PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 14/2002 • – koje su u suprotnosti s odobrenim pravilima mirovinskog osiguravajućeg društva o mirovinama koje će isplaćivati u sklopu obveznog mirovinskog osiguranja na temelju individualne kapitalizirane štednje i mirovinskih programa u sklopu dobrovoljnoga mirovinskog osiguranja na temelju individualne kapitalizirane štednje;
NN 14/2002 • – koje sadrže obećanja, procjene i predviđanja određenog postotka budućeg prinosa mirovinskog osiguravajućeg društva, mirovinskog fonda ili pojedinih vrsta njihove imovine;
NN 14/2002 • – koje sadrži nerevidirane podatke i pokazatelje o prethodnom financijskom poslovanju mirovinskog osiguravajućeg društva, mirovinskog fonda i mirovinskog društva;
NN 14/2002 • – koje ne sadrže upozorenje da se prilikom promjene fonda plaća naknada za izlaz s naznakom visine naknade;
NN 14/2002 • (1) Oglas i promidžbeni materijal, uz uvjete propisane člankom 2. ovog Pravilnika, mora udovoljavati Standardima hrvatskog kodeksa oglašavanja Hrvatskog oglasnog zbora, donesenog 11. lipnja 1995., te ne smije:
NN 14/2002 • – sadržavati neistinite ili netočne tvrdnje koje su ili bi mogle biti od značaja za članove fonda, odnosno korisnike mirovina i drugih mirovinskih davanja;
NN 14/2002 • – prešućivati ili ispuštati činjenice koje su s obzirom na svoj sadržaj od značaja ili bi mogle biti od značaja za članove fonda, odnosno korisnike mirovina i drugih mirovinskih davanja;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 14/2002 • (2) Kada dobrovoljno mirovinsko društvo vrši promidžbu dobrovoljnoga mirovinskog programa, u svojim oglasima i promidžbenim materijalima mora vidljivo naznačiti naziv, a po mogućnosti i logotip, mirovinskoga osiguravajućeg društva koje je izradilo taj program.
NN 14/2002 • (3) Oglašivač je dužan Agenciji svakih 15 (petnaest) dana dostavljati pisani raspored objavljenih ili emitiranih oglasa i promidžbenog materijala (medijaplan) za razdoblje od posljednjeg dostavljenog medijaplana. Medijaplan mora sadržavati: nadnevak (za elektronske medije i sat) i medij objavljivanja ili emitiranja, komercijalnu oznaku oglasa i promidžbenog materijala te količinu (u stranicama ili minutama).
NN 14/2002 • IV. POSTUPAK IZDAVANJA SUGLASNOSTI NA OGLAS I PROMIDŽBENI MATERIJAL
NN 14/2002 • (2) Agencija izdaje pisanu suglasnost u roku od 15 (petnaest) dana od dana podnošenja pisanog zahtjeva oglašivaču koji udovoljava uvjetima propisanim člancima 2. i 3. ovog Pravilnika.
NN 14/2002 • (3) Oglašivač može objaviti ili distribuirati samo onaj oglas i promidžbeni materijal za koji je dobio prethodnu pisanu suglasnost iz stavka 2. ovog članka.
NN 14/2002 • (5) Oglašivač je dužan ispravljeni sadržaj oglasa i promidžbenog materijala dostaviti na suglasnost Agenciji. Oglašivaču je zabranjeno objavljivanje oglasa i promidžbenog materijala s otklonjivim nedostacima prije nego što dobije pisanu suglasnost Agencije na ispravak njihova sadržaja.
NN 14/2002 • (6) Pisanu suglasnost iz stavaka 2. i 5. ovog članka oglašivač obvezno dostavlja mediju ili distributeru prigodom objave ili distribucije oglasa i promidžbenog materijala.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 34/07, Broj 3/95,
Broj 1/09, Broj 8/98,
Broj 71/06, Broj 49/98
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA