PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 32/1994 • Spojna cesta ne smije imati nepovoljnije tehničke značajke od ceste koja se svodi.
NN 32/1994 • IV. NAČIN OSIGURANJA PROMETA NA CESTOVNOM I PJEŠAČKOM PRIJELAZU I KRIŽANJU INDUSTRIJSKOG KOLOSIJEKA S PRUGOM GRADSKE ŽELJEZNICE
NN 32/1994 • Osiguranje prometa na križanju željezničke pruge i ceste u istoj razini osigurava se:
NN 32/1994 • - uređajima za zatvaranje cestovnog prijelaza na križanju magistralne pruge s regionalnom i lokalnom cestom, te pruge I. i II. reda s magistralnom cestom,
NN 32/1994 • Osiguranje prometa na križanju industrijskog kolosijeka i ceste u istoj razini osigurava se:
NN 32/1994 • - uređajima za davanje znakova kojima se najavljuje približavanje vlaka ili željezničkog vozila na križanju industrijskog kolosijeka s magistralnom i regionalnom cestom:
NN 32/1994 • Osiguranje prometa na križanju industrijskog kolosijeka sa cestom u gradovima može se osigurati zajedno s cestovnim križanjem gdje se sudionicima u cestovnom prometu daju prometni znaci trobojnim svjetlima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1994 • Osiguranje prometa na križanju željezničke pruge i pješačke staze u istoj razini osigurava se
NN 32/1994 • - uređajima za davanje znakova kojima se najavljuje približavanje vlaka ili željezničkog vozila i mimoilaznim ogradama na pruzi na kojoj je dopuštena brzina veća od 120 km/sat.
NN 32/1994 • - mimoilaznim zaštitnim ogradama i propisanom preglednošću, na pruzi na kojoj dopuštena brzina nije veća od 120 km/sat.
NN 32/1994 • Ako cestovni i pješački prijelaz nema propisanu preglednost mora se osigurati uređajima.
NN 32/1994 • Križanje industrijskog kolosijeka i pruge gradske željeznice u istoj razini, mora biti osigurano iskliznicama odnosno željezničkim signalima na industrijskom kolosijeku s obje strane prijelaza i uređajima za davanje prometinih znakova koji se odnose na gradsku željeznicu. Iskliznice odnosno željeznički signali i uređaji za davanje prometnih znakova gradskoj željeznici moraju biti u međusobnoj ovisnosti tako da dopuštaju vožnju samo po industrijskom kolosijeku ili samo po kolosijeku gradske željeznice.
NN 32/1994 • HŽ -Hrvatske željeznice odnosno osoba koja gospodari sa industrijskim kolosijekom u dogovoru sa pravnom osobom koja gospodari cestom može donijeti odluku da pojedini cestovni prijelaz, koji je osiguran uređajima za zatvaranje, a ne uključuje se automatski nailaskom vlaka, bude redovito zatvoren. Ovakove cestovne prijelaze otvara željezničko osoblje, na traženje sudionika u cestovnom prometu.
NN 32/1994 • Propisanka preglednost sa ceste na željezničku prugu određuje se "trokutom preglednosti". Trokutom preglednosti osigurava se sudionicima u cestovnom prometu nesmetan vidik na željezničku prugu s obje strane ceste radi pravovremenog uočavanja vlaka odnosno željeničkog vozila u cilju sigurnog prelaska preko željezničke pruge.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 55/90, Broj 64/07,
Broj 158/03, Broj 133/06,
Broj 66/01, Broj 12/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE