine i
Poslovne stranice NN 16/2001 • – zapovijed Ministarstva obrane Republike Hrvatske, Sektor za upravljanje osobljem, Personalna uprava, klasa: Pov. 805-01/98-03/35, urbroj: 512-20-07/1-98-110 od 1. listopada 1998. godine.
Pregledi NN 16/2001 • II. Predmet se vraća Ministarstvu obrane Republike Hrvatske, Sektoru za upravljanje osobljem, Personalnoj upravi na ponovni postupak.
Glasnik NN 16/2001 • Osporenom zapovijedi podnositelj je iz ustrojbene cjeline: Središnjica obavještajna Zagreb, s dužnosti načelnika, premješten po potrebi službe i raspoređen u ustrojbenu cjelinu: III. Zborno područje OSRH K., Zapovjedništvo III. Zbornog područja OSRH K., Odsjek za domobranstvo, na dužnost pomoćnika zapovjednika za domobranstvo.
Novo NN 16/2001 • Navedena zapovijed donesena je temeljem odredbe članka 47. Zakona o obrani (»Narodne novine«, br. 74/93 i 57/96), u svezi s odredbom članka 159. Zakona o službi u oružanim snagama Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 23/95 i 33/95).
Poslovi NN 16/2001 • Podnositelj u ustavnoj tužbi ističe da su tim aktima povrije-đene odredbe članaka 3., 5. stavak 2., 19., 29. stavak 1. i 54. Ustava.
Poticaji NN 16/2001 • U obrazloženju ustavne tužbe podnositelj navodi da su osporene odluke donesene protivno mjerodavnom propisu (Zakonu o službi u oružanim snagama) te da mu nije omogućeno izjašnjenje o predstojećem premještaju.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 79/08, Broj 45/07, Broj 60/98, Broj 130/09, Broj 146/09, Broj 63/00


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled