PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 14/2002 • Ukoliko se potvrdbeni znak ne može staviti na kočnu oblogu stavlja se na ambalažu, tako da bude lako vidljiv, lako čitljiv i neizbrisiv.
NN 14/2002 • Ako dobavljač ne postupi u skladu s odredbama stavka 1. ovog članka, Državni inspektorat mora poduzeti odgovarajuće mjere kojima će ograničiti ili zabraniti stavljanje na tržište takvih kočnih obloga i osigurati da se takve kočne obloge povuku s tržišta.
NN 14/2002 • Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo temeljem ovog pravilnika i drugih propisa ovlašćuje pravne osobe za ispitivanje i potvrđivanje kočnih obloga i obavlja nadzor nad njima.
NN 14/2002 • Temeljem Zakona o normizaciji (»Narodne novine« br. 55/96) nadzor nad provedbom ovog pravilnika na tržištu provodi Državni inspektorat.
NN 14/2002 • Potvrde o sukladnosti (certifikati) koji su izdani temeljem propisa koji su važili prije stupanja na snagu ovog pravilnika vrijede do roka valjanosti izdane potvrde o sukladnosti (certifikata).
NN 14/2002 • Na dan stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obveznom atestiranju obloga za kočnice motornih i priključnih vozila te o uvjetima kojima moraju udovoljavati pravne osobe ovlaštene za atestiranje tih proizvoda (»Službeni list« br. 76/90).
NN 14/2002 • Ovaj pravilnik stupa na snagu na dan objave u »Narodnim novinama«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 14/2002 • Pravilnikom o marketingu mirovina i drugih mirovinskih davanja (u daljnjem tekstu: Pravilnik) uređuje se:
NN 14/2002 • – sadržaj oglasa, promidžbenog materijala, tvrdnji, izjava i informacija o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te o dobrovoljnim mirovinskim programima (u daljnjem tekstu: oglas i promidžbeni materijal) objavljenog od strane ili u ime mirovinskog osiguravajućeg društva i/ili dobrovoljnog mirovinskog društva (u daljnjem tekstu: oglašivači);
NN 14/2002 • – dodatni uvjeti za marketing mirovina i drugih mirovinskih davanja;
NN 14/2002 • – postupak nadzora agenata, zaposlenika i povezanih osoba oglašivača u poslovima prodaje i marketinga mirovina i drugih mirovinskih davanja te dobrovoljnih mirovinskih programa;
NN 14/2002 • – temeljni kriteriji provođenja i javnog predstavljanja istraživanja tržišta o mirovinama i drugim mirovinskim davanjima te dobrovoljnim mirovinskim programima od strane ili u ime oglašivača.
NN 14/2002 • (2) Oglašivač, njegovi agenti, zaposlenici i povezane osobe ne smiju izražavati nikakve tvrdnje, odnosno davati pismene ili usmene izjave, objavljivati i distribuirati oglase i drugi promidžbeni materijal te priopćavati informacije članovima fonda i korisnicima mirovina:
NN 14/2002 • – koje stvaraju krivi ili lažni dojam o mirovinskom osiguravajućem društvu, mirovinskom društvu ili fondu, sadašnjim ili budućim članovima fonda i korisnicima mirovina;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 84/07, Broj 140/02,
Broj 116/06, Broj 89/08,
Broj 109/95, Broj 115/01
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA