PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 135/1999 • - proširenje djelatnosti na nova zemljopisna tržišta, te povećanje prihoda s tim u svezi.
NN 135/1999 • g) Tržišni udjeli poduzetnika EPH s obzirom na ukupnu prodanu nakladu ostvarenu na mjerodavnom tržištu u 1998. godini, iznose:
NN 135/1999 • * Razdoblje uzeto u obzir iz razloga što je Jutarnji list počeo izlaziti 1. travnja 1998.
NN 135/1999 • ** Podatak dobiven procjenom na osnovu godišnje prodane naklade.
NN 135/1999 • i) Sudionici koncentracije nemaju vlastite mreže distribucije i maloprodaje, već se koriste distribucijskom ugovornom mrežom poduzetnika Tisak d.d. i Distripress d.o.o.
NN 135/1999 • i) Poduzetnik EPH kontinuirano ulaže znatna sredstva u razvoj postojećih i pokretanje novih tiskovina. Valja izdvojiti pokretanje izdavanja dnevnih novina Jutarnji list, u što je poduzetnik EPH početkom 1998. uložio iznos od 35 milijuna kuna.
NN 135/1999 • 3. Razmatrajući navedene činjenice vezane uz ocjenjivanje prijavljene koncentracije poduzetnika nastale stjecanjem većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u poduzetniku EPH stjecanjem poslovnog udjela od strane poduzetnika KuK, Savjet Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, sukladno svojim ovlastima iz članka 30. stavka 2. točke 3. ZZTN, na 29. sjednici, održanoj 6. srpnja 1999., ocijenio je:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 135/1999 • b) U predmetnom slučaju riječ je o dopuštenoj koncentraciji.
NN 135/1999 • Pri donošenju takve ocjene Savjet je naročito uzeo u obzir sljedeće razloge:
NN 135/1999 • aa) Mjerodavno tržište relativno je dobro strukturirano i segmentirano. Također, cijena mogućeg ulaska na tržište je relativno niska, što omogućuje velikom broju poduzetnika pokretanje novih izdanja čija profitabilnost ovisi najviše o prihvaćanju istih od strane potencijalnih čitatelja. Iako u tome značajnu ulogu ima i navika čitatelja na određenu tiskovinu unutar pojedinog profila, ona se ipak može neutralizirati izdavanjem tiskovine koja svojom kvalitetom i cijenom odgovara dotadašnjim standardima ili ih nadilazi. Broj takmaca i raznolikost ponude na mjerodavnom tržištu kao relativno niske zapreke pristupa tržištu tiskovina osiguravaju natjecanje i nakon provedene koncentracije.
NN 135/1999 • c) Budući da poduzetnik KuK, niti s njim povezana društva, prije provođenja predmetne koncentracije nisu imali udjele na mjerodavnom tržištu, ocijenjeno je da provođenjem ove koncentracije ne dolazi do stvaranja novog ili jačanja postojećeg vladajućeg položaja poduzetnika KuK na mjerodavnom tržištu, osobito ne na način da bi se provođenjem ove koncentracije znatno ili trajno ograničilo ili ukinulo slobodno tržišno natjecanje.
NN 135/1999 • Međutim, s obzirom na vladajući položaj poduzetnika EPH na dijelovima mjerodavnog tržišta kako je opisano u točki 2.h) ovog rješenja, tržišna snaga poduzetnika KuK nakon provedene koncentracije koja se očituje kroz preuzete udjele na tržištu, njegovu financijsku snagu, povezanost s drugim poduzetnicima, mogućnost prilagodbe i izmjene ponude te njegove sposobnosti uklanjanja takmaca na tržištu (članak 18. ZZTN), razlog je što je Agencija u skladu s člankom 36. ZZTN propisala mjere praćenja ove koncentracije, kako je navedeno u točkama III. do V. izreke ovog rješenja.
NN 135/1999 • U slučaju neizvršenja mjera navedenih u točkama III. do V. izreke rješenja, bit će primijenjene kaznene odredbe iz članka 40. stavka 1. točke 4. i stavka 2. ZZTN.
NN 135/1999 • 5. Temeljem članka 37.a ZZTN, rješenja Agencije donesena primjenom odredbe članka 36. ZZTN objavljuju se u »Narodnim novinama«, te je odlučeno kao u točki VII. izreke ovog rješenja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 75/08, Broj 46/90,
Broj 101/04, Broj 10/90,
Broj 61/04, Broj 38/00
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA