PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 32/1994 • Pod tehničkim uvjetima iz stavka 1. ovog članka podrazumijeva se prilagođeni kolosijek, uređaji, oprema i mjerni instrumenti potrebni da se utvrdi:
NN 32/1994 • Tehnički pregled serijskog vozila kod pravne osobe iz stavka 1. ovog članka mogu obavljati samo djelatnici koji imaju visoku ili višu stručnu spremu strojarskog ili elektrotehničkog smjera i radno iskustvo od najmanje tri godine na proizvodnji ili održavanju istog ili sličnog tipa vozila na kojem se obavlja tehnički pregled.
NN 32/1994 • Pravna osoba dužna je djelatnicima iz prethodnog stavka izdati ovlaštenje za obavljanje tehničkog pregleda.
NN 32/1994 • Pomoćne poslove prigodom tehničkog pregleda mogu obavljati i drugi djelatnici.
NN 32/1994 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 32/1994 • Na temelju članka 49. stavak 3. članka 55. stavka 2. članka 56. stavka 3. Zakona o sigurnosti u željezničkom prometu ("Narodne novine" br. 77/92), ministar pomorstva, prometa i veza donosi
NN 32/1994 • Ovim Pravilnikom se određuju: - kriteriji za utvrđivanje križanja željezničke pruge i ceste koji ne mogu biti u istoj razini,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1994 • Križanje željezničke pruge sa Cestom ili pješačkom stazom pored slučajeva predviđenih zakonom, ne može biti u istoj razini ni u slučaju:
NN 32/1994 • - kada je dopuštena brzina na pruzi veća od 160 km/sat - kada pješačka staza prelazi željezničku prugu u kolodvoru, između ulaznih skretnica.
NN 32/1994 • Mjesto križanja željezničke pruge sa cestom u istoj razini određuje se ovisno od kategorije željezničke pruge, dopuštene brzine na pruzi, terenskih uvjeta i mjesnih prilika na mjestu križanja. Kolnik ceste na cestovnom prijelazu mora biti u istoj razini s gornjim rubovima tračnica u dužini od najmanje metra s obje strane pruge mjereno od osi kolosijeka, odnosno od osi krajnjeg kolosijeka kada cesta prelazi preko dva ili više kolosijeka.
NN 32/1994 • Na obje strane pruge novoizgrađena ili rekonstruirana cesta može biti u nagibu najviše 30% na dužini od najmanje 20 metara.
NN 32/1994 • Iznimno od odredaba stavka 1. ovog članka. razmak između dva cestovna prijelaza može biti manji ako je zbog nepovoljnih terenskih uvjeta dužina spojne ceste veća od 4.500 metara. Razmak između dva cestovna prijelaza u ovim slučajevima ne smije biti manji od:
NN 32/1994 • Razmak između cestovnog i pješačkog prijelaza, odnosno izmedu dva pješačka prijelaza ne smije biti manji od:
NN 32/1994 • Prijelazi koji ne udovoljavaju uvjetima iz članka 5. moraju se ukinuti ili svesti na najneophodniji broj usmjeravanjem dvije ili više cesta na zajedničko mjesto križanja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 177/04, Broj 183/04,
Broj 181/03, Broj 60/92,
Broj 127/00, Broj 143/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE